Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «تابناک»
2024-05-06@08:45:40 GMT

گلایه احسان کرمی از آزاده نامداری

تاریخ انتشار: ۸ فروردین ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۱۴۱۶۰۴۲

گلایه احسان کرمی از آزاده نامداری

به گزارش «تابناک»، احسان کرمی، مجری و بازیگر، با انتشار عکس و متنی در اینستاگرام، نسبت به خبر درگذشت آزاده نامداری، واکنش نشان داد.

او نوشت:

«چی می‌تونم بگم وقتی همه اونچه رو که باید بگم فقط به خودت میشه گفت؟

چهارده ساله که گلایه من از تو همونه که بود. چرا آنقدر سر خودی آزاده؟ چرا با آدم‌ها صلاح مشورت نمی‌کنی؟ چرا وقتی مشورت می‌کنی و بهت میگن یه کاریو نکن بازم کار خودتو انجام میدی، حتی تو مردن هم سر خود و بی فکر؟
گندم چی؟ سجاد چی؟ آذین، مامانت، بابات، مگه نمی‌خواستی خانواده‌ات بزرگتر بشه؟

آزاده، تلویزیون ارزش این همه افسردگیو نداشت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

بهت گفته بودم، گفته بودم همشون پشتتو خالی می‌کنن، گوش نکردی، هزار بار بهت گفتم بذار هر کی می‌خواد هر چی بگه، بگه؛ جواب نده. خودتو گوشه رینگ ننداز، گوش نکردی، کتاب «درخت انجیر معابدو» که نوروز ٨٩ بهم عیدی دادی، همیشه نگهش می‌دارم یادگاری، شاید سال‌های بعد یادم بره که نوروز بود که رفتی، من هنوز ازت گلایه دارم آزاده، دیدار به آسمونا»

منبع: تابناک

کلیدواژه: اعمال ماه شعبان نوروز 1400 سد کمال خان آزاده نامداری تولید پشتیبانی ها مانع زدایی ها سند همکاری 25 ساله ایران و چین احسان کرمی مجری تلویزیون بازیگر آزاده نامداری اینستاگرام اعمال ماه شعبان نوروز 1400 سد کمال خان آزاده نامداری تولید پشتیبانی ها مانع زدایی ها سند همکاری 25 ساله ایران و چین

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tabnak.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تابناک» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۴۱۶۰۴۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

گلایه شهروندان گرگانی از نصب دکل مخابرات در جنگل + فیلم

به گفته شهروند خبرنگار ما مدتی است در جاده ناهارخوران واقع در شهرک آپادانا مقابل آپادانای ۱۱ شهر گرگان اقدام به نصب دکل مخابرات در داخل جنگل کرده اند. این موضوع رنجش شهروندان گرگانی را در پی داشته است و بار‌ها این موضوع را پیگیری کرده اند تا دکل‌های مخابراتی در اطراف این جنگل قرار داده شود تا از تخریب بخشی از جنگل جلوگیری شود.

شهروند خبرنگار ما با ارسال فیلم از مسئولان درخواست رسیدگی کرد.

متن پیام شهروند خبرنگار
باسلام وقت شما بخیر، قرار است دکل مخابرات در داخل جنگل شهر گرگان در مقابل شهرک آپادانا قرار دهند این اتفاق موجب تخریب قسمت‌هایی از جنگل می‌شود و ما بار‌ها درخواست کردیم این پروژه را در داخل جنگل اجرا نکنند. خواهش می‌کنم رسیدگی کنید.

بیشتر بخوانید:

نگرانی شهروند تهرانی از برج سازی در جنب باغ گیاه شناسی

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

برای یادگیری اصول تصویربرداری خبری به صفحه «آموزش تصویربرداری برای شهروندخبرنگاران» مراجعه کنید.

 

باشگاه خبرنگاران جوان شهروند خبرنگار شهروند خبرنگار

دیگر خبرها

  • گلایه شهروندان گرگانی از نصب دکل مخابرات در جنگل + فیلم
  • پاسخ به یک ابهام بزرگ درباره فصل جدید «پایتخت»
  • گلایه‌های بازیکنان از سرپرست جدید باشگاه استقلال
  • عکس | خانم ژیلا صادقی، سفر به آمریکای لعنتی، نوش جونت! صفا باشه
  • آغاز ساخت المان مزار شهید مدافع وطن احسان بابایی
  • ماجرای گلایه امام (ره) از آهنگران + فیلم
  • ظرفیت تصفیه خانه‌های آب کرج ۶۰۰ لیتر بر ثانیه افزایش یافت
  • رکورد جدید ثبت شد | برقراری بیش از ۲۷۰۰۰ پرواز در ایام نوروز
  • گره اندر گره
  • گفت‌وگوی ویژه با احسان اصولی و پاسخ به مهم‌ترین سوالات