Web Analytics Made Easy - Statcounter

به‌گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از بجنورد ، حبیب یزدان‌پناه دبیر ستاد اجرایی خدمات سفر خراسان شمالی گفت: با آغاز سفر‌های نوروزی تا روز گذشته، تعداد خودرو‌های ورودی به استان ۲۹۱ هزار و ۶۷۶ فقره بوده که نسبت به مدت مشابه سال قبل، ۹۶ درصد افزایش و نسبت به دو سال قبل، ۱۸ درصد کاهش داشته است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

او افزود: همچنین در این مدت، ۲۵۹ هزار و ۵۲۰ خودرو از استان خارج شده که نسبت به مدت مشابه سال قبل ۹۴ درصد افزایش و نسبت به دو سال قبل ۲۲ درصد کاهش داشته است.

بیشتر بخوانید

افزایش تردد‌های ورودی و خروجی خراسان شمالی در تعطیلات نوروزی

مدیرکل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی خراسان شمالی با اشاره به تشدید نظارت‌ها بر مراکز گردشگری استان در ایام نوروز و تأکید بر رعایت دقیق پروتکل‌های بهداشتی حین سفر، گفت: با هماهنگی دستگاه‌های عضو ستاد خدمات سفر استان، محدودیت‌هایی در راستای حفظ سلامت هم‌وطنان ایجاد شد که امیدواریم مسافران نیز بیش‌ازپیش رعایت کنند.

یزدان‌پناه با تأکید بر اینکه مردم از انجام سفر‌های غیرضروری در پیک دوم تعطیلات نوروزی خودداری کنند، افزود: مأموریت اصلی ما در ستاد اجرایی خدمات سفر در این ایام، اجرا، پیگیری و نظارت بر حسن اجرای مصوبات و دستورالعمل‌های ستاد ملی کرونا در زمینه سفر‌های ایمن و مسئولانه است.

دبیر ستاد اجرایی خدمات سفر خراسان شمالی اظهار کرد: بر مبنای دستورالعمل مصوب، سفر در شهر‌های زرد، آبی و سفید با رعایت کامل شیوه نامه های بهداشتی انجام خواهد شد و تأکید می‌کنیم هم‌وطنان فقط در هتل‌های استان اقامت کنند و از اماکن غیرمجاز استفاده نکنند تا با توجه به شرایط متأثر از شیوع ویروس کرونا، بتوانیم با هماهنگی و هم‌افزایی دستگاه‌های مربوطه خدمات شایسته‌ای را به آن‌ها ارائه دهیم.

انتهای پیام/د

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: افزایش سفرهای نوروزی افزایش ورود خودرو به استان خراسان شمالی خدمات سفر سال قبل

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۴۱۶۹۷۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بهادری جهرمی: رشد تجارت خارجی فروردین، ۴۸ درصد مدت مشابه سال قبل است

سخنگوی دولت از رشد ۴۸ درصدی تجارت خارجی کشور در فروردین امسال نسبت به مدت مشابه سال قبل، تا رقم ۱۰ میلیارد و ۴۲۰ میلیون دلار خبر داد.

به گزارش ایسنا، علی بهادری جهرمی در حساب کاربری خود در شبکه اجتماعی ایکس با استفاده از هشتگ «جهش تولید»، نوشت:

«به گزارش گمرک ایران، تجارت خارجی کشور در فروردین‌ماه ۱۴۰۳ با رشدی ۴۸ درصدی نسبت به مدت مشابه سال قبل، به رقم ۱۰ میلیارد و ۴۲۰ میلیون دلار رسید. تراز تجاری در این ماه که بخش عمده‌ای از آن در کشور ما تعطیل است، حتی بدون احتساب نفت نیز مثبت شد.»

انتهای پیام
 

دیگر خبرها

  • افزایش ۵۹۳ درصدی قیمت کره حیوانی از سال ۱۳۹۹/ پیش بینی قیمت طلا تا پایان سال/ انتقاد وزیر صمت از مافیای واردات خودرو/ صف میلیونی برای دریافت وام اجاره
  • ثبت ۵۴۰ هزار و ۳۸۸ تردد بین استانی در جنوب سیستان و بلوچستان
  • افزایش ۲۵ درصدی تردد خودرو بین استانی در بوشهر
  • ۶۵ درصد مخازن سد‌های کشور پر شده است
  • افزایش ۸۰ درصدی ارزش صادرات سمنان در سال جدید
  • رکورد جدید ثبت شد | برقراری بیش از ۲۷۰۰۰ پرواز در ایام نوروز
  • افزایش ۱۲ درصدی حجم ذخایر سد‌های استان اردبیل
  • افزایش ۱۶ درصدی تولید فولاد ایران در فصل نخست ۲۰۲۴
  • بهادری جهرمی: رشد تجارت خارجی فروردین، ۴۸ درصد مدت مشابه سال قبل است
  • گره اندر گره