Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرآنلاین از خراسان جنوبی :  مصطفی نخعی  ظهر امروز  در دیدار نوروزی با نماینده ولی‌فقیه در خراسان‌جنوبی با بیان اینکه مجلس شورای اسلامی در مدت زمانی که از فعالیت آن گذشته است در راستای رهنمودهای رهبر معظم انقلاب اسلامی اقدامات عدیده‌ای را انجام داده است، اظهار داشت: دشمن ستیزی و توجه به اقشار ضعیف و کم درآمد از اولویت‌های مجلس شورای اسلامی بوده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

وی با بیان اینکه  در لایحه بودجه نیز مسائلی چون گازرسانی به مناطق محروم، نوسازی مدارس و توجه به کشاورزان و دامداران با حساسیت خاصی مورد توجه قرار گرفت، افزود:  طرح مجلس در حمایت از لغو تحریم‌ها و مکلف کردن دولت به غنی‌سازی ۲۰ درصد نیز در راستای استکبار ستیزی بود.

نماینده مردم شهرستان های نهبندان و سربیشه در مجلس شورای اسلامی گفت:  متأسفانه ما در خراسان‌جنوبی مدیران شجاع و با جسارت که مشکلات را به صورت جدی دنبال کنند، کم داریم و از سویی دیگر خشکسالی وحشتناکی داریم  متأسفانه این خشکسالی دامداران و کشاورزان را با مشکلات جدی و عدیده‌ای رو به رو کرده ‌که مایه نگرانی است و آنان در زمینه تأمین نهاده نیز با معضلاتی رو به رو هستند.

نخعی افزود: با توجه این خشکسالی‌ها باید وضعیت فوق حاد سربیشه در استان را اعلام کنیم، نگران هستیم که در ماه‌های دیگر درگیر انتخابات شویم و این مشکلات مردم را فراموش کنیم.

نماینده مردم شهرستان های قاین و زیرکوه در مجلس شورای اسلامی نیز اظهار داشت: دشمن در سال ۹۹ می‌خواست با تهدیدها و تحریم‌ها خدشه‌ای به انقلاب و ارزش‌های اسلامی وارد کند که موفق نشد و در ماجرای دیدار پاپ با آیت الله سیستانی در نجف اشرف دشمن قصد تفرقه افکنی داشت ولی در نهایت همگان دریافتند اگر امروز دو رهبر دینی در آرامش در عراق با یکدیگر دیدار می‌کنند از برکت خون مجاهدانی چون شهید سلیمانی و همراهان اوست.

اسحاقی افزود:  نمایندگان خراسان‌جنوبی در مجلس شورای اسلامی نهایت تلاش خود را برای حفظ شأن و منزلت مردم انجام داده‌اند و خرسندم که در مجمع نمایندگان استانی حضور دارم که هر چهار نماینده آن در بحث شفافیت آراء نظر موافقی داشتند.

وی ادامه داد: نمایندگان مجلس در زمینه معیشت مردم، توسعه و آبادانی دغدغه  داریم  همانطور که چاره رفع مشکلات کشور را باید در داخل جست و جو کنیم، مشکلات خراسان‌جنوبی نیز در داخل استان قابل رفع است و معتقد هستیم  شعار سال نباید تنها معطوف به سخنرانی‌ها، توئیت زدن‌ها و سربرگ‌های اداری شود، بلکه باید در عرصه عمل و میدان به آن عمل کنیم.

اسحاقی با پیشنهاد ایجاد دبیرخانه شعار سال در خراسان‌جنوبی تصریح کرد: مشکل آب در خراسان‌جنوبی به ویژه در امسال  یک مسئله بسیار جدی است و در این راستا باید قرارگاه آب در استان را برای نیازسنجی‌ها در این زمینه تشکیل دهیم.

 حسین خسروی نماینده مردم شهرستان های بیرجند، درمیان و خوسف در مجلس نیز در این دیدار ‌اظهار داشت: رهبری معظم انقلاب از رها بودن فضای مجازی گلایه هایی دارندکه  باید تلاش شود تا دغدغه های رهبری در حوزه فرهنگ برطرف شود. 

وی با بیان اینکه متاسفانه با وجود تاکیدات رهبری در عمل کمتر به نتیجه مطلوب در حوزه اقتصادی رسیدیم افزود: حدود ۱۱ سال است که رهبری شعارهای سال را با عناوین اقتصادی تعیین می‌کنند که نشان  از ضرورت آماده بودن ما برای جنگ اقتصادی با دشمن است.

نماینده مردم شهرستان های بیرجند، درمیان و خوسف در مجلس ادامه داد: برخورد با نامگذاری سال نباید شعار گونه باشد که متاسفانه در عمل به نتیجه مطلوب در حوزه اقتصادی نرسیده ایم.

