Web Analytics Made Easy - Statcounter

گزارش های غیررسمی حاکی از تمرین انفرادی عیسی آل‌کثیر در ورزشگاه شهید کاظمی دارد.

به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری دانشجو، کمتر از یک هفته تا پایان محرومیت عیسی آل کثیر باقی مانده و دوباره او به تیتر یک رسانه های مجازی و هواداری تبدیل شده است. ویدیویی ۴۲ ثانیه‌ای در برخی صفحات مجازی منتشر شده است که در قسمت کپشن آن ادعا می‌شد تمرین عیسی آل‌کثیر با یک مربی است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

آل کثیر در این ویدیو، با پیراهن سبز رنگ که در تمرینات پرسپولیس استفاده می‌شد حضور دارد و پشت پیراهن نیز شماره ۷۲ که متعلق به خودش است، قرار دارد. او در این ویدیو تمرین با توپ هم انجام می‌دهد و البته مشخص نیست که چه کسی در کنار اوست.

این ویدیو که کیفیت نامطلوبی دارد و چهره‌ها در آن به صورت واضح، مشخص نیستند، با صدای نفس های تندتند فیلم بردار همراه شده تا پنهانی بودن ضبط را منتقل کند. البته هنوز مشخص نیست که چه کسی این ویدیو را ضبط کرده است.

منتشرکنندگان این ویدیو اعتقاد دارند که عیسی آل کثیر به دلیل نقض حکم کمیته انضباطی ای اف سی باید با محرومیت سه ماهه دیگری مواجه شود. در گراندز حکم کنفدراسیون فوتبال آسیا آمده که آل کثیر «از تمام فعالیت های فوتبالی» محروم است و حالا موافقان این اظهارنظر، می‌گویند که حضور در زمین تمرین اختصاصی پرسپولیس با کیت رسمی این تیم، مصداق بارز فعالیت فوتبالی محسوب می‌شود.

با این وجود، باشگاه پرسپولیس و خود عیسی این موضوع را نخواهند پذیرفت. مهاجم پرسپولیس می‌گوید که در تهران حضور ندارد و اساسا تمرین نکرده و باشگاه پرسپولیس نیز در ساعات بعدی بیانیه ای رسمی منتشر خواهد کرد تا به این موضوع واکنش نشان دهد و موضعش را بیان کند.

عیسی آل کثیر روز سیزدهم مهر ماه به دلیل آنچه حرکت نژادپرستانه عنوان شد، از فعالیت های فوتبالی شش ماه محروم شد و حالا تنها ۶ روز تا پایان محرومیتش باقی مانده و هواداران پرسپولیس امیدوارند که در بازی روز ۱۴ فروردین برابر شهرخودرو، حداقل تیم را همراهی کند اما حالا این موضوع، جنجال تازه ای را به وجود آورده است؛ جنجالی که کاربران شبکه های اجتماعی نیز درباره آن اظهارنظر می‌کنند.

منبع: خبرگزاری دانشجو

کلیدواژه: پرسپولیس عیسی آل کثیر عیسی آل کثیر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت snn.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری دانشجو» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۴۱۵۵۱۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کاپیتان استقلال فراموشی را تمرین می‌کند (عکس)

به گزارش "ورزش سه"، تیم فوتبال استقلال تهران در حالی برای دیدار روز جمعه مقابل تراکتور تبریز آماده می‌شود که گلر اصلی این تیم اجازه همراهی آبی‌ها را ندارد.

سید حسین حسینی که در این فصل عملکردی فوق العاده درون دروازه استقلال داشته به دلیل محرومیت انضباطی ناشی از مصاحبه پس از بازی برابر شمس آذر در حساس‌ترین بازی استقلال در نیم فصل دوم غایب خواهد بود.

با این حال حسینی این روزها تمرینات خود را در کمپ حجازی پا به پای سایر بازیکنان استقلال دنبال می‌کند و امیدوار است با پایان محرومیت از بازی هفته بیست و ششم دوباره درون دروازه تیمش قرار بگیرد.

او که در روزهای گذشته حمایت ویژه‌ای از گلر دوم تیمش داشته، سعی کرده با روحیه دادن به این دروازه‌بان جوان، انگیزه او برای نگه داشتن استقلال به عنوان شانس اصلی قهرمانی را حفظ کند و از سوی دیگر خودش هم تلاش می‌کند این محرومیت بدموقع را به دست فراموشی سپرده و تمرکزش را برای ادامه فصل حفظ کند‌.

دیگر خبرها

  • اقدام مشکوک باشگاه پرسپولیس در خصوص ۲ ستاره | سانسور خودخواسته یا فریب بزرگ؟
  • باانگیزه‌ترین پرسپولیسی در تقابل با سپاهان
  • مخفی‌کاری و احتیاط عجیب درباره عالیشاه و بیرانوند
  • کاپیتان استقلال فراموشی را تمرین می‌کند
  • به وقت انتقام در حساس‌ترین بازی‌؛ عیسی به مورایس رسید
  • مورد عیسی آل‌کثیر؛ جذاب‌تر از پرسپولیس - سپاهان
  • به وقت انتقام؛ عیسی به مورایس رسید
  • رکورد مهم عیسی آل‌کثیر در جام‌حذفی
  • کاپیتان استقلال فراموشی را تمرین می‌کند (عکس)
  • عالیشاه و بیرانوند تحت نظر کادر پزشکی و غیبت 3 مصدوم؛ گزارش تمرین پرسپولیس