Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «باشگاه خبرنگاران»
2024-05-03@21:12:50 GMT

اعمال محدودیت‌های ترددی در ایلام

تاریخ انتشار: ۸ فروردین ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۱۴۱۷۳۶۱

اعمال محدودیت‌های ترددی در ایلام

سرهنگ رضا همتی زاده رئیس پلیس راه استان ایلام در گفت و گو با خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ایلام ؛گفت: با توجه به مصوبات ستاد مقابله با کرونا، مقررات سخت گیرانه ترددی در شهر‌های قرمز و نارنجی برابر مقررات وضع شده قبلی به مرحله اجرا در می‌آید.

او ادامه داد: با توجه به تغییر وضعیت شهرستان‌های آبدانان و چرداول به نارنجی و قرمز شدن وضعیت شهرستان دهلران، برابر دستورالعمل ستاد ملی کرونا در استان، تردد پلاک‌های غیربومی به این شهر‌ها با مجازات‌های شدید همراه خواهد بود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

رئیس پلیس راه استان ایلام یادآور شد: جریمه تردد به شهر‌های قرمز مبلغ پانصد هزار تومان و شهر‌های نارنجی ۲۰۰ هزار تومان خواهد بود.

او اظهار کرد: برای این مهم ایستگاه‌های موقت پلیس در مبادی این شهر‌ها مستقر و اعمال جریمه برای متخلفان را مطابق مقررات به مرحله اجرا در می‌آورند.

همتی زاده اضافه کرد: هدف از تشدید اعمال مقررات قانونی، جلوگیری از تردد‌ها و سفر‌های غیرضروری و همچنین کاهش جریان و حرکت انتشار ویروس به شهر‌های مختلف و حفظ سلامت مردم است و تقاضا داریم که هم استانی‌های عزیز در این زمینه با پلیس همکاری کنند.

انتهای پیام/ د

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: پلیس راه وضعیت کرونا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۴۱۷۳۶۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

فیلم/تظاهرات دانشجویان فرانسوی در حمایت از مردم غزه با وجود اعمال محدودیت پلیس

دانشجویان فراسوی در حمایت از مردم غزه با وجود محدودیت‌های پلیس، به تجمع خود ادامه دادند.

دریافت 2 MB

دیگر خبرها

  • فیلم/تظاهرات دانشجویان فرانسوی در حمایت از مردم غزه با وجود اعمال محدودیت پلیس
  • تداوم محدودیت‌های ترافیکی در جاده‌های مازندران
  • استمرار محدودیت‌های ترافیکی در جاده‌های مازندران
  • ترافیک در محور‌های ارتباطی مازندران سنگین شد
  • ترافیک در محورهای ارتباطی مازندران سنگین شد
  • جزییات محدودیت‌های جدید ترافیکی در جاده‌های شمال
  • اعمال محدودیت‌های تردد در جاده چالوس
  • آغاز محدودیت‌های ترافیکی ۵ روزه در جاده‌های شمال
  • آغاز محدودیت‌های ترافیکی در جاده‌های مازندران
  • اعمال محدودیت‌های ترافیکی از امروز در جاده‌های مازندران