Web Analytics Made Easy - Statcounter

کمتر از یک هفته تا پایان محرومیت ۶ ماهه عیسی آل کثیر در پرسپولیس باقی مانده است که این بار اتفاق عجیبی برای این بازیکن در حال رخ دادن است. افرادی ناشناس با انتشار ویدیوی ۴۲ ثانیه ای از تمرینات پنهانی این بازیکن قصد در تمدید محرومیت وی از سوی AFC دارند. هنوز مشخص نیست چه کسانی پشت این قضیه هستند.

خبرگزاری فوتبال ایران پارس فوتبال دات کام :

به گزارش پارس فوتبال و به نقل از ورزش سه، کمتر از یک هفته تا پایان محرومیت عیسی آل کثیر باقی مانده و دوباره او به تیتر یک رسانه های مجازی و هواداری تبدیل شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

این بار، روزنامه خبرورزشی در مطلبی کوتاه ادعا کرد که مهاجم جنوبی پرسپولیس پیش از آغاز تمرین امروز قرمزها، در ورزشگاه شهید کاظمی تمرین انفرادی انجام داده که این موضوع با واکنش غیرعلنی باشگاه پرسپولیس همراه شد و سرخ‌ها با تکذیب این موضوع، خواستار عدم انتشار آن شدند.

اما دقایقی بعد، ویدیویی ۴۲ ثانیه‌ای در برخی صفحات مجازی انتشار یافت که در قسمت کپشن آن ادعا می‌شد تمرین عیسی آل‌کثیر با یک مربی است. آل کثیر در این ویدیو، با پیراهن سبز رنگ که در تمرینات پرسپولیس استفاده می‌شد حضور دارد و پشت پیراهن نیز شماره ۷۲ که متعلق به خودش است، قرار دارد. او در این ویدیو تمرین با توپ هم انجام می‌دهد و البته مشخص نیست که چه کسی در کنار اوست.

این ویدیو که کیفیت نامطلوبی دارد و چهره‌ها در آن به صورت واضح، مشخص نیستند، با صدای نفس های تندتند فیلم بردار همراه شده تا پنهانی بودن ضبط را منتقل کند. البته هنوز مشخص نیست که چه کسی این ویدیو را ضبط کرده است.

منتشرکنندگان این ویدیو اعتقاد دارند که عیسی آل کثیر به دلیل نقض حکم کمیته انضباطی ای اف سی باید با محرومیت سه ماهه دیگری مواجه شود. در گراندز حکم کنفدراسیون فوتبال آسیا آمده که آل کثیر از تمام فعالیت های فوتبالی محروم است و حالا موافقان این اظهارنظر، می‌گویند که حضور در زمین تمرین اختصاصی پرسپولیس با کیت رسمی این تیم، مصداق بارز فعالیت فوتبالی محسوب می‌شود.

با این وجود، باشگاه پرسپولیس و خود عیسی این موضوع را نخواهند پذیرفت. مهاجم پرسپولیس می‌گوید که در تهران حضور ندارد و اساسا تمرین نکرده و باشگاه پرسپولیس نیز در ساعات بعدی بیانیه ای رسمی منتشر خواهد کرد تا به این موضوع واکنش نشان دهد و موضعش را بیان کند.

عیسی آل کثیر روز سیزدهم مهر ماه به دلیل آنچه حرکت نژادپرستانه در دیدار با پاختاکور ازبکستان عنوان شد، از فعالیت های فوتبالی شش ماه محروم شد و حالا تنها ۶ روز تا پایان محرومیتش باقی مانده و هواداران پرسپولیس امیدوارند که در بازی روز ۱۴ فروردین برابر شهرخودرو، حداقل تیم را همراهی کند اما حالا این موضوع، جنجال تازه ای را به وجود آورده است؛ جنجالی که کاربران شبکه های اجتماعی نیز درباره آن اظهارنظر می‌کنند.

