Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرگزاری فارس از یاسوج حسین کلانتری در نشست ستاد بازسازی شهر سیسخت اظهار کرد: گزارش ارائه شده توسط بنیاد مسکن هم قال تقدیر هم قابل تامل بود از لحاظ آمارها قابل قبول و بعضی هم قابل تامل بود که این بخش به موضوع عقد قرارداد با بانک‌هاست که دلیل آن را در تعطیلی رسمی می دانیم؛ بانکها سرعت عمل نداشته‌اند که باید تا پایان هفته خود را برسانند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

استاندار گفت: از بانک تجارت تشکر می کنیم و قدرشناس هستیم در عین حال از هیچ بانکی تعلل نمی‌پذیریم و بدون تعارف شنبه آینده گزارش می‌گیرم و اگر اعلام کنند که فلان بانک تعلل داشته قطع به یقین معذور خواهیم بود و نارضایتی خود را هم اعلام و هم اعمال می‌کنیم. 

وی در ادامه به اقدامات برخی دستگاه‌ها در زلزله اشاره کرد و گفت: شهردار زحمت زیادی روی دوش دارد که باید همه کمک کنیم هزینه پروانه‌ها برای مردم مجانی است و هیچ هزینه ای متحمل نمی‌شوند کمک‌ها باید حتما سازماندهی شود و آسیب هایی که به شهر وارد شده از محل تملک دارایی و هم از سایر منابع جبران شود.

استاندار در ادامه گفت: ورود دانشگاه‌ها به موضوع بازسازی ورود مبارکی است در کشور هم به اعتراف بنیاد مسکن اولین بار است که ظرفیت علمی یک دانشگاه مادر به کمک می‌آید اما یادمان باشد که زمینی کار می‌کنیم به گونه ای که کار کیفی باشد و در کار هم تعلل نشود هنر این است که سرعت و دقت لازم را داشته باشیم.

وی به توفیقی که در این زلزله نصیب شده اشاره کرد و گفت: در زلزله سی سخت بدون تلفات برخی ساختمان ها جمع شد و فرصتی پیش آمد تا منازل خشتی و گلی را کنار بگذاریم.

استاندار گفت: در بحث طرح جامع سیسخت حتما باید رعایت همه مسائل از جمله سیمای شهری و سازه شود حساسیت‌ها را باید مد نظر قرار داد به اصول بنیاد مسکن هم باید پایبند باشیم در روستاها هم باید رسیدگی و نظارت بیشتری شود که حقی از روستاییان ضایع نشده و غفلتی صورت نگیرد.

کلانتری گفت: راجع به اعتبارات و با توجهی که مسئولان داشتند با چالش کمبود منابع روبرو نیستیم منابع در اختیار داریم از بارزسی و دیوان محاسبات هم می خواهیم که نظارت داشته باشند. 

استاندار با قدردانی از عملکرد یک بانک گفت: از بانک ها تشکر می کنیم روند کند کنونی را به حساب تعطیلات می گذاریم اما شنبه آینده باید استیبل باشیم و تعلل را نمی‌پذریم از بانک تجارت به عنوان یک بانک موفق با توجه به این که شعبه ای در سیسخت ندارد قدردانی می‌کنیم.

وی با بیان این که زلزله توفیقی برای تسریع در ساخت جاده یاسوج به سیسخت بود اظهار کرد: زلزله به روند ساخت جاده یاسوج - سیسخت سرعت می دهد تا اعتبار خاص به این جاده تزریق شود و به سرعت کار پیش رود و ضربتی عمل شود بیمارستان سی‌سخت نیز بیشتر در دستور کار قرار گیرد و فرصت جدیدی است که معابر شهر توریستی بهتر از قبل شود.

انتهای پیام/

 

منبع: فارس

کلیدواژه: زلزله مسکن یاسوج کلانتری

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۴۱۴۷۶۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

خروجی سد کوثر افزایش داده شد/مهار سیلابها توسط سد

به گزارش خبرنگار مهر، آرش مصلح ظهر پنجشنبه در گفتگو با خبرنگاران افزود: این سد توانست سیلاب را به بهترین نحو ممکن مدیریت و از بروز هرگونه خسارت به پایین دست جلو گیری کند.

وی بیان داشت: سد کوثر گچساران در استان کهگیلویه و بویراحمد تأمین کننده آب شرب و آشامیدنی ۲۰ شهر و دو هزار روستا بوده که ظرفیتی ۵۸۰ میلیون مترمکعبی دارد.

مصلح تصریح کرد: این سد به استان‌های فارس، خوزستان، بوشهر، هرمزگان و کهگیلویه و بویراحمد، آبرسانی می‌کند.

وی با بیان اینکه سد کوثر یک سد مهم و استراتژیک است، گفت: سد کوثر از ۱۴ فروردین ماه تاکنون سرریز کرده است.

کد خبر 6095102

دیگر خبرها

  • کهگیلویه و بویراحمد سوگوار صادق آل عبا
  • وارد آمدن خسارت به زیر ساخت ها در استان کهگیلویه و بویراحمد
  • سالروز شهادت امام جعفر صادق (ع) در کهگیلویه و بویراحمد
  • اعلام میزان بارش های بهاری در کهگیلویه و بویراحمد
  • طراوت باران بهاری به طبیعت کهگیلویه و بویراحمد
  • دهدشت رکورددار میزان بارش‌ها
  • خروجی سد کوثر افزایش داده شد/مهار سیلابها توسط سد
  • یادگاری زلزله در سی‌سخت، نیمه تمام ماندن ۲۷۰ واحد مسکونی
  • اعلام میزان بارش های اخیر در کهگیلویه و بویراحمد
  • پرداخت تسهیلات جهت مقاوم سازی مسکن روستایی در کهگیلویه و بویراحمد