Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش ایرنا از استانداری تهران، شکرالله حسن بیگی روز شنبه در این باره گفت: ثبت نام از داوطلبان انتخابات اولین میاندوره ای یازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی در حوزه انتخابیه تهران، ری، شمیرانات، اسلامشهر و پردیس از ساعت ۸ صبح فردا ۸ فروردین ۱۴۰۰ آغاز می شود و تا ساعت ۱۸ روز شنبه ۱۴ فروردین ۱۴۰۰ به مدت هفت روز ادامه دارد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

حسن بیگی در مورد روش های ثبت نام افزود: ثبت نام به چند روش انجام می شود که اولین مورد از طریق اپلیکیشن موبایلی (دانلود برنامه ثبت نام از پورتال وزارت کشور به آدرس entekhabat.moi.ir) و دریافت پیامک مبنی بر ثبت نام قطعی داوطلب از سرشماره ۳۰۰۰۷۷۸۷ (v.Keshvar) است.

رئیس ستاد انتخابات استان تهران عنوان کرد: ثبت نام از طریق نسخه ویندوز و قابل نصب بر روی رایانه (دانلود برنامه ثبت نام از پورتال وزارت کشور به آدرس entekhabat.moi.ir) و دریافت پیامک مبنی بر ثبت نام قطعی داوطلب از سرشماره ۳۰۰۰۷۷۸۷ (v.Keshvar)، روش سوم ثبت نام از طریق مراجعه حضوری به فرمانداری مرکز حوزه انتخابیه یا ستاد انتخابات کشور (از ساعت ۰۸:۰۰ تا ۱۸:۰۰) و دریافت رسید ثبت نام
است.

حسن بیگی در مورد مدارک الزامی جهت ثبت نام و اعلام داوطلبی گفت: داوطلبان اصل کارت ملی و تصویر آن، اصل شناسنامه عکسدار و تصویر کلیه صفحات آن، یک قطعه عکس جدید ۴ × ۳ (ترجیحا با زمینه روشن)، اصل و تصویر آخرین مدرک تحصیلی و یا مدرک معادل معتبر، اصل و تصویر گواهی رسمی مبنی بر قبول استعفاء و عدم اشتغال در پست و مقام و مشاغل مشمول استعفای موضوع ماده ۲۹  قانون انتخابات مجلس شورای اسلامی و اصل و تصویر برگ پایان خدمت وظیفه عمومی و یا مدرکی معتبر دال بر روشن بودن وضعیت مشمولیت خدمت وظیفه عمومی را همراه داشته باشند.

برچسب‌ها شهر تهران استان تهران انتخابات مجلس شورای اسلامی پروندهٔ خبری انتخابات ۱۴۰۰

منبع: ایرنا

کلیدواژه: شهر تهران استان تهران انتخابات مجلس شورای اسلامی شهر تهران استان تهران انتخابات مجلس شورای اسلامی اخبار کنکور مجلس شورای اسلامی ثبت نام

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۴۱۵۱۴۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

لیست نهایی جبهه انقلاب برای انتخابات دور دوم مجلس شورای اسلامی در حوزه انتخابیه تهران منتشر شد

امیرابراهیم رسولی سخنگوی شورای ائتلاف نیروهای انقلاب اسلامی، از نهایی شدن لیست مشترک شورای ائتلاف و جبهه پایداری با عنوان لیست جبهه انقلاب برای دور دوم انتخابات خبر داد.

بر این اساس کاندیداهای حاضر در لیست به ترتیب حروف الفبا به شرح زیر است:

دیگر خبرها

  • «نادری» سرلیست «جام» برای مرحله دوم انتخابات شد
  • لیست جامعه اسلامی مهندسین برای دور دوم انتخابات مجلس اعلام شد
  • فهرست مشترک جبهه پایداری و شانا برای دور دوم انتخابات تهران
  • پیش بینی ۲۸۷ شعبه برای دور دوم انتخابات
  • ۹ روز مانده به انتخابات ۲۱ اردیبهشت
  • لیست نهایی جبهه انقلاب برای انتخابات دور دوم مجلس شورای اسلامی در حوزه انتخابیه تهران منتشر شد
  • آغاز زمان تبلیغات دور دوم انتخابات مجلس دوازدهم
  • فهرست وفاق برای دور دوم مجلس شورای اسلامی در تهران مشخص شد
  • اخبار انتخاباتی در هفته‌ای که گذشت چه بود؟
  • تبلیغات دور دوم انتخابات مجلس شورای اسلامی آغاز شد