Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش ایرنا "محمد علی شجاعی" عصر  شنبه در بازدید از شهرک گلیان از توابع بخش مرکزی شیروان اظهار داشت: با توجه به اهمیت این موضوع و خدمات حوزه آبرسانی به مردم  مسئولان با جد پی گیر باشند و سر موعد این پروژه را به بهره برداری برسانند.
وی اضافه کرد : برای اجرای طرح آبرسانی به گلیان و روستای حصار پهلوانلو از محل مخزن ۵۰۰ متر مکعبی  با یک دستگاه پمپاژ و خط انتقال با اعتبار حدود ۱۰ میلیارد ریالی در دست اجرا قرار گرفت که برای تکمیل آن حدود ۳۰ میلیارد ریال اعتبار مورد نیاز است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


طرح آبرسانی به شهرک گلیان از سال ۸۷ حدود ۱۲ سال قبل با پیمانکاری شرکت آبفای روستایی سابق شروع شد که به دلیل تنش های اجتماعی این پروژه به سرانجام نرسید و مردم منطقه با کمبودآب مواجه شدند که با ورود مدیریت ارشد استان خراسان شمالی این پروژه از آذرماه سال ۹۹ در دستور کار قرار گرفت و اجرای آن بار دیگر شروع شد.
 است.
شهرک گلیان واقع در بخش مرکزی این شهرستان، بیش از ۱۰۰ نفر سکونت دارند که با توجه به اینکه شهرک رو به گسترش است قابلیت اسکان ۲۰۰ نفر دیگر را نیز دارد و در حال حاضر آب مورد نیاز آنان با تانکر تامین می شود.
شهرک گلیان از توابع بخش مرکزی در فاصله ۲۳ کیلومتری جنوب شیروان واقع است و هم اکنون حدود 100 نفر در این شهرک سکونت دارند و ظرفیت سکونتگاهی برای 200 خانوار دیگر را نیز دارد و طرح آبرسانی به آن در راستای چشم انداز جمعیتی در دست انجام است.
استاندار خراسان شمالی عصر امروز ضمن بازدید از طرح امداد و نجات نوروزی جمعیت هلال احمر این استان که 15 طرح را برای نوروز 1400 آماده سازی و اجرایی کرد، از چند طرح و پروژه عمرانی از جمله طرح آبرسانی شهرک گلیان شیروان نیز بازدید کرد.

برچسب‌ها بجنورد محمدعلی شجاعی خراسان شمالی آبرسانی شیروان وزارت نیرو

منبع: ایرنا

کلیدواژه: بجنورد محمدعلی شجاعی خراسان شمالی بجنورد محمدعلی شجاعی خراسان شمالی آبرسانی شیروان وزارت نیرو اخبار کنکور طرح آبرسانی شهرک گلیان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۴۱۳۹۸۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تخصیص ۱۵ میلیارد تومان اعتبار به پروژه آب داجیوند

معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری ایلام از تخصیص ۱۵ میلیارد تومان اعتبار به پروژه آب داجیوند خبر داد و گفت: آبرسانی ۱۴ روستای باقیمانده باید هر چه سریع‌تر آبرسانی شوند.

به گزارش خبرگزاری ایمنا از ایلام، سعید هژبری امروز-امروز _دوشنبه، هفدهم اردیبهشت‌_ در نشست با فرماندار هلیلان، شهردار و اعضای شورای شهر توحید و کهره و مدیر امور شهری استانداری با اشاره به اینکه هفته آینده کمیته فنی طرح جامع هلیلان برگزار می‌شود، اظهار کرد: این طرح در کارگروه برنامه‌ریزی استان به تصویب خواهد رسید.

وی با تاکید بر اینکه مسئولان ارشد استان نگاهی ویژه به توسعه همه‌جانبه شهرستان هلیلان و تقویت زیرساخت‌های شهری آن دارند، افزود: در بودجه اربعین، با اختصاص ماشین‌آلات و سهمیه قیر کمک‌های خوبی به شهر هلیلان شده است.

معاون عمرانی استاندار ایلام با اشاره به اینکه نحوه مدیریت سهمیه قیر یکی از ملاک‌های ارزیابی شهرداران استان است، گفت: در صورت توجیه فنی و اقتصادی، آماده ارائه تسهیلات و حمایت جهت راه‌اندازی کارخانه آسفالت و سنگ‌شکن در هلیلان هستیم.

هژبری از تخصیص ۱۵ میلیارد تومان اعتبار به پروژه آب داجیوند خبر داد و گفت: آبرسانی ۱۴ روستای باقیمانده باید هر چه سریع‌تر آبرسانی شوند.

کد خبر 751237

دیگر خبرها

  • تخصیص ۱۵ میلیارد تومان اعتبار به پروژه آب داجیوند
  • اولویت اصلی شورای شهر اتمام پروژه‌های نیمه‌تمام است
  • اتمام مرمت و لایروبی دو رشته قنات کشاورزی در ورزقان
  • دولت سیزدهم بر اتمام پروژه‌های نیمه تمام سیستان و بلوچستان متمرکز شده است
  • اتمام عملیات بهسازی بلاک ساقه – باغیک قم
  • تمرکز دولت بر اتمام پروژه‌های نیمه تمام سیستان و بلوچستان
  • نیاز ۱۰۰ میلیارد تومانی اجرای طرح‌های آبرسانی شیروان
  • تسویه ۱۹۰ میلیارد تومان از بدهی‌های آب و فاضلاب بوشهر
  • دوستی: تعریف منابع چندگانه اعتباری ضامن پیشرفت پروژه‌های پیشران بوده است
  • اتمام پروژه‌های نهضت ملی مسکن تنها با مشارکت‌های مردمی امکان‌پذیر است