Web Analytics Made Easy - Statcounter

مسئول بسیج دانشجویی دانشگاه کاشان گفت: اردوی جهادی در روستا‌های ویدوج و اوزار کاشان در ایام نوروز برگزار می‌شود و حدود ۳۵ نفر از جهادگران در آن شرکت می‌کنند.

جواد پورپیرعلی، مسئول بسیج دانشجویی دانشگاه کاشان در گفتگو با خبرنگار دانشگاه خبرگزاری دانشجو، به تشریح اقدامات گروهی جهادی شهید حججی این دانشگاه پرداخت و گفت: گروه شناسایی را در اواخر بهمن به منطقه برزک اعزام کردیم و طبق شناسایی صورت گرفته، خدمت رسانی به روستا‌های منطقه سده هدف گذاری شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



پورپیرعلی بیان کرد: اردوی جهادی برای این منطقه با شعار «بسازیم تا ساخته شویم» در ۲ مرحله برنامه ریزی شد که مرحله اول آن دوم اسفند با حضور ۸ نفر از جهادگران آغاز شد.

مسئول بسیج دانشجویی دانشگاه کاشان با بیان اینکه مسئولان دانشگاه از جهادگران حمایت ناچیزی کردند، افزود: با این حال ما کار خود را معطل نکردیم و موفق شدیم ساخت یک منزل از صفر را در روستای ویدوج آغاز کنیم.

وی با بیان اینکه ساخت این خانه‌ها با حمایت بنیاد مستضعفان صورت گرفت، گفت: توانستیم منازل این روستا‌ها را تحت حمایت مسکن محرومین قرار دهیم و برای آن‌ها وام ۳۰ میلیون تومانی و پروانه ساخت رایگان بگیریم.

پورپیرعلی با بیان اینکه در مرحله اول، ساخت این خانه تا قبل از مرحله شناژبندی انجام شد، گفت: شناژ و قالب بندی این خانه نیز تا پایان اسفند صورت گرفت.

وی ادامه داد: در ادامه این اردو‌های جهادی قرار است تیغه و دیوارچینی این خانه را انجام دهند که اردوی جهادی برای این منظور در ایام نوروز انجام می‌شود.

مسئول بسیج دانشجویی دانشگاه کاشان گفت: در روستای ازوار نیز منزل تخریب و بازسازی خانه یک خانواده بی سرپرست را انجام دادیم که تاکنون به مرحله کاشی کاری دور خانه رسیده است.

وی با بیان اینکه طبق شناسایی صورت گرفته از ۴ تا ۱۱ فروردین جهادگران در منطقه مستقر خواهند شد، گفت: در ایام نوروز حدود ۲۰ نفر از دانشجویان پسر و ۱۵ نفر از دانشجویان دختر در روستا‌های ویدوج و ازوار خدمت رسانی می‌کنند.

پورپیرعلی تصریح کرد: در این اردو‌های جهادی، خواهران در حوزه‌های فرهنگی و آموزشی ارائه خدمت می‌کنند و جهادگران برادر پروژه‌های قبلی را ادامه می‌دهند.

وی تصریح کرد: با توجه به اینکه در روستا‌های ازوار و ویدوج خانه‌های زیادی برای بازسازی وجود دارد، برنامه ریزی ما این است که با تداوم اردو‌های جهادی، بتوانیم از این روستا‌ها رفع محرومیت کنیم.

منبع: خبرگزاری دانشجو

کلیدواژه: اردوی جهادی بسیج دانشجویی اصفهان دانشگاه کاشان تعطیلات نوروز مسئول بسیج دانشجویی دانشگاه کاشان اردوی جهادی ایام نوروز روستا ها

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت snn.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری دانشجو» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۴۱۶۲۴۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

سرپرست مرکز روابط عمومی وزارت بهداشت منصوب شد

به گزارش خبرگزاری مهر، در متن حکم بهرام عین‌اللهی، خطاب به سرپرست مرکز روابط عمومی و اطلاع رسانی وزارت بهداشت، آمده است: خدمتگزاری در نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران فرصتی مغتنم و نعمتی بزرگ است که خداوند متعال به بندگان خویش اعطا فرموده و شکر نعمت است که از این فرصت گرانقدر در جهت خدمت به مردم شریف میهن اسلامی نهایت استفاده به عمل آید.

در این راستا و با توجه به تعهد، تخصص و سوابق علمی و اجرایی ارزنده جنابعالی، به موجب این ابلاغ به عنوان سرپرست مرکز روابط عمومی و اطلاع رسانی منصوب می‌شوید تا با رعایت مقررات قانونی و شرعی انجام وظیفه نمائید.

امید است با اتکال به خداوند متعال، حمایت و پشتیبانی دولت مردمی، فسادستیز و عدالت محور و با استفاده از نیروهای متخصص، متعهد و انقلابی در انجام این رسالت خطیر موفق و موید باشید.

پیش از این، پدرام پاک آئین در این سمت مشغول خدمت بود.

کد خبر 6090350 حبیب احسنی پور

دیگر خبرها

  • تلألو اردوی جهادی در روستای «زاری» اسفراین + فیلم و عکس
  • فیلم و عکس | تلألو اردوی جهادی در روستای «زاری» اسفراین
  • سرپرست مرکز روابط عمومی وزارت بهداشت منصوب شد
  • پایگاه اورژانس ۱۱۵ بانوان در کردستان
  • امداد رسانی گروه‌های جهادی بسیج در سیل بم
  • رویکرد دولت سیزدهم خدمت شبانه‌روزی و جهادی به مردم است
  • اردوی جهادی ۷۰ نفره دانشجویان بسیجی علوم پزشکی گلستان
  • بازسازی منازل محرومان روستای دولت‌آباد به همت جهادگران قمی
  • فعالیت ۶۸ دانشجو معلم جهادگر به مدت ۱۷ روز در ارومیه و خوی
  • خدمت رسانی گروه‌های جهادی در مناطق کمتر برخوردار خانمیرزا