Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایرنا»
2024-04-28@21:17:38 GMT

فوتسال بانوان رودان مقابل سایپا تهران شکست خورد

تاریخ انتشار: ۸ فروردین ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۱۴۱۵۸۲۷

فوتسال بانوان رودان مقابل سایپا تهران شکست خورد

به گزارش شنبه شب ایرنا، تیم هیات فوتبال رودان در سالن شهید جعفری میزبان تیم سایپا تهران بود و دراین بازی تیم سایپا با برتری چهار بر صفر بازی را به سود خود به پایان رساند. 
سایپا بااین برد ۲۴ امتیازی شد و با توجه به تفاضل گل بیشتر نسبت به ملی حفاری اهواز در جایگاه نخست جدول قرار گرفت.
 تیم هیات فوتبال رودان نیز با کسب هفت امتیاز در رده پنجم جدول قرار گرفت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


نماینده هرمزگان در هفته یازدهم در شیراز به مصاف پویندگان فجر این شهر می‌رود.
در چارچوب رقابت‌های هفته دهم لیگ برتر فوتسال بانوان باشگاه های کشور امروز شنبه هفتم فروردین ۶ دیدار و در ۲ گروه در شهرهای مختلف پیگیری شد.
در سایر دیدارهای این هفته نیز ملی حفاری در اهواز با نتیجه پنج بر۲  پویندگان فجر شیراز را از پیش رو برداشت، شهروند ساری پنج بر ۲ مقابل مس کرمان تن به شکست داد و کیمیای اسفراین با هشت گل مغلوب پالایش نفت آبادان شد.
تیم پارس آرا شیراز در بازی بیرون از خانه با ۶ گل هیات فوتبال اصفهان را شکست داد، مس رفسنجان دربازی خانگی هشت بر سه مغلوب هیات فوتبال خراسان رضوی شد.
لیگ برتر فوتسال بانوان کشور با حضور ۱۴ تیم در ۲ گروه هفت تیمی برگزار می‌شود و تیم هیات رودان در گروه الف این رقابت‌ها با تیم‌های سایپا تهران، ملی حفاری اهواز ، نامی نو اصفهان، پویندگان فجر شیراز ، مس کرمان و شهروند ساری هم گروه است.

برچسب‌ها فوتسال لیگ برتر فوتسال زنان هرمزگان

منبع: ایرنا

کلیدواژه: فوتسال لیگ برتر فوتسال زنان هرمزگان فوتسال لیگ برتر فوتسال زنان هرمزگان اخبار کنکور هیات فوتبال

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۴۱۵۸۲۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

عواقب کتک زدن داور در تهران؛ یک لیگ تعلیق شد

طرفداری| مسابقات لیگ ۲ جوانان تهران به دلیل کتک زدن داور تعلیق شد.

به دنبال حواشی رخ داده در جریان بازی تیم های آرمان آفرینان و اتحاد ستارگان ابتدا از سوی کمیته انضباطی هیات فوتبال استان تهران دستوری موقت علیه خاطیان صادر شد. پیامد صدور این حکم نشست فوری دیگری در کمیته انضباطی هیات فوتبال استان تهران برگزار و مقرر شد در راستای ایجاد آرامش و حفظ جایگاه داوران فعال در فوتبال تهران، برگزاری کلیه مسابقات لیگ دو و توابع استان تهران تا تاریخ 15 اردیبهشت ماه سال جاری به حالت تعلیق درآید.

به نقل از فارس، کمیته انضباطی هیات فوتبال استان تهران قصد دارد به تخلفات رخ داده در این بازی رسیدگی و مطابق با قوانین، مجازات های لازم را برای متخلفان در روزهای آتی صادر کند.

از دست ندهید ????????????????????????

ژوزه مورایس: باافتخار مسلمان شدم و عضوی از یک خانواده ایرانی‌ام آرنه اسلوت سرمربی جدید لیورپول لغو قانون رشد چگونه فوتبال ایتالیا را نابود می‌کند؟ بازیکن فرانسوی به دلیل عوارض واکسن کرونا از فایزر شکایت کرد!

دیگر خبرها

  • تعلیق تمام مسابقات «لیگ 2 تهران» به دلیل ضرب و شتم داور
  • تیم ساوالان قهرمان مسابقات لیگ برتر فوتسال استان اردبیل شد
  • عواقب کتک زدن داور در تهران؛ یک لیگ تعلیق شد
  • رسمی: شفیلدیونایتد به چمپیونشیپ سقوط کرد
  • سرمربی پرسپولیس یک شهر ایران را دوست ندارد!
  • قهرمانی تیم ساوالان اردبیل در مسابقات لیگ برتر فوتسال استان
  • صعود گل گهر به یک چهارم با پیروزی مقابل فجرسپاسی
  • شکست‌ناپذیر‌ها صعود کردند
  • سلام دختران فوتسالیست چادرملو به لیگ برتر
  • ملوان-سایپا، به یاد دوران پرستاره! (عکس)