آیت‌الله سید علیرضا عبادی، امام جمعه بییرجند نیز با بیان اینکه امیدواریم در خردادماه با تشکیل یک دولت جوان و انقلابی برخی از موانع پیش روی کشور و مجلس برداشته شود، اظهار داشت: کشور ما در سال ۹۹ تجربیات بسیار تلخی را پشت سر گذاشت و روند پیشرفت و اقتصاد کشور به اما و اگرهای کشورهای غربی و استکباری و مذاکره با آنان کرده خورد که نتیجه آن را هم مشاهده کردیم.

وی با بیان اینکه ما در آینده در انتخاب‌های خود نباید بر اساس آزمون و خطا عمل کنیم بلکه مسئولیت‌ها را بر اساس شایستگی‌ها واگذار کنیم، افزود: در آستانه ۱۲ فروردین قرار داریم انقلاب ما انفجار نور بود ولی متأسفانه ما در حد و اندازه این انقلاب عمل نکرده‌ایم.

نماینده ولی‌فقیه در خراسان‌جنوبی با بیان اینکه در روابط خارجی اگر کسی بر اساس صداقت با ما رفتار کند، مشکلی با او نداریم، گفت: مشکل اصلی و مهم ما فرهنگ لیبرالی است که هر جای فتنه‌ای در دنیا رخ می‌دهد ریشه آن به این تفکر برمی‌گردد.

عبادی با اشاره به نامگذاری سال به نام تولید، پشتیبانی‌ها و مانع زدایی‌ها، بیان‌کرد: متأسفانه گاه کسی در کشور قصد سرمایه‌گذاری مفید دارد ولی در روند اداری برای او موانعی ایجاد می‌شود و در نتیجه این مانع‌ها، دلال بازی رواج پیدا می‌کند.

نماینده ولی فقیه در خراسان جنوبی با بیان اینکه بی توجهی به رفع موانع تولید سبب دلال بازی می‌شود، گفت: حل مشکل آب در خراسان جنوبی باید با جدیت پیگیری شود.

وی یادآور شد: تولید در کشور نیز باید بر اساس برنامه ریزی‌ها انجام شود و تولید به این صورت نباشد که جوجه مرغ تولید کنیم و بعد به هزار و یک دلیل آن را زیرخاک کرده و چنین کار ناپسندی را مرتکب شویم.

48

کد خبر 1499121

منبع: خبرآنلاین

کلیدواژه: استان خراسان جنوبی نماینده مردم شهرستان خراسان جنوبی مجلس شورای اسلامی بر اساس

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.khabaronline.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرآنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۴۱۴۰۹۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مخالفت عضو هیئت رئیسه مجلس با جدایی ری از تهران

نماینده تهران در مجلس نسبت به انتشار برخی اخبار مبنی بر جدایی شهرستان ری از تهران واکنش نشان داد. - اخبار سیاسی -

به گزارش گروه پارلمانی خبرگزاری تسنیم، احمد نادری نماینده تهران و عضو هیئت رئیسه مجلس شورای اسلامی،  به خبر جدایی ری از تهران واکنش نشان داد و با این طرح مخالفت کرد.

نادری تاکید کرد: بنده مخالف هرگونه جابجایی در محدوده جغرافیایی فعلی شهرستان ری و بخش های پنج گانه آن، محدوده فرودگاه امام خمینی(ره) و همچنین منطقه ویژه اقتصادی ری هستم.

وی با تاکید بر هویت تاریخی، تمدنی و مذهبی ری به خسارت‌های ناشی از ایجاد تغییرات در جغرافیای سیاسی این شهرستان اشاره کرد و گفت: این جابجایی بدون شک موجب به وجود آمدن نارضایتی‌های مردمی ساکنین و اهالی این شهرستان خواهد شد.

عضو هیئت رئیسه مجلس همچنین از ارسال نامه‌‌ای از سوی تعداد از نمایندگان تهران به وزارت کشور خبر داد و عنوان کرد: بنده به همراه تعدادی از نمایندگان تهران طی نامه‌ای خطاب به وزیر کشور خواستار عدم تغییر وضعیت شهرستان ری در تقسیمات کشوری شدیم و تاکید کردیم که این شهرستان باید جزیی از استان تهران مرکزی باقی بماند.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • ضرورت پاسخگویی به مطالبات و دغدغه مردم خراسان جنوبی
  • مخالفت عضو هیئت رئیسه مجلس با جدایی ری از تهران
  • همایش روز شوراهای خراسان جنوبی برگزار شد
  • کشف و توقیف ۲۵هزار لیتر سوخت قاچاق در خراسان جنوبی
  • استخراج سالیانه ۳۰ هزار تن ماده معدنی منیزیت در شهرستان سربیشه
  • آبراهه‌های چند صدساله خراسان‌شمالی تشنه برف و باران
  • آمادگی سه شهرستان خراسان جنوبی برای دور دوم انتخابات مجلس
  • نماینده مجلس : موضوع چای دبش را لاپوشانی کردند
  • تخصیص ۳۰۰ میلیارد ریال برای تکمیل طرح تغذیه مصنوعی بندان
  • چرا مشارکت در دور دوم انتخابات مجلس مهم است؟