Web Analytics Made Easy - Statcounter

رییس فدراسیون تنیس گفت: در سال‌های اخیر کرسی‌های مهمی را در آسیا از دست دادیم و باید تلاش کنیم چند کرسی مهم را بدست بیاوریم تا به پیشرفت تنیس کمک کنیم.

داوود عزیزی در گفت‌و‌گو با میزان در خصوص اینکه آیا از عملکردش طی ماه‌هایی که در فدراسیون تنیس حضور داشته راضی بوده است یا خیر و به این عملکرد چه نمره‌ای می‌دهد، اظهار داشت: من نمی‌توانم به خودم نمره بدهم؛ در اصل خانواده تنیس باید به من نمره دهد و عملکرد من را ارزیابی کند، باید دید آنها نمره قبولی به من می‌دهند یا نه.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی در ادامه با اشاره به اپیدمی کرونا و تاثیر آن بر روی ورزش تنیس افزود: با توجه به شرایط کرونا و الزام رعایت پروتکل‌های بهداشتی حتی‌الامکان سعی کردیم به همراه کادر اجرایی فدراسیون بهترین شرایط را فراهم کنیم تا مشکلی برای کسی پیش نیاید، اما با این وجود سال خوبی را رقم زدیم و  مسابقات متعددی را برگزار کردیم.

*به خاطر تحریم‌ها برای واردات تجهیزات دچار مشکل شدیم

رییس فدراسیون تنیس گفت: باتوجه به تحریم‌هایی که با آنها مواجه بودیم باعث شد در واردات تجهیزات تنیس دچار مشکل شویم و این موضوع تحت تاثیر قرار بگیرد، اما باز هم از شرایط موجود خیلی راضی هستیم.

عزیزی تصریح کرد: در فروردین ماه مسابقات متعددی پیش رو داریم، انتخابی رقابت‎های دیویس کاپ و سایر مسابقات انتخابی قرار است برگزار شود و تلاشمان این است بهترین برنامه‌ریزی را برای این رقابت‌ها داشته باشیم. پس از فروردین ماه نیز مسابقات جام رمضان را پیش رو داریم که با توجه به محدودیت‌های کرونایی و منع رفت و آمد‌‌ها از این جهت کمی دچار مشکل هستیم.

*باید سعی کنیم به دسته یک آسیا نزدیک‌تر شویم

وی در خصوص انتخاب سرمربی تیم ملی و زمان آغاز اردوهای تیم ملی گفت: قائدتا تلاش می‌کنیم بهترین شرایط را رقم بزنیم؛
پس از انتخاب سرمربی تیم ملی اردوهای تیم ملی فروردین ماه آغاز خواهد شد و قرار است انتخابی تیم ملی هم در همین ماه برگزار شود. اکنون در دسته چهارم آسیا هستیم و باید سعی کنیم از این جایگاهی که قرار داریم فرا‌تر رفته و به دسته یک آسیا نزدیک‌تر شویم.

رییس فدراسیون تنیس درباره انتخاب سرمربی تیم ملی زیر ۱۶ سال عنوان کرد: فدراسیون در این موارد دخالتی ندارد و تصمیم‌گیری در این خصوص را به کمیته فنی فدراسیون سپرده‌ایم و هر تصمیم که گرفته شود حمایت خواهیم کرد.

عزیزی در خصوص برنامه‌های این فدراسیون در سال پیش رو خاطر نشان کرد: در سال جاری انتخابات هیئت رییسه تنیس آسیا را در پیش داریم که تلاش خواهیم کرد چند کرسی مهم را کسب کنیم چراکه در سال‌های اخیر چند کرسی مهم را از دست دادیم و باید تلاش کنیم چند کرسی مهم را بدست بیاوریم تا به پیشرفت تنیس کمک کنیم.

بیشتر بخوانید:  تنیس ایران در سال ۹۹؛ همه چیز تحت تاثیر انتخاب رئیس جدید فدراسیون

انتهای پیام/

برچسب ها: فدراسیون تنیس داوود عزیزی

منبع: خبرگزاری میزان

کلیدواژه: تنیس فدراسیون تنیس داوود عزیزی فدراسیون تنیس تیم ملی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mizan.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری میزان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۴۱۵۸۰۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اعضای شورای فرهنگ عمومی در خنثی سازی توطئه دشمنان هوشیار باشند

به گزارش خبرنگار مهر، حجت الاسلام جابر عزیزی پیش از ظهر یکشنبه در اولین جلسه شورای فرهنگ عمومی شهرستان بیله‌سوار ضمن تبریک روز معلم و تقدیر از عوامل برگزاری جشنواره کوچ عشایر اظهار کرد: عشایر در رونق تولید و اقتصاد کشور بسیار موثرند و برگزاری جشنواره‌ها می‌تواند ارزش‌های زندگی عشایر را به نحو احسن به عموم معرفی کند.

وی با اشاره به اهمیت و جایگاه جمهوری اسلامی ایران در منطقه گفت: نظام جمهوری اسلامی حاکمیت اسلام است و از شاخصه‌های مهم و اصلی آن مقابله با باطل و دشمن است.

رئیس شورای فرهنگ عمومی شهرستان بیله‌سوار با اشاره به اینکه دشمن سعی در تخریب ارزش‌ها و تضعیف عقاید و باورها دارد، خاطرنشان کرد: اعضای شورای فرهنگ عمومی باید در این زمینه دغدغه مند باشند.

عزیزی بیان کرد: امروز یکی از مسائل مهم کشور و جامعه ما، مقوله عفاف و حجاب است که باید توجه داشت برخی مسائل نیازمند کار فرهنگی و اقناعی و تبیینی است و صرفاً نمی‌توان با رویکرد سلبی و امنیتی، در قبال آن‌ها عمل کرد.

وی ادامه داد: در عین حال باید توجه داشت که رویکرد سلبی هم در محل خودش باید به کار گرفته شود و در مواردی اتخاذ چنین رویکردی نیز لازم است، اما چنانچه از مقولات فرهنگی و تبیینی در قبال برخی مسائل غفلت شود، کار ناقص می‌ماند و ما باید همواره این نکته را مدنظر قرار دهیم.

امام جمعه بیله سوار افزود: اجرای طرح نور و زمان اجرای آن یک اقدام هوشمندانه و به‌موقع از سوی فرماندهی انتظامی کشور بود که حمایت خود را از این اقدام اعلام می‌کنیم و باید نقشه‌های شوم دشمنان تبیین شود.

کد خبر 6097109

دیگر خبرها

  • ماجرای مخفیانه زنان یک روستا که سوژه شد
  • خط و نشان فدراسیون برای باشگاه‌ها/ الزامات حرفه‌ای رعایت نشود لیگ آینده به تعویق می‌افتد+ فیلم
  • ارائه خدمات پزشکی رایگان در جزیره قشم
  • درخواست انتخاباتی یک نماینده مجلس از مردم
  • اعضای شورای فرهنگ عمومی در خنثی سازی توطئه دشمنان هوشیار باشند
  • مستند کوتاه ایرانی «با قید محرمانگی» در اوبرهاوزن آلمان
  • کرسی‌های باقیمانده مجلس دوازدهم
  • باشگاه سپاهان: کمیته انضباطی سرعت عمل را در موارد دیگر به کار گیرد
  • کمیته انضباطی سرعت عمل را در موارد دیگر به کار گیرد
  • صادق خان شهردار لندن شد