Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اصفهان، قاسم تقی زاده خامسی معاون آب و آبفای وزیر نیرو و مدیرعامل شرکت مدیریت منابع آب ایران حسن ساسانی را به عنوان سرپرست شرکت آب منطقه‌ای اصفهان منصوب کرد.

در بخشی از متن این حکم آمده است:
توجه و اهتمام به پیشبرد برنامه‌ها و اهداف بخش آب و خدمت رسانی به مردم شریف آن منطقه با همکاری مجموعه مدیران و کارکنان شرکت و تعامل با دستگاه‌های اجرایی استان مورد انتظار است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



حسن ساسانی پیش از این معاون حفاظت و بهره برداری شرکت آب منطقه‌ای اصفهان بود.


انتهای پیام/م

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: انتصاب

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۴۱۶۱۶۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ممنوع شدن صید ماهی مرکب

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما مرکز بوشهر؛ بیژن ساسانی پور گفت: با توجه به بررسی‌های میدانی صورت گرفته از سوی کارشناسان بخش بیولوژی و ارزیابی ذخایر پژوهشکده میگوی کشور، و به منظور حفظ ذخایر مولدین ماهی مرکب و همینطور بازسازی ذخایر آنها برای سال‌های آینده، صید ماهی مرکب در آب‌های استان بوشهر ممنوع است.

وی در ادامه از صیادان و تشکل‌های صیادی استان خواست در راستای اجرای هر چه بهتر ممنوعیت صید ماهی مرکب، از صید این نوع ماهی خودداری کنند.

ساسانی پور افزود: در این راستا نظارت کامل بر روند اجرا صدور مجوز صید انجام و یگان حفاظت منابع آبزیان با متخلفین برخورد خواهد کرد.

دیگر خبرها

  • اصفهان موفق‌ترین استان در اجرای مأموریت ساماندهی اتباع خارجی است
  • مدیر شرایط اضطراری و بحران پتروشیمی‌های منطقه ویژه پارس منصوب شد
  • ممنوع شدن صید ماهی مرکب
  • شرکت‌های دانش‌بنیان به رفع مشکل پرداخت بر پایه ارز در حوزه گردشگری بپردازند
  • سفر منطقه‌ای استاندار اصفهان به شرق شهرستان اصفهان
  • «حق‌شناس» مدیرعامل سازمان پارک‌ها و فضای سبز شهرداری اصفهان شد
  • منظمی سرپرست دبیرکلی والیبال شد
  • منظمی سرپرست دبیرکلی فدراسیون والیبال شد
  • سرپرست جدید اداره تبلیغات اسلامی سیرجان معرفی شد
  • سرپرست جدید دیوان محاسبات کهگیلویه و بویراحمد منصوب شد