Web Analytics Made Easy - Statcounter

لوکا مودریچ در جریان برد 1-0 کرواسی مقابل قبرس در مرحله انتخابی جام جهانی 2022 به یک رکورد شخصی بسیار مهم رسید. او اکنون رکورددار بیشترین بازی در تاریخ تیم ملی کرواسی است.

بازیکنان رکورددار بیشترین بازی در پیراهن تیم ملی کرواسی لوکا مودریچ؛ 135 بازی (2006 تاکنون) داریو سرنا؛ 135 بازی (2002 تا 2016) استیپه پلتیکوسا؛ 114 بازی (1999 تا 2014) ایوان راکیتیچ؛ 106 بازی (2007 تا 2019) یوزیپ شیمونیچ؛ 105 بازی (2001 تا 2013) ایویکا اولیچ؛ 104 بازی (2002 تا 2015) ودران چورلوکا؛ 103 بازی (2006 تا 2018) داریو شیمیچ؛ 100 بازی (1996 تا 2008) ایوان پریشیچ؛ 98 بازی (2011 تاکنون) ماریو مانژوکیچ؛ 98 بازی (2007 تا 2018)

اخبار داغ 

راز کرونای استقلالی ها برملا شد! به بهانه درگذشت ناگهانی آزاده نامداری؛ چالش خانم گزارشگر! | فیلم و گفتگو اولین فیلم از محل مرگ آزاده نامداری + عکس ها ۲ بازیگری که در حق علی انصاریان نامردی کردند / سام درخشانی گفت لیونل مسی از فرقه قاتلین / کاریکاتور کریستیانو رونالدو خواهان بازنشستگی در رئال مادرید؛ در مادرید ام باپه و هالند را ترجیح می دهند .

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

منبع: طرفداری

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tarafdari.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «طرفداری» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۴۱۵۳۶۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ببینید/ خلبان نامداری که درخواستِ کم کردن درجه‌اش را داشت!

امروز ۸ اردیبهشت ماه سالروز شهادت رکورددار بیشترین ساعت پرواز جنگی با بالگرد در جهان، شهید علی‌اکبر شیرودی از شهدای هشت سال دفاع مقدس است.

به گزارش ایسنا، به این مناسبت کانال تلگرامی «فرزند ایران» ویدیویی کوتاه در معرفی این شهید بزرگوار منتشر کرده که در ادامه مشاهده می‌کنید:

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • دینامو بدون محرمی صدرنشین کرواسی شد
  • ده‌‌روسی: بازگشت رم به چمپیونزلیگ غیرممکن بود
  • اسطوره در رئال مادرید می‌ماند؛ احتمال بالای تمدید قرارداد لوکا مودریچ برای یک فصل دیگر
  • قیمت خودروهای داخلی و خارجی +جدول
  • قیمت خودرو در بازار آزاد دوشنبه ۸ اردیبهشت ماه
  • بازگشت ایوان اندیکا به تمرینات گروهی رم
  • ببینید/ خلبان نامداری که درخواستِ کم کردن درجه‌اش را داشت!
  • پیکوه طبس رکورددار بیشترین بارندگی در خراسان جنوبی
  • خلبان نامداری که درخواستِ کم کردن درجه‌اش را داشت! + فیلم
  • ملاقات فلورنتینو پرز و لوکا دانچیچ در جریان دیدار دالاس موریکس و لس انجلس کلیپرز / فیلم