Web Analytics Made Easy - Statcounter

فدراسیون جودو سال گذشته را با اخبار امیدوارکننده‌ای به پایان رساند.

خبرگزاری میزان – فدراسیون جودو که مدتهاست درگیر تعلیق است و تمام تمرکز خود را معطوف این مشکل کرده، سال گذشته هم از این حاشیه در امان نماند و بار‌ها و بار‌ها اخبار مختلفی در این خصوص منتشر شد و فعالیت جودوی ایران را تحت تاثیر قرار داد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

بی‌تردید بزرگترین چالش جودو در سال ۹۹ هم دست و پنجه نرم کردن با دادگاه عالی ورزش و موضوع تعلیق بود که در نهایت تصمیم بر این شد محرومیت کلی ایران فعلا لغو شده و تصمیم‌گیری در این خصوص به فدراسیون جهانی جودو واگذار شود.

این اتفاق در حالی رخ داد که کلمه تعلیق در سایت فدراسیون جهانی جودو هم از جلوی نام آرش میراسماعیلی رئیس فدراسیون ایران برداشته شد تا امیدواری‌ها به رفع تعلیق جودوی ایران بیشتر شود.

جدای از این موضوع برگزاری سوپرلیگ جودو با حضور ۱۸ تیم در سالن افراسیابی تهران از دیگر نکات برجسته این فدراسیون در سال گذشته بود.

همچنین در آخرین روز‌های سال اخباری مبنی بر مجوز حضور تیم ملی جودوی ایران در رقابت‌های قهرمانی آسیا منتشر شد که موجی از امیدواری در دل دوستداران این رشته به راه انداخت.

این رقابت‌ها از ۱۷ فروردین ماه به میزبانی قرقیزستان و با حضور جودوکارانی از ۳۲ کشور آغاز خواهد شد که تیم ملی جودو ایران با ترکیبی از نوجوانان، جوانان و بزرگسالان راهی این رقابت‌ها می‌شود.

در مجموع سال کرونایی جودو بیشتر با رایزنی و درگیری‌های بحث تعلیق سپری شد، اما این سال پر از هیاهو پایان خوشی برای فدراسیون آرش میراسماعیلی داشت.

امید می‌رود در سال جاری اخبار امیدوار کننده جودوی ایران ادامه داشته باشد و باز هم شاهد افتخارآفرینی جودوکاران کشورمان در میادین بین‌المللی باشیم.

بیشتر بخوانید: جودوکاران اعزامی به قزقیزستان تست کرونا دادند/ آغاز مرحله دوم اردوی تمرینی تیم ملی

انتهای پیام/

برچسب ها: جودو آرش میراسماعیلی

منبع: خبرگزاری میزان

کلیدواژه: جودو جودو آرش میراسماعیلی جودوی ایران سال گذشته

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mizan.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری میزان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۴۱۵۴۸۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

قهرمان سنگین وزن جودو ایران درگذشت

قهرمان اسبق سنگین وزن تیم ملی جودو به دلیل عارضه قلبی شب گذشته (جمعه) درگذشت.

امیر ملکی پور قهرمان اسبق سنگین وزن تیم ملی جودو کشورمان به دلیل عارضه قلبی شب گذشته (جمعه هفتم اردیبهشت ماه) درگذشت.

ملکی پور سال‌ها عضو تیم ملی جوانان و‌بزرگسالان بود، وی مدال طلای مسابقات جوانان آسیا، چندین مدال در تورنمنت‌های مختلف و چندین دوره قهرمان مسابقات قهرمانی کشور بوده است.

فدراسیون جودو، ضایعه درگذشت مرحوم ملکی پور قهرمان اسبق جودو جوانان آسیا را خدمت خانواده مرحوم ملکی پور و خانواده بزرگ جودو تسلیت گفت

دیگر خبرها

  • رشد اندک بورس؛ ارزش بازار به ۷۹ همت رسید
  • قهرمان سنگین وزن جودو ایران درگذشت
  • قهرمان اسبق ایران درگذشت
  • عضو سابق تیم ملی جودو ایران درگذشت
  • چرا اتحادیه جهانی کشتی مصلایی پور را از المپیک‌ کنار گذاشت؟
  • تاثیر ۶۰ درصدی سوابق تحصیلی در آزمون سراسری سال آینده
  • نماینده مردم زنجان : دولت جدیت لازم برای استفاده از افراد توانمند را نداشت/ مجلس در انتسابات تاثیر منفی گذاشت/ چالش‌هایمان بیشتر خواهد شد
  • افزایش تاثیر سوابق تحصیلی در آزمون سراسری سال آینده
  • قهرمانی نسر در مسابقات جودوی نونهالان خراسان رضوی
  • ملاقات بهترین‌های تاریخ در مهرآباد!