کاربری به نام مهندس محمد در این باره نوشته است:

این بار از داخل باشگاه خودتان از او فیلم گرفته اند، این هم تقصیر ماست؟!

همچنین برخی کاربران منتسب به تیم استقلال با انتشار ایمیل مربوط به قسمت تماس با ما در سایت کنفدراسیون فوتبال آسیا و فیفا، از یکدیگر خواسته‌اند که این موضوع را به اطلاع ای اف سی برسانند. کاربر دیگری نوشته است:

این که چیزی معلوم نیست. یعنی با یک عکس تار قصد دارند محرومش کنند؟

منبع: ورزش سه

منبع: پارس فوتبال

کلیدواژه: عیسی آل کثیر پرسپولیس کنفدراسیون فوتبال آسیا پاختاکور ازبکستان پاختاکور ازبکستان پرسپولیس عیسی آل کثیر کنفدراسیون فوتبال آسیا محبوبترین تصاویر پرسپولیس استقلال لیگ برتر بارسلونا رئال مادرید استقلال تهران پرسپولیس تهران لیگ قهرمانان آسیا تیم ملی تیم پرسپولیس یوونتوس لیونل مسی تراکتورسازی تیم ملی ایران مهدی طارمی سپاهان علی کریمی تیم ملی فوتبال ایران کریستیانو رونالدو کارلوس کی روش عیسی آل کثیر مشخص نیست

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت parsfootball.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «پارس فوتبال» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۴۱۵۲۸۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

برگزاری تمرین امروز پرسپولیس با ۵ مصدوم

 پیش از شروع تمرین، اوسمار ویرا  سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس برای دقایقی با بازیکنان به صحبت پرداخت.

تمرین ۶۵ دقیقه‌ای امروز با انجام پاسکاری‌های کوتاه و ترکیبی آغاز شد و در ادامه، حفظ توپ در بخشی از زمین در دستور کار قرار گرفت و در قسمت بعدی هم، فوتبال درون تیمی در برنامه بود.

امید عالیشاه و علیرضا بیرانوند کماکان زیر نظر کادر پزشکی تمرینات اختصاصی خود را انجام دادند و سایر بازیکنان بدون مشکل در اختیار کادر فنی بودند.

یاسین سلمانی، علیرضا خدادادی و مرتضی پورعلی گنجی که در اوایل فصل با آسیب‌دیدگی از ناحیه رباط صلیبی مواجه شده بودند، برنامه‌های مخصوص خود را با هماهنگی کادر پزشکی تیم پیش می‌برند تا به تدریج آماده کار با توپ شوند.

تیم فوتبال پرسپولیس، فردا (سه‌شنبه) آخرین تمرین خود قبل از بازی با سپاهان را برگزار می کند و پس از آن به اردو می‌رود.

گفتنی است؛ دیدار برگشت تیم‌های فوتبال پرسپولیس و سپاهان از هفته بیست و پنجم رقابت‌های لیگ خلیج فارس از ساعت ۱۹:۳۰ دقیقه چهارشنبه هفته جاری در ورزشگاه آزادی آغاز خواهد شد.

باشگاه خبرنگاران جوان ورزشی فوتبال و فوتسال

دیگر خبرها

  • برگزاری آخرین تمرین پرسپولیس قبل از بازی با سپاهان
  • برگزاری آخرین تمرین پرسپولیس پیش از دیدار با سپاهان
  • کری شاعرانه سپاهان برای پرسپولیس! (عکس)
  • به وقت انتقام در حساس‌ترین بازی‌؛ عیسی به مورایس رسید
  • مورد عیسی آل‌کثیر؛ جذاب‌تر از پرسپولیس - سپاهان
  • عکس | جواد کاظمیان با رضا مالدینی تمرین می کند!
  • به وقت انتقام؛ عیسی به مورایس رسید
  • رکورد مهم عیسی آل‌کثیر در جام‌حذفی
  • بیرانوند همچنان تحت نظر کادر پزشکی
  • برگزاری تمرین امروز پرسپولیس با ۵ مصدوم