Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مهر»
2024-04-27@12:41:28 GMT

۷۰ درصد پلاک های تردد شده در گلستان بومی بودند

تاریخ انتشار: ۸ فروردین ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۱۴۱۶۷۱۸

۷۰ درصد پلاک های تردد شده در گلستان بومی بودند

مهدی میقانی در گفتگو با خبرنگار مهر اظهارکرد: از ابتدای طرح نوروزی (۲۵ اسفندماه) تا هفتم فروردین پنج میلیون و ۳۹۴ هزار تردد در محورهای استان ثبت شده و ۳۳۹ هزار و ۴۴۸ خودرو به استان وارد و ۳۱۴ هزار و ۹۲۲ خودرو هم از استان خارج شده‌اند.

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای گلستان افزود: نرخ جریان تردد در این مدت ۳۸۰ بوده در حالی که این رقم در سال قبل ۲۱۲ بوده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی بیان کرد: اوج ساعت ترافیک بین ۱۸ الی ۱۹ بوده و متوسط سرعت در جاده های استان ۷۸ کیلومتر بر ساعت ثبت شده است.

میقانی گفت: پرترددترین مسیر طی این مدت محور علی آباد به گرگان با ۴۰۳ هزار و ۶۰۵ تردد است.

وی اضافه کرد: از ابتدای طرح تا هفتم فروردین ۱۲۳ هزار مسافر با ناوگان حمل و نقل جاده ای در استان جابجا شده اند.

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای گلستان همچنین گفت که ۹ هزار و ۹۵۳ نفر با قطار وارد استان و هشت هزار نفر هم با این وسیله از استان خارج شدند.

میقانی همچنین از ورود سه هزار و ۴۱۶ نفر به استان با هواپیما خبرداد و گفت: طی این مدت دو هزار و ۸۴۹ نفر هم با ناوگان حمل و نقل هوایی از استان خارج شده اند.

طبق گفته وی محور گلوگاه به کردکوی با ۱۸۳ هزار تردد، پرترافیک ترین محور ورودی در استان بوده است.

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای گلستان تصریح کرد: ۷۰ درصد پلاک‌های تردد شده در هفتم فروردین‌ماه بومی استان بوده اند.

طبق گفته وی پلاک های استان های تهران، مازندران، خراسان رضوی، خراسان شمالی، سمنان و سیستان و بلوچستان بیشترین پلاک های غیربومی تردد شده در گلستان بودند.

کد خبر 5176877

منبع: مهر

کلیدواژه: گرگان مهدی میقانی نوروز ۱۴۰۰ ویروس کرونا آمار کرونا کرمانشاه شیوع کرونا تردد وسایل نقلیه خطبه های نماز جمعه مسافران نوروزی گرگان اردبیل وزش باد تولید پشتیبانی ها و مانع زدایی ها بوشهر توفان تولید حمل و نقل جاده ای

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۴۱۶۷۱۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

 تاکید بر افزایش همکاری‌های بنادر گلستان و بندر امیرآباد

به گزارش جام جم آنلاین از گرگان ، محمدعلی موسی‌ پور، مدیرکل بندر امیرآباد به همراه معاونان خود در سفر به گلستان، از کانال آشوراده، ایستگاه رادیویی دریایی  unmanned بندرترکمن و ساختمان اداری بنادر گلستان در گرگان بازدید کردند و سپس با سیدمحسن طیرانی، سرپرست و‌مسئولان بنادر گلستان دیدار و گفت‌وگو کردند.

در این نشست ضمن بررسی روند همکاری بین دو بندر همجوار شمالی کشور، مشکلات و نقاط ضعف و قوت مورد بحث و گفت‌وگو قرار گرفت و راهکارهای لازم برای ارتقای کیفیت خدمات رسانی ارائه شد.

سرپرست بنادر و دریانوردی استان گلستان در این نشست اظهار داشت : لایروبی کانال آشوراده و تبادل آب بین دریا و خلیج موجب شده تا شناورهای سبک به راحتی در خلیج گرگان تردد داشته باشند.

وی با بیان اینکه افزایش ۲۰ سانتی‌متری ارتفاع سطح آب خلیج گرگان باعث کاهش شوری آب و مهاجرت پرندگان به خلیج گرگان شده است، ادامه داد: لایروبی کانال آشوراده حدود ۴۰۰ متر به پهنای سواحل اضافه کرده است.

سیدمحسن طیرانی در ادامه با اشاره به اینکه در راستای اجرای طرح سفرهای نوروزی ۱۴۰۳ بیشترین جذب مسافر در سفرهای دریایی از مسیر اسکله بندرترکمن به جزیره آشوراده انجام شد، افزود: در این ایام حدود ۴۱ هزار و ۴۹۰ نفر مسافر و گردشگر تردد داشته‌اند که نیاز به علائم کمک ناوبری جهت ایمن سازی آبراه بوده  و با هماهنگی بعمل آمده واحد دریایی بنادر گلستان با واحد دریایی بندر امیرآباد فراهم شده و به زودی در مسیر تردد شناورها قرار خواهد گرفت.

به گفته سرپرست بنادر گلستان، یکی از اتفاقات مهمی که در نوروز ۱۴۰۳ محقق شد، قرار دادن شناور جستجو و نجات دریایی توسط واحد دریایی بندر امیرآباد برای اسکله‌های بندرترکمن و بندرگز بود که در تامین امنیت ترددهای دریایی بسیار مثمر ثمر بود.

دیگر خبرها

  • ۷۶ درصد اراضی کشاورزی استان بوشهر سنددار شده است
  •  تاکید بر افزایش همکاری‌های بنادر گلستان و بندر امیرآباد
  • تعقیب و گریز خودرو بدون پلاک و رانندگی غیر متعارف در جاده اسکو
  • نصب علائم کمک ناوبری در مسیر تردد شناورهای دریایی گلستان
  • ثبت بیش از ۶۴ میلیون تردد در جاده های مازندران
  • تردد بیش از ۱۹ میلیون خودرو از محورهای مواصلاتی استان البرز
  • ثبت بیش از ۶۴ میلیون تردد در جاده‌های مازندران
  • تردد بیش از ۱۹ میلیون خودرو از محورهای مواصلاتی البرز
  • افزایش ۱۳ درصدی تردد خودروها در جاده‌های لرستان
  • تردد در محورهای گلستان جریان دارد