Web Analytics Made Easy - Statcounter

به همت قرارگاه جهادی امام رضا(ع) اردوی جهادی در روستاها و مناطق کم‌برخوردار شهرستان‌های جنوبی استان کرمان برگزار شد.

 به همت قرارگاه جهادی امام رضا (ع) اردوی جهادی در روستاها و مناطق کم‌برخوردار شهرستان‌های جیرفت، کهنوج، قلعه‌گنج، منوجان و فاریاب در روزهای آغازین سال ۱۴۰۰ برگزار شد.

در این اردوی جهادی فعالیت‌های عمرانی، پزشکی، اشتغال، تعلیم و تربیت  با حضور و مشارکت جهادگرانی از تهران، مشهد، کاشان و سایر  نقاط کشور صورت گرفت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

همچنین با بررسی و پیگیری‌های قرارگاه جهادی امام رضا(ع)  مقرر شد در اسرع وقت چند سری جهیزیه برای دختران نیازمند و  بسته‌های کمک معیشتی در بین خانواده‌های محروم و کم‌برخوردار توزیع شود.

برچسب ها: کهنوج ، جهادی ، قراراگاه لینک کوتاه خبر: bzna.ir/000NiK

منبع: بازار نیوز

کلیدواژه: کهنوج جهادی اردوی جهادی کم برخوردار امام رضا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت bazarnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «بازار نیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۴۱۵۶۸۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

برگزاری اردوی جهادی سلامت در سروستان

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما، مرکز فارس، فرمانده سپاه سروستان گفت: به مناسبت هفته بسیج سازندگی، اردوی جهادی سلامت ، ۲۱ و ۲۸ اردیبهشت در بیمارستان شهدای سروستان برگزار می‌شود.
مباشری افزود: در این اردو، ۱۵ پزشک در زمینه‌های قلب و عروق، ریه، آسم و آلرژی، جراح گوش، حلق و بینی، جراح چشم، دندانپزشکی، زنان و زایمان، مغز و اعصاب و ستون فقرات، تغذیه، اعصاب و روان، رادیولوژی، کودکان، طب اورژانس، خون و آنکولوژی به بیماران خدمات رایگان ارایه می‌کنند.
فرمانده سپاه سروستان بیان کرد: این اردو به همت گروه جهادی بوعلی سینا و با همکاری شبکه بهداشت و درمان در سروستان برگزار می‌شود.
شهرستان سروستان در جنوب شرق فارس و در فاصله ۷۷ کیلومتری شیراز قرار دارد.

دیگر خبرها

  • اردوی جهادی چشم پزشکان تهرانی در گرگان
  • اردوی جهادی چشم پزشکان تهرانی در گرگان
  • به صرف لبخند ؛ اردوی جهادی چشم پزشکان تهرانی در گرگان
  • همکاری ۲۰۰داوطلب هلال زنجان در نذر سلامت با قرارگاه جهادی الکفیل
  • اردوی جهادی دانشجویان دانشگاه آزاد گچساران
  • برگزاری اردوی جهادی دانشجویان دانشگاه آزاد اسلامی گچساران در چهاربیشه+ تصاویر
  • ناشنوایان با آموزش صحیح و شناخت صحنه در فعالیت‌های جهادی مشارکت کنند
  • ثبت ۱۰۸ میلی‌‌متر بارش باران در رومشکان
  • برگزاری اردوی جهادی سلامت در سروستان
  • محله کم‌برخوردار حصه در مسیر توسعه‌ است