Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایرنا»
2024-04-28@11:08:23 GMT

آزمون دستیاری پزشکی به تعویق افتاد

تاریخ انتشار: ۷ فروردین ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۱۴۱۴۴۱۱

آزمون دستیاری پزشکی به تعویق افتاد

به گزارش ایرنا، سعید هاشمی نظری روز شنبه با بیان اینکه متاسفانه تفاسیر مختلف از مصوبات موجود از سوی داوطلبان معترض به زمان برگزاری آزمون و ارائه مستندات از طرف وزارت بهداشت درمان و آموزش پزشکی، نتوانست دیوان عدالت اداری را برای برگزاری آزمون دستیاری پزشکی در ۲۰ فروردین ۱۴۰۰ متقاعد کند، گفت: با رای موقت دیوان عدالت اداری تا اطلاع ثانوی، چهل و هشتمین دوره آزمون پذیرش دستیار تخصصی پزشکی به تعویق افتاد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

هاشمی نظری اظهار کرد: در تلاش هستیم تا با جلساتی بین مسئولان دیوان عدالت اداری و وزارت بهداشت هر چه سریعتر از زمان برگزاری آزمون دستیاری پزشکی را اعلام کنیم.

رییس مرکز سنجش پزشکی خاطر نشان کرد: معاونت آموزشی وزارت بهداشت درمان و آموزش پزشکی از دغدغه‌ها و نگرانی‌های داوطلبان با توجه به حساسیت‌های آزمون دستیاری پزشکی آگاه است.

وی تاکید کرد: برای حفظ آرامش و کاهش نگرانی‌های داوطلبان نهایت تلاش خود را برای برگزاری آزمون در ۲۰ فروردین انجام داده است.

رییس مرکز سنجش آموزش پزشکی تصریح کرد: مستندات اعلام منابع آزمون از تاریخ دوم اردیبهشت ماه سال ۹۸ را ارائه کردیم و تاکید بر برگزاری آزمون در زمان اعلام شده داشتیم، اما این اقدامات نتوانست دیوان عدالت اداری را متقاعد کند.

هاشمی نظری گفت: در نهایت چهل و هشتمین دوره آزمون پذیرش دستیار تخصصی پزشکی به تعویق افتاده است.

برچسب‌ها دیوان عدالت اداری معاونت آموزشی وزارت بهداشت درمان و آموزش پزشکی وزارت بهداشت درمان و آموزش پزشکی

منبع: ایرنا

کلیدواژه: دیوان عدالت اداری وزارت بهداشت درمان و آموزش پزشکی دیوان عدالت اداری وزارت بهداشت درمان و آموزش پزشکی اخبار کنکور وزارت بهداشت درمان و آموزش پزشکی آزمون دستیاری پزشکی دیوان عدالت اداری برگزاری آزمون

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۴۱۴۴۱۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پزشک متخلف در یکی از روستا‌های تالش دستگیر شد

مدیر شبکه بهداشت و درمان تالش گفت: پزشک متخلفی که در یکی از روستاهای تالش مدعی بود با دستگاهی همه بیماری ها را درمان می کند، دستگیر شد.

سعید رستمی در گفت و گو با خبرنگار مهر اظهار کرد: گزارشی مبنی بر فعالیت غیر قانونی پزشکی که ظاهراً با ادعاهای واهی اقدام به معالجه اهالی یکی از روستاهای کوهستانی تالش می‌کرد، دریافت کردیم.

وی با بیان اینکه سریعاً مراتب در دستور کار کارشناسان نظارت شبکه بهداشت و درمان تالش قرار گرفت، افزود: با بررسی‌ها و تحقیقات تکمیلی مشخص شد خبر مذکور صحت دارد و این پزشک متخلف با استفاده از یک دستگاه اقدام به کلاهبرداری از اهالی این روستا می‌کند.

رستمی تصریح کرد: مراتب به اطلاع کارشناسان دانشگاه علوم پزشکی گیلان رسانده شد و با دستور دادستان تالش و با حضور نیروهای فراجای این شهرستان این پزشک متخلف به اتهام فعالیت و مداخله غیر مجاز در امور پزشکی دستگیر و برای سیر مراحل قانونی پس از بازجویی اولیه در اختیار مقام قضائی قرار گرفت.

مدیر شبکه بهداشت و درمان تالش در پایان از توجه و همکاری دادستان محترم و فرماندهی محترم فراجای شهرستان تالش در حوزه سلامت تشکر قدردانی نمود.

کانال عصر ایران در تلگرام بیشتر بخوانید: چند درصد پزشکان زیرمیزی می‌گیرند؟ پروانه مطب ۹۶ پزشک متخلف باطل شد توبیخ پزشک متخلف بخاطر دریافت وجه مازاد از بیمار

دیگر خبرها

  • رقابت ۱۲ هزار داوطلب در پنجاه و یکمین دوره آزمون دستیاری پزشکی
  • ۲۵ هزار نیروی جدید در وزارت بهداشت جذب می شوند
  • ۲۵ هزار نیروی جدید در وزارت بهداشت جذب می‌شوند
  • پزشک متخلف در یکی از روستا‌های تالش دستگیر شد
  • اعلام زمان برگزاری آزمون غربالگری درون دانشگاهی شانزدهمین المپیاد علمی وزارت بهداشت
  • کاهش ۲.۹۳ درصدی طرح شکایت در دیوان عدالت اداری
  • کاهش ۲.۹ درصدی طرح شکایت در دیوان عدالت اداری
  • پنجاه و یکمین آزمون دستیاری پزشکی ۱۳ اردیبهشت برگزار می شود/ افزایش تعداد داوطلبان
  • افزایش تعداد داوطلبان پنجاه و یکمین دوره آزمون دستیاری پزشکی
  • ایجاد ۶۷ مرکز جدید دندانپزشکی در دولت سیزدهم