Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ناطقان»
2024-04-27@16:09:02 GMT

موزه‌های تهران تعطیل می‌شوند؟

تاریخ انتشار: ۸ فروردین ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۱۴۱۶۵۷۰

موزه‌های تهران تعطیل می‌شوند؟

به دنبال اعلام وضعیت نارنجی و پرخطر کرونا در شهر تهران، مدیرکل موزه‌ها گفت درباره ادامه فعالیت و یا تعطیلی موزه‌های پایتخت تا فردا تصمیم گرفته می‌شود. ناطقان: محمدرضا کارگر گفت: موزه‌های شهر تهران تا پایان ساعت تعیین شده امروز (شنبه هفتم فروردین ماه) باز و پذیرای بازدیدکنندگان بوده‌اند، اما برای ادامه فعالیت آن‌ها در روزهای آینده، با توجه به تغییر رنگ شهر تهران، تا فردا و پس از مشخص شدنِ نتیجه استعلامِ ستاد ملی کرونا تصمیم‌گیری می‌شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



صف بازدیدکنندگان کاخ سعدآباد، نوروز 1400



موزه‌ها پس از حدود چهار ماه تعطیلی، از هفتم بهمن ماه ۱۳۹۹ با بخشنامه وزارت میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی و با تصمیم‌گیری ستاد ملی مقابله با کرونا به دنبال زرد شدن استان تهران، باز شدند. ساعت کار موزه‌ها، کاخ موزه‌ها و سایت‌های گردشگری برای تعطیلات نوروز از ۹ صبح تا ۱۷ عصر اعلام شده بود که با توجه به کاهش سفرها، بازدید از این مراکز رو به افزایش بود؛ به طوری که گاه با انتقادهایی نسبت به ازدحام جمعیت و رعایت نشدن پروتکل‌های بهداشتی مواجه شده است.

محمدرضا کارگر ـ مدیرکل موزه‌ها و اموال منقول تاریخی ـ پیش‌تر گفته بود فعالیت موزه‌ها و اماکن تاریخی در شهرهای نارنجی و قرمز به تصمیم ستاد ملی کرونا وابسته است.

موزه‌ها طبق اطلاعیه قرارگاه عملیاتی کرونا در گروه شغلی سطح سه دسته‌بندی شده‌اند که در شهرهای نارنجی فعالیت آن‌ها مجاز نیست.

بنابر اعلام ستاد ملی کرونا در حال حاضر ۲۳ شهرستان قرمز و ۴۴ شهرستان نارنجی شده‌اند.

منبع: عصر ایران برچسب ها: موزه ها ، تهران ، تعطیل

منبع: ناطقان

کلیدواژه: موزه ها تهران تعطیل ستاد ملی موزه ها

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت nateghan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ناطقان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۴۱۶۵۷۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اسلامشهر بیشترین نذورات برای عتبات عالیات در استان تهران را دارد

به گزارش خبرنگار مهر، مسعود اسماعیل بیگی در جلسه ستاد بازسازی عتبات عالیات اسلامشهر از تلاش‌ها و پیگیری‌های فرماندار و اعضای این ستاد در اسلامشهر قدردانی کرد و گفت: اسلامشهر و یکی دیگر از شهرستان‌های استان سال گذشته بیشترین نذورات را در امر بازسازی عتبات عالیات اهدا کردند که قابل تقدیر است.

جانشین ستاد بازسازی عتبات عالیات استان تهران با بیان اینکه مؤسس ستاد بازسازی عتبات عالیات سپهبد شهید حاج قاسم سلیمانی است، افزود: با همت این شهید والامقام اقدامات بسیاری توسط این ستاد در سال‌های گذشته صورت گرفته است.

وی اظهار داشت: در حال حاضر توسعه حرم حضرت سیدالشهداء (ع) در حال انجام است و مردم می‌توانند در این پروژه مشارکت داشته باشند.

بر اساس این گزارش در ادامه این جلسه حجت الاسلام سراقی رئیس ستاد بازسازی اسلامشهر به ارائه گزارشی از اقدامات این ستاد در سال گذشته جهت جمع آوری نذورات مردم شهرستان پرداخت.

کد خبر 6088706

دیگر خبرها

  • فعالیت ۲۹ موکب همدان در ایام اربعین در نجف و کربلا
  • توضیحات شهرداری منطقه ۷ تهران درباره قطع درختان کنار باغ موزه قصر
  • تجلیل از خانواده شهدای مدافع سلامت در هفته سلامت
  • نکونام تمرین استقلال را تعطیل کرد
  • پیامد‌های تعطیل شدن روز پنجشنبه از دید نایب رئیس اتاق بازرگانی تهران
  • شروع کار نمایشگاه کتاب بعد از شیوع کرونا نیازمند شجاعت بود
  • اسلامشهر بیشترین نذورات برای عتبات عالیات در استان تهران را دارد
  • ۱۵۸ واحد تولیدی در زنجان تعطیل یا راکد است
  • نظر دولت در مورد روز تعطیلی جدید/ معاون رئیسی: پنجشنبه‌ها عملا تعطیل است، نمی‌دانم چه شده که عده‌ای می‌گویند شنبه تعطیل باشد
  • تحول در رویدادها و برنامه‌های کانون‌های مساجد