Web Analytics Made Easy - Statcounter

محمد حسین رنجبران مدیر روابط عمومی صدا و سیما با انتشار توئیتی به پست وزیر ارشاد واکنش نشان داد.

به گزارش گروه فرهنگی خبرگزاری دانشجو، محمدحسین رنجبران مدیرکل روابط عمومی سازمان صداوسیما با انتشار توئیتی در صفحه شخصی خود به پست وزیر ارشاد واکنش نشان داد.

جناب آقای دکتر صالحی بزرگوار

سلام علیکم

قطعاً در تولیدات صدا و سیما از نظر کیفی حرف بسیار است و ما نیازمند نقد صالحیم اما:

۱- متاسفانه یا خوشبختانه ۷۱ درصد سهم سه قوه از آنتن صدا و سیما در سالی که گذشت؛ سهم قوه مجریه بود اطلاع دارید که حتی اگر انتقادی هم مطرح شد فرصتی و فضایی برای پاسخگویی دولت در تمام این سال‌ها فراهم شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

۲-دغدغه شما محترم است. اما آیا تا به حال در این چهار سال به آثار ساخته شده در ذیل مجموعه خودتان دقت کرده اید که به چه میزان برای مردم امیدوار کننده بوده و یا برعکس سیاه و ناامیدکننده و...؟!

۳-آیا سریالی ارزشی مانند گاندو ۲ که ۹۹ درصد آن نمایش اقتدار و تامین امنیت کشور است و یک درصد آن هم تلنگری برای موضوع واقعی نفوذ، ایجاد بدبینی به نظام می‌کند یا سریالی که هم اکنون با مجوز وزارتخانه شما تولید شده و در حال پخش است، و کمیته‌های انقلاب اسلامی در سال ۶۰ را صرفاً نهادی پر از فساد به تصویر می‌کشد؟

بنده که در آن سال‌ها کودکی دو ساله بودم، اما از شما که اول انقلاب دستی در آتش داشته اید می‌پرسم.

گفتنی است سید عباس صالحی، وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی، با انتشار پستی مدعی شد برنامه‌های صداوسیما با تبلیغات منفی است.

منبع: خبرگزاری دانشجو

کلیدواژه: روابط عمومی صداو سیما رنجبران وزیر ارشاد

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت snn.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری دانشجو» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۴۱۴۳۳۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

خبر‌هایی از بزرگداشت هفته کارگر و عقیدتی سیاسی سپاه

به گزارش خبرگزاری صداوسیما؛ مرکز سمنان،️ مجموعه خبری "گشت خبری"، خبر‌های متنوع و رویداد‌های خبر ساز استان سمنان است که در بخش خبری ۲۰ سیما مرکز سمنان در شب گذشته پخش شده است.
در این مجموعه خبری، دیگر رویداد‌های متنوع از سراسر استان سمنان، با موضوعات اقتصادی، فرهنگی، اجتماعی، هنری، علمی به نمایش درآمده است و مخاطبان می‌توانند این مجموعه خبری را مشاهده کنند.
مجموعه "گشت خبری" خبر ۲۰ سیما مرکز سمنان، هم چنین در کانال فضای مجازی خبرگزاری صداوسیما استان سمنان به نشانی @news_semnsnirib نیز بارگذاری می‌شود و علاقه‌مندان به دنیای خبر می‌توانند این اخبار را مشاهده و یا دانلود کنند.

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

دیگر خبرها

  • جوابیه وزارت فرهنگ و ارشاد به عصر ایران: مُهر وزارت چهار روزه ساخته شد
  • رئیس مرکز همایش‌های بین‌المللی صدا و سیما معرفی شد
  • دبیر شورای فرهنگ عمومی کشور تغییر کرد
  • انتخاب عاطفه خادمی به عنوان دبیر جدید شورای فرهنگ عمومی کشور
  • گزارش صداوسیما درباره نکوهش قرآنی ذخیره طلا و دلار در خانه که دوباره وایرال شد + فیلم | به جای احتکار خانگی طلا و ارز چه کنیم؟
  • ورزشی‌های یازدهم اردیبهشت ماه در استان سمنان
  • وزیر ارشاد خبر داد: تغییر نامِ جزیره «ابوموسی» به «بوموسی» و احتمال ثبت عملیات «وعده صادق» در تقویم
  • ورزشی‌های دهم اردیبهشت ماه در استان سمنان
  • خبر‌هایی از بزرگداشت هفته کارگر و عقیدتی سیاسی سپاه
  • واکنش تند مدیر روابط عمومی بانک مرکزی به انتقاد میرسلیم