Web Analytics Made Easy - Statcounter

ایسنا/خراسان جنوبی فرماندار خوسف گفت: از ورود جوانان به عرصه‌های اقتصادی و تولید حمایت می‌کنیم و در حال حاضر سرمایه گذاران جوانی در بخش تولید ورود پیدا کرده و عملکرد خیلی خوبی داشته‌اند.

محمد علی آخوندی، امروز شنبه ۷ فروردین در نشست مشورتی با جوانان شهرستان به مناسبت هفته جوان با اشاره به طرح‌ها و پروژه‌هایی که در سال‌ جاری بهره برداری خواهد رسید، افزود: سال جاری بیش از یک هزار نفر به صورت مستقیم در این واحدها اشتغال ایجاد خواهد شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



به گزارش ایسنا، وی ادامه داد: کارخانه‌های فرآوری در معادن طلای شادان و کودکان، بزرگترین کشتارگاه صنعتی شرق کشور در منطقه ارک و بین آباد، واحد تولیدی قطعات بتنی راهدار صنعت و ایجاد مجتمع‌های گلخانه‌ای از مهمترین پروژه‌هایی هستند که در سال‌جاری به بهره برداری خواهند رسید.

وی گفت: در راستای مشاغل خانگی از بانک‌های عامل و مجتمع‌های دامداری کوچک نیز توسط بنیاد برکت تسهیلات مورد نیاز تامین خواهد شد.

فرماندار خوسف با اشاره به اهمیت مشارکت آحاد جامعه در انتخابات افزود: در راستای شرکت مردم در انتخابات و حضور نخبگان و افراد توانمند به عنوان کاندید انتخابات شوراهای اسلامی نقش جوانان برجسته است؛ همانگونه که در گام دوم انقلاب و تاکیدات مقام معظم رهبری نقش ویژه‌ای برای جوانان در نظر گرفته شده است.

وی گفت: با توجه به تاکیدات مقام معظم رهبری در خصوص ورود جوانان به کارکردهای فرهنگی در فضای مجازی لزوم فعالیت بیش از پیش این قشر یا توجه به تهدیدات موجود بسیار ارزشمند است.

فرماندار خوسف با اشاره به ظرفیت‌های شهرستان در بحث‌های معادن، گردشگری و کشاورزی، ادامه داد: با توجه به شعار سال در هر سه بعد تولید، پشتیبانی و مانع زدایی این شهرستان برنامه‌های متنوعی پیش بینی کرده است.

آخوندی اظهار کرد: از ورود جوانان به عرصه‌های اقتصادی و تولید حمایت می‌کنیم و در حال حاضر سرمایه گذاران جوانی در بخش تولید ورود پیدا کرده و عملکرد خیلی خوبی داشته‌اند.

فرماندار خوسف با اشاره به نقش جوانان و سمن‌ها در راستای کاهش آسیب‌های اجتماعی خاطرنشان کرد: سمن‌ها به عنوان بازوی توانمند دستگاه‌های دولتی در این عرصه فعالیت می‌کنند و دستگاه‌های دولتی شهرستان از همه ظرفیت‌های موجود در راستای کمک به این سازمان‌های مردم نهاد استفاده خواهد کرد.

فرماندار خوسف، در راستای کمک‌های مومنانه بر هماهنگی بین دستگاه‌های حمایتی سازمان‌های مردم نهاد و خیریه‌ها تاکید کرد و افزود: این هماهنگی و همکاری در راستای استفاده بهینه از امکانات موجود است.

آخوندی ادامه داد: با شیوع بیماری کرونا آسیب‌های جدی به بخش‌های ورزشی و گردشگری وارد شده است و در جهت کاهش این آسیب‌ها باید تلاش‌های دو چندانی انجام شود.

وی یادآور شد: گام دوم انقلاب زمان ورود جوانان به عرصه‌های مختلف بوده و با این ورود آن اقدامات خوبی رخ خواهد داد.

در ابتدای جلسه نیز جوانان به بیان مشکلات موجود در بخش‌های مختلف بیان کردند.

انتهای پیام 

منبع: ایسنا

کلیدواژه: استانی اقتصادی سرمايه گذاري جوانان ورود جوانان فرماندار خوسف

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۴۱۴۱۸۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تفاهم نامه اجرای فیبرنوری بیرجند امضا شد

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از سازمان تنظیم مقررات و ارتباطات رادیویی، مهدی روحانی‌نژاد معاون راهبردی و توسعه بازار رگولاتوری در این مراسم گفت: این پروژه به عنوان یکی از پروژه‌های کلیدی وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات در حال اجرا است و همه مجوزهای لازم با توجه به سندهای بالا دستی گرفته شده و مجلس شورای اسلامی هم چند مصوبه در این زمینه داشته است.

