Web Analytics Made Easy - Statcounter



دیدارهای شب اول از هفته دوم مرحله مقدماتی جام جهانی ۲۰۲۲ در قاره اروپا با توقف مدعیان اصلی صعود از گروه های A و E به پایان رسید.

به گزارش تسنیم، دیدارهای شب اول از هفته دوم مرحله مقدماتی جام جهانی ۲۰۲۲ در قاره اروپا، بامداد امروز( یکشنبه) به پایان رسید که در مهمترین آنها تیم های ملی پرتغال و بلژیک در خانه رقبا به تساوی بسنده کردند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در گروه A پرتغال که کریستانو رونالدو را هم در ترکیب اصلی داشت، در بلگراد برابر صربستان در حالی به تساوی ۲- ۲ بسنده کرد که ۲ بر صفر از این تیم پیش افتاده بود. هر دو گل پرتغال را دیوگو ژوتا مهاجم لیورپول در دقایق ۱۱ و ۳۶ به ثمر رساند.

صربستان در دقیقه ۴۶ توسط الکساندر میتروویچ و در دقیقه ۶۰ توسط فیلیپ کاستیچ گل های خورده را جواب داد. در دقیقه دوم وقت های تلف شده نیمه دوم این بازی میلنکوویچ از صربستان اخراج شد.

در دیگر بازی این گروه تیم ملی لوکزامبورگ با یک گل از سد میزبان خود ایرلند گذشت.

با این نتیجه صربستان و پرتغال هر دو با ۴ امتیاز و برحسب تفاضل گل به ترتیب اول و دوم هستند، لوکزامبورگ با ۳ امتیاز سوم است و تیم های آذربایجان و ایرلند هر دو بدون امتیاز در رده های بعدی قرار دارند.

در گروه E ستاره های تیم ملی بلژیک نتوانستند میزبان خود جمهوری چک را شکست دهند و به تساوی یک- یک رضایت دادند. این چک بود که توسط لوکاژ پروود در دقیقه ۵۰ به گل رسید و ۱۰ دقیقه بعد روملو لوکاکو مهاجم تیم اینتر گل تساوی را برای تیم تحت هدایت روبرتو مارتینس به ثمر رساند.

با این نتیجه تیم های چک و بلژیک هر دو با ۴ امتیاز و برحسب تفاضل گل به ترتیب در رده های اول و دوم قرار دارند و پس از آنها بلاروس با ۳ امتیاز سوم است و تیم های ولز و استونی هر دو بدون امتیاز رده های بعدی را در اختیار دارند.

در بازی همزمان در گروه H اسلواکی در برابر میهمان خود مالت به تساوی ۲- ۲ بسنده کرد. این نخستین امتیاز مالت و دومین امتیاز اسلواکی بود که به ترتیب در رده های ششم و چهارم جدول قرار دارند. روسیه، اسلوونی، کرواسی به ترتیب با ۶، ۳ و ۳ امتیاز در رده های اول تا سوم جدول این گروه هستند.

سایر نتایج:

منبع: بیتوته

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.beytoote.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «بیتوته» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۴۱۶۰۳۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

نامزدهای بهترین بازیکن ماه آوریل 2024 لالیگا

پنج بازیکن برای کسب جایزه بهترین بازیکن ماه لالیگا رقابت می کنند.

طرفداری | با اعلام وب سایت لالیگا، پنج بازیکن از پنج تیم مختلف نامزد کسب عنوان جایزه بهترین بازیکن ماه آوریل 2024 لالیگا هستند که اسامی و عملکرد این پنج بازیکن به شرح زیر است:

وینیسیوس جونیور (رئال مادرید): 2 بازی / 2 پیروزی / 0 تساوی / 0 شکست / 1 گل / 1 پاس گل یاگو آسپاس (سلتاویگو): 2 بازی / 1 پیروزی / 0 تساوی / 1 شکست / 2 گل / 2 پاس گل یوسف النصیری (سویا): 2 بازی / 2 پیروزی / 0 تساوی / 0 شکست / 2 گل / 1 پاس گل ایسکو (رئال بتیس): 2 بازی / 2 پیروزی / 0 تساوی / 0 شکست / 0 گل / 1 پاس گل ساویو (ژیرونا): 2 بازی / 1 پیروزی / 0 تساوی / 1 شکست / 0 گل / 1 پاس گل

 

از دست ندهید ????????????????????????

افتضاح تاریخی و رکورد بی‌سابقه چلسی در لیگ برتر دل هوادار کودک چلسی شکست؛ قرار بود بجنگید! سرمربی پاری سن ژرمن قول چهارگانه داد! حمایت امیر جعفری از سیدحسین حسینی + عکس

دیگر خبرها

  • پیروزی خانگی صنعت‌نفت آبادان برابر استقلال خوزستان
  • پیروزی آتالانتا مقابل بنفش‌ها/ یوونتوس حریف خود را در فینال شناخت
  • پیروزی یاران حاج صفی در یونان/ تساوی آریس برابر المپیاکوس
  • پرسپولیس در یک‌هشتم جام حذفی؛ ۲۵ صعود از ۳۱ حضور
  • تاجیکستان با پیروزی مقابل افغانستان به جام جهانی صعود کرد
  • نامزدهای بهترین بازیکن ماه آوریل 2024 لالیگا
  • کاپ جهانی شانگهای| نتایج دور از انتظار کمانداران ایران در دور مقدماتی
  • نتایج کمانداران کشورمان در دور مقدماتی کاپ جهانی شانگهای
  • رئیس کشته شد / العین با پیروزی مقابل الهلال فینالیست شد +فیلم
  • روزگار بحرانی یاران صیادمنش: 9 بازی 3 امتیاز