Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از زاهدان ، محمدهادی مرعشی معاون امنیتی و انتظامی استاندار سیستان و بلوچستان در نشست ستاد ملی مبارزه با ویروس کرونا سیستان و بلوچستان اظهارداشت: هیچ مراسم ملی در سطح استان برگزار نخواهد شد.

او  با اشاره به اینکه با توجه به افزایش رفت و آمدها در روز سیزدهم فروردین در مسیر منتهی به کوه خواجه سیستان، شورای تامین شهرستان باید تدابیر لازم را اتخاذ کند افزود: تجربه نشان داده که تجمع جمعیت در روز ۱۳ نوروز در این کوه خواهد بود به همین سبب باید نظارت ها و کنترل ها در این محدوده و سایر نقاط و مراکز تجمع مردم در شهرستان‌های استان افزایش یابد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

معاون امنیتی و انتظامی استاندار سیستان و بلوچستان خاطرنشان کرد: با توجه به رعایت نشدن پروتکل‌های بهداشتی در ترمینال زاهدان فرمانداری این شهر به همراه شهرداری، سازمان حمل و نقل و معاونت عمرانی نیز این موضوع را پیگیری و تدابیر لازم را اتخاذ کنند.

او  با بیان اینکه پلیس راه خودروهایی که رعایت پروتکل‌های بهداشتی نمی‌کنند را جریمه و از ادامه مسیرشان جلوگیری کند ادامه داد: به منظور رعایت پروتکل‌های بهداشتی در صفوف توزیع مرغ باید برای افزایش مکان‌های توزیع آن اقدام شود.

مرعشی با اشاره به اینکه همه فرمانداران سیستان و بلوچستان موضوع نظارت‌ها را به صورت جدی در دستور کار قراردهند بیان کرد: گزارشی از تعداد بازدیدهای انجام شده و جریمه‌ها به ستاد ارائه شود.

او  با اشاره به رعایت پروتکل‌های بهداشتی در بازار چهارراه رسولی زاهدان گفت: از آنجایی که بازار چهارراه رسولی زاهدان پیشانی استان محسوب می شود ضروریست شهرداری و ستاد شهرستانی زاهدان در موضوع سد معبر، رعایت پروتکل های بهداشتی و سایر موارد به صورت ویژه نظارت و پیگیری کنند و تذکرات و آموزش های لازم را ارائه دهند.

انتهای پیام/ع

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: کرونا ویروس استانداری سیستان و بلوچستان رعایت پروتکل های بهداشتی سیستان و بلوچستان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۴۱۵۵۳۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کمبود روزانه ۲۰۰ واحد خونی در سیستان و بلوچستان

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای مرکز سیستان و بلوچستان، سیستان و بلوچستان به علت داشتن شمار بالای بیماران تالاسمی و هموفیلی نیاز به فرآورده‌های خونی فراوانی دارد.

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

دیگر خبرها

  • واکسنی که ویروس‌های ظهور نکرده کرونا را از بین می برد!
  • جلوه‌ای از نقش و رنگ در سیستان و بلوچستان + فیلم
  • پیشرفت‌های خیره کننده ایران در حوزه سلامت مادران
  • کمبود روزانه ۲۰۰ واحد خونی در سیستان و بلوچستان
  • آب‌ بسته بندی چه مزیت هایی دارد
  • ۴ نفر مبتلا به تب کریمه کنگو/مردم توصیه‌های بهداشتی را جدی بگیرند
  • کنایه روزنامه جمهوری اسلامی به مولوی عبدالحمید
  • کنایه جمهوری اسلامی به مولوی عبدالحمید: ادعایتان درباره مدارس دینی اهل سنت تکذیب شد /تروریست ها در انوارالحرمین پنهان شده بودند
  • تغییرات آب و هوایی می‌تواند منجر به افزایش ویروس‌هایی مانند کووید شود
  • (ویدئو) نقش سد‌ها در کنترل سیل اخیر سیستان بلوچستان