روحانی‌نژاد افزود: از ابتدای دولت سیزدهم انجام کارهای مقدماتی در این زمینه آغاز شده و اپراتورهایی که علاقه‌مند به مشارکت در اجرای این طرح بودند، آمادگی خود را اعلام کرده و مجوز اجرای پروژه در شهرهای مختلف را دریافت کردند.

به گفته وی براساس قانون بودجه امسال شهرداری‌ها پس از دریافت درخواست اپراتور مورد نظر بایستی ظرف ۱۵ روز برای صدور مجوز حفاری در معابر شهری اقدام کنند.

روحانی نژاد همچنین تصریح کرد: در هر شهری که مجوز برای حفاری صادر شود، اپراتور متعهد باید پوشش فیبر نوری را برای تمامی جمعیت شهر فراهم نماید و نمی تواند فقط به نقاط برخوردار شهر تمرکز کند.

معاون راهبردی و توسعه بازار رگولاتوری خاطرنشان کرد: با توجه به اینکه در این زمینه عقب ماندگی در مقایسه با کشورهای منطقه داریم، باید با همکاری همه دستگاه‌های مربوط زمینه تسریع در انجام آن در شهرهای کشور فراهم شود.

روحانی نژاد افزود علیرغم شروع با تاخیر این پروژه ملی در استان خراسان جنوبی ولیکن در صورت همکاری تمامی دستگاه های اجرایی به ویژه شهرداریها و باتوجه به توان اپراتورهای منتخب برای استان، این امکان وجود دارد که مراسم اتمام پوشش برای کل استان خیلی زودتر از استان های دیگر برگزار شود.

محمد جواد قتاعت، استاندار خراسان جنوبی نیز در این مراسم گفت: از ابتدای دولت سیزدهم ۳۵۳ روستای بالای ۲۰ خانوار استان از اینترنت پر سرعت بهره‌مند شدند.

وی افزود: سعی ما در استان این است تا علاوه بر مرکز استان در سایر شهرستان‌ها هم این طرح سریع‌تر اجرایی شود و مردم از آن بهره‌مند شوند.

مصطفی بهی، مدیرکل ارتباطات و فناوری اطلاعات خراسان جنوبی نیز گفت: براساس این تفاهم‌نامه شبکه فیبر نوری به طول بیش از ۱۰۰ کیلومتر شامل خیابان‌های اصلی، فرعی و کوچه‌ها اجرا و بستر اتصال ۶۵ هزار پورت برای استفاده مشترکین خانگی و تجاری در بیرجند فراهم می شود.

وی با بیان اینکه اجرای فیبر نوری پیش نیاز هر شهر هوشمند است، گفت: این طرح امکان استفاده شهروندان از اینترنت پرسرعت خانگی و فناوری‌های نوین، ارتقای کیفیت عملکرد و کاهش هزینه‌ها و مصرف بهینه منابع را فراهم می‌کند و ارزش سرمایه گذاری این طرح در بیرجند، حدود هزار میلیارد ریال است.

مهدی بهترین، شهردار بیرجند نیز در این مراسم تاکید کرد: تمام توان خود را در راستای ارایه خدمات ارتباطی مطلوب به شهروندان بکار گرفته ایم.

کد خبر 6092991 هنگامه فروغی

دیگر خبرها

  • شورا‌های اسلامی می‌توانند بسترساز تحقق شعار سال باشند
  • تفاهم نامه اجرای فیبرنوری بیرجند امضا شد
  • سد ورود بخش خصوصی به صنعت نفت و گاز شکسته شد/ آغاز ۵۰ پروژه به ارزش ۲۵ میلیارد دلار
  • سد ورود بخش خصوصی به صنعت نفت و گاز شکسته شد
  • دستگاه های اجرایی شهرستان گناوه در اجرای طرح «نور» همکاری کنند
  • ظرفیت های فارس، چشم ۳۲ هیات تجاری خارجی را گرفت
  • حضور سرمایه‌گذاران در غرفه استان فارس قابل توجه بود
  • تاکید فرماندار ارومیه بر هم‌افزایی با دستگاههای اجرایی برای تحقق شعار سال
  • زمینه بهبود وضعیت معیشتی‌ کارگران فراهم شود
  • حرکت چرخه تولید موجب رونق اقتصادی می‌شود