Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، شهاب الدین عزیزی خادم رئیس فدراسیون فوتبال کشورمان در حاشیه تمرین تیم ملی فوتبال ایران، اظهار داشت: ابتدا سال نو و اعیاد شعبانیه را تبریک می‌گویم. تیم ملی ایران متعلق به همه است و چه در داخل و چه در خارج همه عاشق تیم ملی کشورشان هستند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

متاسفانه مسئله‌ای که برای میزبانی به وجود آمد از قبل وجود داشت. ما از تمام ظرفیت‌ها استفاده می‌کنیم به دنبال راه حلی هستیم تا از ظلمی که به فوتبال ایران شده است، رها شویم.

او افزود: با کمک مراجع زی ربط، تیم حقوقی و همکارانم خیلی خوب در حال پیگیری موضوع هستیم. امیدوارم حقانیت به فوتبال ایران برگردانده شود. ما با بحث میزبانی مواجه هستیم. میزبانی حق ما است و در لیگ قهرمانان به لحاظ حامیان مالی هم به ضرر ایران تمام می‌شود. از تمام ظرفیت‌ها در حال استفاده هستیم. بر خود واجب می‌دانیم که حق ملت ایران را بگیریم.

جلسه‌ای با شیخ سلمان برنامه ریزی شده است

عزیزی خادم دادمه داد: جلسه‌ای با شیخ سلمان برنامه ریزی شده است. البته ما منتظر جواب نهایی هستیم. با توجه به‌ مکاتبات، شیخ سلمان در جریانِ دادن حق میزبانی به بحرین نبوده است. ظاهرا دبیر کل AFC میزبانی را به بحرین داده است. از تمام ظرفیت‌ها از جمله دولت، وزارت خارجه و مجلس شورای اسلامی استفاده شده است.

فکر می‌کنم تا پایان اردیبهشت ماه رای تجدید نظر پرونده ویلموتس صادر شود

او در خصوص پرونده مارک ویلموتس (سرمربی سابق تیم ملی فوتبال)، گفت: میراث بدی که به جا مانده است، به پرونده مارک ویلموتس مربوط می‌شود. با براتی، رفیعی و سایر اعضای تیم حقوقی به طور مرتب جلسه برگزار می‌کنیم. امیدواریم که این میراث بد را قدم به قدم حل کنیم و حق ملت ایران در این پرونده برگردانده شود. فکر می‌کنم تا پایان اردیبهشت ماه رای تجدید نظر صادر شود.

درِ فدراسیون فوتبال به روی افراد متبحر و اسطوره‌ها باز است

رئیس فدراسیون فوتبال ادامه داد: در فوتبال ایران فضای روزمرگی حاکم بوده است و بی برنامگی را می‌توانید مشاهده کنید. درِ فدراسیون فوتبال به روی افراد متبحر و اسطوره‌ها باز است. دست همه را به گرمی می‌فشاریم و خواستار کمک هستیم. قطعا در انتخاب‌ها شتابزده عمل نخواهیم کرد. سعی می‌کنیم مشورت پذیر باشیم و در هیچ انتخابی توصیه پذیر نخواهیم بود.

امیدوارم با وجود تمام ظلم‌ها تیم ملی به جام جهانی صعود کند

او افزود: با افرادی که از جنس فوتبال هستند در حال مذاکره هستیم. قطعا این افراد در توسعه فنی به ما اضافه می‌شوند. با توجه به مطالعه و آسیب شناسی این اقدام را در دستور کار قرار دادیم. طبیعی است که از بعضی‌ تصمیم‌ها ناراحت شوند. رضایت حداکثری در اولویت قرار دارد. امیدوارم با وجود تمام ظلم‌ها تیم ملی را در جام جهانی ببینیم.

بیشتر بخوانید

استفاده از تمام ظرفیت‌های کشور برای بازگشت حق میزبانی

انتهای پیام/

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: عزیزی خادم فدراسیون فوتبال تمام ظرفیت ها فدراسیون فوتبال فوتبال ایران شیخ سلمان تیم ملی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۴۱۴۲۳۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

فرمانده کل سپاه پاسداران یک پیام صادر کرد +جزئیات

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین، سردار سرلشکر حسین سلامی فرمانده کل سپاه پاسداران به مناسبت هفته کار و کارگر و روز بسیج کارگران و کارخانجات پیامی صادر کرد.

