Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «فارس»
2024-05-02@20:22:10 GMT

برگزاری پویش ملی «مهدی یاوران» ویژه کودکان و نوجوانان

تاریخ انتشار: ۷ فروردین ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۱۴۱۵۲۳۲

برگزاری پویش ملی «مهدی یاوران» ویژه کودکان و نوجوانان

به گزارش خبرگزاری فارس از مشهد به نقل از آستان نیوز، حجت‌الاسلام سید مسعود میریان اظهار کرد: پویش ملی «مهدی یاوران» به‌منظور گرامیداشت نیمه شعبان و باهدف ترویج پیام مهدویت در میان کودکان و نوجوانان از سوی مرکز قرآن کریم آستان قدس رضوی طراحی‌شده و در ایام ولادت باسعادت حضرت ولی‌عصر (ارواحنا فداه) اجرا می‌شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

مدیر مرکز قرآن کریم آستان قدس رضوی درباره بخش‌های مختلف این پویش خاطرنشان کرد: پویش ملی«مهدی یاوران» در چهار محور شامل تزئین فضای منزل به مناسبت نیمه شعبان، کمک به مادر در پخت کیک میلاد باسعادت امام زمان(عج)، مسابقه دل نوشته به امام زمان(عج) و مسابقه نقاشی با موضوع امام زمان(عج) برنامه‌ریزی‌شده است و علاقه‌مندان می‌توانند با ارسال تصویر از این چهار محور یکی از برگزیدگان این پویش باشند.

وی با اشاره به اینکه در هر بخش ۱۵ هدیه به مناسبت ۱۵ شعبان تدارک دیده‌شده است، گفت: از بین تصاویر ارسالی منتخب کودکان و نوجوانان شرکت‌کننده در پویش ملی «مهدی یاوران» به ۶۰ نفر برگزیده از سوی مرکز قرآن کریم آستان قدس رضوی هدایایی اهدا خواهد شد.

میریان بابیان اینکه مهلت ارسال تصاویر تا ولادت امام زمان(عج) است، افزود: علاقه‌مندان به شرکت در این پویش می‌توانند تصاویر فعالیت‌هایشان در هر یک از بخش‌ها به آی‌دی پیام‌رسان ایتا، گپ ، بله، روبیکا و اینستاگرام به آدرس@quran-aqr ارسال کنند و در صورت برنده شدن از هدایای فرهنگی و متبرک تدارک دیده‌شده بهره‌مند شوند.

منبع: فارس

کلیدواژه: میلاد امام زمان عج نیمه شعبان امام زمان عج مهدی یاوران پویش ملی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۴۱۵۲۳۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کانون ایلام جزء کانون‌های پیشرو کشور است

ایسنا/ایلام مدیرکل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان ایلام گفت: کانون استان ایلام با ۶۸ درصد رشد در شاخص‌های تخصصی و عمومی یکی از کانون‌های پیشرو کشور شناخته شد.

«فاطمه رستگار» با حضور در ایسنا با بیان این مطلب اظهار کرد: در ارزیابی عملکرد کانون‌های استانی، کانون پرورش فکری کودکان نوجوانان استان ایلام در سال ۱۴۰۲، با رشد در شاخص‌های تخصصی و عمومی به عنوان کانون پیشرو در کشور شناخته شد که موفقیتی برای استان ایلام است.
وی با بیان اینکه تعداد ویژه برنامه‌های فرهنگی کانون در استان ایلام در سال قبل ۵۳۶ ویژه برنامه بوده است افزود: در سال قبل ۱۱۴ نمایشگاه در سطح استان برگزار شد که این آمار رشد زیادی نسبت به سال قبل‌تر از آن داشته است.
مدیرکل کانون پرورش فکری کودکان نوجوانان استان ایلام همچنین به طرح «کانون مدرسه» اشاره کرد و گفت: این طرح موفق ارتباط بین مدرسه و کانون را تقویت می‌کند و در استان ایلام تا ۱۵ اردیبهشت ماه ادامه دارد، با هماهنگی مدارس در قالب هنر، با دانش‌آموزان در مدارس اجرای برنامه داریم.
رستگار خاطرنشان کرد: اردیبهشت ماه جشنواره نمایش عروسکی کودکان نوجوانان در استان ایلام برگزار می‌شود.
انتهای پیام

دیگر خبرها

  • جشنواره‌ هنر‌های نمایشی کودکان و نوجوانان در همدان
  • پخش ویژه برنامه «کوی محبت» در شب شهادت امام جعفر صادق(ع)
  • برگزاری مراسم سالگرد شهادت امام صادق (ع) در ۱۶۲ بقعه متبرکه گیلان
  • اعضای شورای سیاستگذاری جشنواره فیلم کودک معرفی شدند
  • برگزاری جام باشگاه‌های کتابخوانی کودک و نوجوان در کرمانشاه
  • برگزاری جام باشگاه های کتابخوانی کودک و نوجوان در کرمانشاه
  • کانون ایلام جزء کانون‌های پیشرو کشور است
  • تماشاخانه سیار کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان همدان
  • آماده سازی کتیبه‌های دست نویس ایوان های صحن انقلاب و آزادی ویژه دهه کرامت
  • اعلام برنامه شهادت امام صادق در آستان علی بن باقر