Web Analytics Made Easy - Statcounter

حجت الاسلام سبزه کار از افتخار آفرینی چهار کانون فرهنگی هنری مساجد خراسان جنوبی در طرح ملی «ایران قوی» خبر داد.

حجت الاسلام «ابراهیم سبزه کار» در گفتگو با خبرنگار شبستان با تبریک اعیاد شعبانیه گفت: سال گذشته طرح ملی ایران قوی در قالب سه شبستان و ۱۲ رواق به مناسبت چهلمین سالگرد دفاع مقدس در سطح کانون‌های فرهنگی هنری مساجد سراسر کشور برگزار شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

مدیر ستاد کانونهای فرهنگی هنری مساجد خراسان جنوبی با اشاره به مشارکت ۶۷۳ باب کانون فرهنگی هنری مساجد استان در سطح ملی ایران قوی، افزود: انسجام بخشی و کیفی سازی فعالیت‌های کانون‌ها و همچنین کشف استعداد و تربیت نسل نوجوان و جوان انقلابی از اهداف طرح ملی ایران قوی است.

 

وی از افتخار آفرینی چهار کانون فرهنگی هنری مساجد از  خراسان جنوبی در طرح ملی «ایران قوی» خبر داد و عنوان کرد: از میان ۱۱۲ کانون برتر کشوری، کانون فرهنگی‌هنری امام حسن مجتبی (ره) شهرستان نهبندان رتبه شایسته تقدیر ویژه رواق همدلی در طرح ملی ایران قوی سال ۹۹ کسب کرده است.

 

حجت الاسلام سبزه کار ادامه داد: همچنین کانون شهید محسن حججی شهرستان بیرجند، کانون صاحب الزمانی(عج) شهرستان درمیان و کانون امام هادی(ع) بیرجند به عنوان مراکز شایسته تقدیر در رواق دانش، کارآفرینی و نمایش در طرح ملی  ایران قوی معرفی شدند.

 

مدیر ستاد کانونهای فرهنگی هنری مساجد خراسان جنوبی بیان کرد: کانون فرهنگی‌هنری امام حسن مجتبی (ره) شهرستان نهبندان با کسب ۱۷ هزار و ۹۱۸ امتیاز در بخش کانون های بالای ۱۵ هزار امتیاز از سقف ۲۰ هزار امتیاز قابل کسب در طرح ملی ایران قوی (فهما ۹۹) معرفی و همچنین به عنوان کانون برتر شبکه رابطین انتخاب شده است.

پایان پیام/375

منبع: شبستان

کلیدواژه: طرح ملی ایران قوی کانون های فرهنگی هنری مساجد معرفی منتخبان فرهنگی هنری مساجد کانون فرهنگی هنری طرح ملی ایران قوی طرح ملی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت shabestan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبستان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۴۱۵۹۹۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

حضور فرهنگی هنری ایران در بوسنی و هرزگوین

به گزارش خبرگزاری صداوسیما، روز‌های فرهنگی ایران، به همت رایزنی فرهنگی کشورمان در سارایوو پایتخت بوسنی و هرزگوین از سه شنبه چهار اردیبهشت آغاز بکار کرد و با استقبال مخاطبان بوسنیایی مواجه شد.

نمایش هفته فیلم‌های ایرانی، هفته فیلم‌های پویانماییِ کودک و نوجوان، نمایشگاه عکس و صنایع دستی و اجرای موسیقی از جمله برنامه‌های این رویداد فرهنگی است.

در این رویداد که تا ۷ اردیبهشت ادامه دارد، همچنین پویانمایی‌های «پسر دلفینی»، «لوپِتو» و «مبارک» و فیلم‌های «رمانتیسمِ عماد و طوبی»، «هِناس»، «سارا و آیدا» و «حوض نقاشی» به نمایش در می‌آید.

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

دیگر خبرها

  • مساجد بدون کانون‌ها و پایگاه‌های بسیج رونقی ندارد
  • مسجد پایگاه دین وکانون تقویت اندیشه ناب فرهنگ اسلامی
  • بازگشت جوانان به مسجد با میانبر ورزشی یک روحانی
  • افتخار آفرینی نازنین فاطمه عیدیان برای کشورمان / کسب طلای ۴۰۰ متر با مانع توسط این بانوی ایرانی
  • شاعری که مایه افتخار ایرانیان است
  • مساجد البرز به پرچم فلسطین مزین می‌شوند
  • همه مسئولان باید برای اجرای طرح نور کمک کنند
  • نقشه مهندسی فرهنگی خراسان جنوبی رونمایی می‌شود
  • واقعه طبس باید در عرصه‌های ملی جدی دیده شود
  • حضور فرهنگی هنری ایران در بوسنی و هرزگوین