آنگونه که تسنیم روایت کرده، متن این پیام به شرح ذیل است:

بسمه تعالی

ملت بزرگ ایران در دهه‌های پس از پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی؛ آفرینش گر حماسه‌هایی جاودان در صحنه دفاع از استقلال و هویت اسلامی و اعتبار و منزلت تمدنی خود بوده‌اند.

آنها در مقابل جنگ، تحریم، فتنه، تکفیر و ترور، شرافتمندانه ایستاده‌اند. پاکترین و شریفترین بخشی از جامعه که در تمام این حوادث و رویدادهای عظیم درخشید و در مسیر ساختن ایران قوی و عبور از تحریمها نقش قاطعی آفرید، قشر نجیب و پر تلاش کارگر بود.

تقدیم ۱۴ هزار شهید یک صفحه نورانی و پرافتخار از این قشر الهی است که محبوب پیامبر اعظم (صلوات الله علیه و اله) است بازوی کارگر بوسه گاه نبی مکرم اسلام است.

در نگاه امام بزرگوار (ره) و در منطق رهبر عزیزمان، کارگران جایگاهی رفیع و منزلتی عظیم دارند.

حضرت امام خمینی (رضوان الله تعالی علیه) و حضرت امام خامنه‌ای (مد ظله العالی) همواره حامی و پشتیبانی کارگران عزیزمان بوده‌اند و رضایت ایشان از این جامعه پاک و بی ادعا؛ بیانگر تأثیر آنان در اعتلاء حال خوب جامعه است که در بیانات نورانی اخیر رهبر معظم انقلاب اسلامی (مد ظله العالی) جلوه‌ای درخشان داشت.

۹ اردیبهشت سالروز تشییع نمادین "شهید عزیز عبدالحسین برونسی" است که نشانگر و مظهر فضائل جامعه کارگری است، به عنوان روز بسیج کارگری نامگذاری شده و ۱۲ اردیبهشت روز جهانی کارگر است تا همگان بتوانند بخش کوچکی از دین خود را با تقدیر از این عزیزان ادا نمایند.

سپاه پاسداران و بسیج مستضعفان همواره در کنار شما و مدافع حقوق و مطالبات به حق شما خواهند بود.

اینجانب، این ایام را به همۀ کارگران شریف و خانواده‌های صبور و شکیبای آنان صمیمانه تبریک عرض نموده و دست بوس شما عزیزان هستم.

همه ما اراده‌ها و قلبهای خود را به یکدیگر پیوند میزنیم و اوامر رهبر عظیم الشأنمان را که در مراسم ۵ اردیبهشت ۱۴۰۳ در جمع کارگران ابلاغ فرمودند را به صورت جدی اجرا می‌نمائیم.

عزت و سربلندی همه شما عزیزان را از خداوند بزرگ مسئلت دارم.

۲۷۲۱۸

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید. کد خبر 1901334

دیگر خبرها

  • فرمانده کل سپاه پاسداران یک پیام صادر کرد +جزئیات
  • اعترافات تکان دهنده عضو گروهک انصارالفرقان + ویدئو | هم این دنیا را خراب کردم هم آن دنیا را | ۱۱ تومان ارزش نداشت دماغ کسی را خون کنم!
  • پیام تبریک اینفانتینو و شیخ سلمان برای قهرمانی فوتسال ایران در آسیا + عکس
  • ماجرای دلخراش ترین پرونده آدم ربایی از زبان کاراگاه پلیس / هنوز هم از فکر کردن به این پرونده احساساتی می شوم (فیلم)
  • شاهکار بن سلمان؛ حیف و میل پولی به اندازه ارزش ۳ لیگ ژاپن، کره و ایران!
  • تجاوز جنسی ۴ مرد افغان به نوجوان ایرانی در تهران | التماس کردم فایده نداشت! +فیلم
  • قاسمپور: خط دفاع پرسپولیس سردرگم است/ آلومینیوم چیزی برای از دست دادن نداشت
  • تعلیق تمام مسابقات «لیگ 2 تهران» به دلیل ضرب و شتم داور
  • تعلیق تمام مسابقات لیگ ۲ به دلیل ضرب و شتم داور
  • محمدحسن روزی‌طلب سرپرست اداره کل برنامه‌های سیاسی صداوسیما شد