Web Analytics Made Easy - Statcounter

داریوش شجاعیان یک استوری از خود در یک کلینیک پزشکی منتشر کرد که این اتفاق با واکنش منفی هواداران همراه شد و خواهان جریمه این بازیکن شدند.

خبرگزاری فوتبال ایران پارس فوتبال دات کام :

در حالیکه بعد از تعطیلات سال نو تعداد زیادی از بازیکنان استقلال از جمله مهدی قایدی، رشید مظاهری، سیدحسین حسینی، عارف غلامی و بابک مرادی به ویروس کرونا مبتلا شدند، هواداران این تیم با انتقاد از بازیکنان خود، آنها را به عدم رعایت پروتکل های بهداشتی متهم کردند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

استقلال که چند روز دیگر و در آستانه دیدار حساس باید به مصاف پیکان برود و حالا هر دو سنگربان خود را به دلیل ابتلا به کرونا در اختیار ندارد و اگر تا قبل از این دیدار تست های یکی از بین مظاهری یا حسینی منفی نشود، مشخص نیست فرهاد مجیدی برای این بازی از کدام گلر جوان خود استفاده می کند.

پس از مثبت شدن تست های ۵ بازیکن آبی پوش، فرهاد مجیدی، سرمربی استقلال، بعد از مثبت شدن تست کرونای تنی چند از بازیکنان و اعضای کادر فنی قوانین سختی را برای اعضای تیمش وضع کرده و در همین راستا طی روزهای گذشته کلیه بازیکنان و مربیان را از حضور در اماکن عمومی و افتتاحیه‌ها منع کرده است.

با این حال امروز داریوش شجاعیان استوری از خود در یک کلینیک کاشت مو منتشر کرد که این استوری با واکنش شدید در فضای مجازی همراه شد که چرا شجاعیان قوانین سختگیرانه کادرفنی را رعایت نکرده و حتی در تصویری که از خود منتشر کرده، ماسک به صورت ندارد. در حالیکه افزایش شمار مبتلایان به کرونا در استقلال باعث نگرانی شدید هواداران این تیم شده است، حضور داریوش شجاعیان در یک مکان عمومی آن هم بدون رعایت پروتکل های بهداشتی و عدم استفاده از ماسک، با اعتراض هواداران در فضای مجازی همراه شد به نحوی که هافبک شیرازی استقلال در یک استوری دیگر، مجبور به واکنش شد.

او با انتشار یک استوری دیگر اعلام کرد که تصویر گرفته شده مربوط به دو ماه پیش است و از آنجایی که او از عملکرد این کلینیک کاشت مو رضایت داشته، به آنها قول داده است در تعطیلات نوروز برای این کلینیک تبلیغ کند و تصویر گرفته شده برای زمان گذشته است.

منبع: پارس فوتبال

کلیدواژه: استقلال فرهاد مجیدی داریوش شجاعیان اخبار استقلال استقلال داریوش شجاعیان فرهاد مجیدی لیگ برتر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت parsfootball.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «پارس فوتبال» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۴۱۴۳۶۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

استوری مشکوک ستاره ایرانی: پایان قصه ایتالیا!

به گزارش "ورزش سه"، امین اسماعیل‌نژاد قطر پاسور تیم ملی والیبال ایران که این فصل در تیم ورونای ایتالیا با سرمربیگری رادوستین استویچف بازی می‌کرد با انتشار یک استوری در صفحه شخصی خود در اینستاگرام خبر از ترک ایتالیا داد.

امین که فصل پر فراز و نشیبی را در این تیم پشت سر گذاشت با این استوری که منتشر کرد به احتمال فراوان دیگر به این تیم باز نخواهد گشت و مقصد دیگری را برای ادامه دوران ورزشی خود انتخاب کرده است.

چند تیم در لیگ برتر والیبال لهستان به دنبال او هستند و اگر مشکلی پیش نیاید از فصل آینده این قطر پاسور ملی‌پوش را در این لیگ و یکی از تیم‌های خوب لهستان خواهیم دید.

گفتنی است ورونا با امین اسماعیل‌نژاد دیشب در آخرین بازی خود در سوپرلیگای ایتالیا با شکست برابر لوبه عنوان ششمی این لیگ را کسب کرد.

دیگر خبرها

  • جنجال عجیب در نشست شورای شهر تهران
  • استوری مشکوک ستاره ایرانی: پایان قصه ایتالیا!
  • جنجال حذف ستاره از لوگوی دو باشگاه استقلال و پرسپولیس
  • جنجال عجیب پیرامون مدال اهدایی به علی دایی!
  • چه بر سر ستارگان عجیب‌ترین قهرمان لیگ برتر آمد
  • ستاره جوان استقلال را از برزخ خارج کنید!
  • استوری مشترک مربیان و بازیکنان پرسپولیس؛ به جنگیدن ادامه می دهیم!
  • سپاهانی‌ها خواهان رفتن مورایس و بازگشت سرمربی محبوب
  • سپاهان سرمربی محبوب را می خواهد | انتقال سخت عملی می شود؟
  • مالک جدید استقلال این فوق ستاره را می‌خرد؟