Web Analytics Made Easy - Statcounter

نعمت فیضی در گفتگو با خبرنگار مهر، بیان کرد: ساختمان آتش‌نشانی روستای چشمه گل درسال ۹۵ هم‌زمان با هفته دولت توسط فرماندار وقت در مرکز دهستان جامرود به این امید که این ایستگاه آتش‌نشانی بتواند در زمان بروز حادثه خدمات مطلوبی به روستاهای تابعه ارائه دهد افتتاح شد.

نایب رئیس شورای اسلامی روستای چشمه گل تربت‌جام گفت: با توجه به دوری مسافت روستا از شهر و بروز حوادث احتمالی تا صدور مجوز برای اعزام خودرو آتش‌نشانی توسط مسئولان امر متأسفانه آتش‌نشانان با تأخیر به محل حادثه می‌رسند که این موضوع تبعاتی را نیز به‌دنبال دارد، لذا فعال کردن ایستگاه آتش‌نشانی چشمه گل یکی از ضروریات است، لذا از مسئولین مربوطه می‌خواهیم برای رفع این مشکل در مرکز دهستان جامرود اقدامات لازم را انجام دهند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی در ادامه به حریق در سایت تکثیر آهو اشاره کرد و گفت: اخیراً حریقی در سایت تکثیر پرورش آهو روستای چشمه گل اتفاق افتاد که به همت و تلاش اهالی روستا و محیط‌بانان محیط زیست تربت‌جام حریق اطفا شد و از گستردگی آتش در سایت پرورش آهو جلوگیری به عمل آمد.

فیضی در انتها اظهار کرد: باتوجه به اینکه حادثه خبر نمی‌کند از نماینده مردم در مجلس شورای اسلامی، فرمانداری، بخشداری و دیگر مدیران می‌خواهیم که به ساختمان آتش‌نشانی بدون ادوات یک تأملی داشته باشند و هرچه سریع‌تر آن را تجهیز کنند.

کد خبر 5176883

منبع: مهر

کلیدواژه: تربت جام آتش نشانی روستا ویروس کرونا آمار کرونا کرمانشاه شیوع کرونا تردد وسایل نقلیه خطبه های نماز جمعه مسافران نوروزی گرگان اردبیل وزش باد تولید پشتیبانی ها و مانع زدایی ها بوشهر توفان تولید روستای چشمه گل آتش نشانی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۴۱۷۱۳۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

نشت گاز در شهرک «نقش جهان» پیشوا/مرد ۳۰ساله جان باخت

مجید اصغری در گفت و گو با خبرنگار مهر از فوت مرد ۳۰ ساله‌ای در پی گازگرفتگی خبر داد و افزود: این حادثه در پی تماس تلفنی یکی از شهروندان با سامانه ۱۲۵ به آتش نشانی اطلاع داده شد، که بلافاصله تیم امدادی به محل حادثه اعزام شد.

وی گفت: این حادثه در شهرک نقش جهان و به علت نشت گاز شهری رخ داده بود، که با حضور عوامل آتش‌نشانی و بررسی محل حادثه جسد مردی حدوداً ۳۰ ساله مشکوک به گاز گرفتگی پیدا شد.

مسئول آتش نشانی پیشوا گفت: علت اصلی و دقیق فوت توسط پزشکی قانونی اعلام می‌شود.

کد خبر 6089036

دیگر خبرها

  • آغاز ساخت ستاد فرماندهی آتش نشانی ۱۲۵ در بندرعباس
  • آتش‌سوزی در ساختمان اقامتی در خیابان ولیعصر
  • آتش‌سوزی در ساختمان اقامتی در خیابان ولی‌عصر(عج)
  • حریق گالن‌های قیر در پشت بام یک ساختمان در حال ساخت  
  • تأمین آب آشامیدنی روستای کهن دژ در بخش ناغان
  • انفجار منزل مسکونی در قم
  • بهره برداری ساختمان شرکت فولاد در سایت سنگان + عکس
  • غرق شدن دو تن در رودخانه نازلو چای ارومیه
  • مهار آتش سوزی در ساختمان تجاری
  • نشت گاز در شهرک «نقش جهان» پیشوا/مرد ۳۰ساله جان باخت