Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «تسنیم»
2024-04-26@10:59:40 GMT

مرغ به میزان نیاز مردم و بازار در استان مرکزی توزیع شد

تاریخ انتشار: ۷ فروردین ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۱۴۱۵۲۱۶

مرغ به میزان نیاز مردم و بازار در استان مرکزی توزیع شد

گروه استان‌ها- استاندار مرکزی گفت: مرغ به میزان نیاز مردم و بازار در استان مرکزی توزیع شد. - اخبار استانها -

به‌گزارش خبرگزاری تسنیم از اراک، سید علی آقازاده شامگاه شنبه در جلسه ستاد تنظیم بازار استان مرکزی با اشاره به وضعیت مرغ در استان اظهار داشت: با توجه به در پیش بودن ماه مبارک رمضان یکی از مهم‌ترین برنامه‌های استانداری تامین گوشت مرغ مورد نیاز مردم استان است به همین سبب زمانی که صف برای تامین گوشت مرغ در استان وجود نداشته باشد صادرات آن به سایر استان‌ها انجام می‌شود در غیراینصورت باید در واحدهای عرضه درون استانی توزیع شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: جوجه‌ریزی در واحدهای پرورش طیور استان انجام شده که پشتوانه خوبی برای تامین مرغ مورد نیاز مردم استان تا ماه مبارک رمضان است بنابراین این موضوع از برنامه‌های اولویت‌دار استانداری است.

استاندار مرکزی ادامه داد: ستاد تنظیم بازار استان در سال گذشته اقدامات خوبی انجام داده به طوری که در مقایسه با سایر استان‌ها در زمینه اشراف بر بازار مصرف داخلی و سایر موارد جزو استان‌های خوب است.

اذعان استاندار به سوءمدیریت در بازار کردستان/چرا از انعکاس واقعیت‌های ستاد تنظیم بازار واهمه دارید؟دولت برای خرید تضمینی و تنظیم بازار گوشت قرمز ورود کند

آقازاده تصریح کرد: در چند روز گذشته با توجه به التهاب بازار مرغ در کشور که دولتی‌ها در دامن‌زدن به آن نقش داشتند نوساناتی ایجاد شد اما استان برای تامین و عرضه مرغ مشکلی ندارد.

وی با اشاره به اینکه تصمیم گرفته شد هر شهرستان تا پایان تعطیلات نوروزی سهمیه مکفی و مناسب خود را دریافت کند و سالانه60هزار تن مرغ مازاد در استان توزیع می‌شود،ادامه داد: امروز مرغ به اندازه کافی در استان توزیع شده به طوری که در شهرستان‌ها بیش از 100تن و در مرکز استان 70تن مرغ توزیع شده و سهمیه‌بندی حفظ می‌شود و امیدواریم تا  چند روز آینده وضعیت مطلوب شود.

انتهای پیام/713/ش

 

منبع: تسنیم

کلیدواژه: تنظیم بازار نیاز مردم توزیع شد استان ها

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۴۱۵۲۱۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ضرورت راه اندازی بازارچه‌های موقت در ۴۳ شهر چهارمحال و بختیاری

غلامعلی حیدری در نشست کارگروه تنظیم بازار چهارمحال و بختیاری با اشاره به ضرورت ایجاد بازارچه‌های موقت عرضه مستقیم کالا‌های اساسی با قیمت ۱۵ درصد زیر قیمت بازار و نقش آنها در کنترل و کاهش تورم در استان گفت: راه‌اندازی این بازارچه‌ها در تمام ۴۳ شهر این استان در دستور کار قرار دارد.

استاندار چهارمحال و بختیاری اظهار کرد: پارسال با پیگیری‌های انجام شده بازارچه‌های موقت در ۲۴ شهر این استان دایر شد.

وی افزود: برپایی بازارچه‌های موقت، نمایشگاه‌ها و روز بازار‌ها در کاهش نرخ تورم استان نقش بسزایی داشته است و این سیاست به برای امسال نیز در دستور کار دستگاه‌های اجرایی ذیربط قرار دارد.

حیدری گفت: با توجه به نقش بازارچه‌های عرضه مستقیم کالا‌های اساسی در تامین کالا‌های مورد نیاز و همچنین رضایت مردم تلاش می‌شود این بازارچه‌ها از موقتی به دائمی تبدیل شوند.

بیشتر بخوانید

بازارچه‌های دائمی باید در چهارمحال و بختیاری دایر شود

وی ادامه داد: تلاش می‌شود با رصد بازار و ذخیره‌سازی مناسب کالا‌های مورد نیاز مردم تامین و هرگونه کمبودی در خصوص تامین کالا‌های اساسی در کمترین زمان ممکن برطرف شود.

استاندار چهارمحال و بختیاری همچنین بر ضرورت نظارت کامل از سوی دستگاه‌های نظارتی با هدف پیشگیری از هرگونه احتکاری از سوی برخی افراد سودجو تاکید کرد.

حیدری بر ضرورت نظارت کافی و لازم بر داروخانه‌ها و رفع هرگونه کمبود در خصوص دارو‌های مصرفی و مورد نیاز، تامین قطعات یدکی و همچنین لاستیک خودرو و بنگاه‌های املاک و مسکن در استان تاکید کرد.

وی گفت: فرمانداران و اعضای کمیسیون اقتصادی نسبت به برقراری نمایشگاه‌های فصلی اهتمام ورزند و تولیدات خانگی را در این بازار‌ها با قیمت مناسب به دست مردم برسانند.

استاندار چهارمحال و بختیاری اضافه کرد: خرید و فروش مسکن نهضت ملی در بنگاه‌های املاک خلاف قانون است و باید با نظارت از این اقدام پیشگیری شود.
حیدری با تاکید بر نظارت کامل و لازم در خصوص تامین شکر مورد نیاز صنف و خانوار اضافه کرد: سازمان جهادکشاورزی امکانات لازم برای خرید گندم و همچنین تامین به موقع مطالبات کشاورزان و گندمکاران را فراهم کند.

باشگاه خبرنگاران جوان چهارمحال و بختیاری شهرکرد

دیگر خبرها

  • تامین سوخت مورد نیاز کشاورزان جغتای با استفاده از فناوری نوین
  • تامین همه نیازهای ارزی توسط بانک مرکزی
  • توزیع ۱۰۰۰ تن مرغ و گوشت قرمز منجمد تنظیم بازاری در مازندران
  • صدور رای برای بیش از ۹۵ درصد از پرونده‌های تخلف طرح شده در تعزیرات گلستان
  • قیمت جدید دام زنده؛ منتظر این تغییر در بازار گوشت باشید
  • توزیع بیش از ۲۴ تن اقلام اساسی طرح تنظیم بازار در سپیدان
  • تامین مالی فروشگاه‌ها از طریق تسهیلات
  • ضرورت راه اندازی بازارچه‌های موقت در ۴۳ شهر چهارمحال و بختیاری
  • ذخیره‌سازی ۲۱ هزار و ۹۴۴ تن گندم مورد نیاز در چهارمحال و بختیاری
  • فروشگاه‌ها تامین مالی می‌شوند