Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایسنا»
2024-04-27@23:14:58 GMT

جوانان اهداف خود را به تغییرات مدیریتی وابسته نکنند

تاریخ انتشار: ۸ فروردین ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۱۴۱۷۴۴۴

جوانان اهداف خود را به تغییرات مدیریتی وابسته نکنند

ایسنا/زنجان استاندار زنجان تاکید کرد: جوانان باید شخصیت مستقل داشته باشند و اهداف خود را به تغییرات مدیریتی وابسته نکنند.

فتح‌الله حقیقی شامگاه دیروز (۷ فروردین‌ماه) در جلسه با سمن‌ها و مجمع جوانان استان که در محل استانداری زنجان برگزار شد، ضمن تبریک اعیاد شعبانیه و روز جوان و نیز آرزوی سالی توام با آرامش و دور از کروناویروس برای هم‌وطنان، اظهار کرد: تاثیر جوانان در حرکت‌های پرشتاب بر کسی پوشیده نیست و جوانان می‌توانند مطالبات، انتقادات و پیشنهادات خود را در کمال عزت‌نفس و با رعایت احترام به گوش مسئولان برسانند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی به جایگاه و شأن جوانان اشاره کرد و گفت: این جایگاه تنها به معنای انجام کار فیزیکی نیست، بلکه اثرگذاری آن‌ها در عرصه‌های مختلف را نشان می‌دهد و این قشر به عنوان سرمایه‌های ارزشمند جامعه باید صداقت را سرلوحه کار خود قرار دهند و برای خود اهداف بلندمدت ترسیم کرده و تصمیمات و برنامه‌های خود را به تغییرات مدیریتی وابسته نکنند.

استاندار زنجان ضمن توصیه به جوانان در خصوص مانوس شدن با قرآن، تصریح کرد: کسی که انس عمیق با قرآن داشته باشد از دروغ و ریا به دور است. یکی از آسیب‌ها برای جوانان، داشتن شخصیت وابسته است، در حالی که باید شخصیتی مستقل و پویا داشته باشند.

وی با تاکید بر اینکه صحبت از فعالیت‌های مدیریتی باید بر اساس مستندات، با در نظر گرفتن شرایط و مقایسه عادلانه انجام شود، عنوان کرد: حجم سرمایه‌گذاری استان طی دو سال قبل حدود ۱۱۰۰ میلیارد تومان بود، در حالی که پارسال پروژه‌هایی به ارزش ۹۹۵۲ میلیارد تومان افتتاح شد و دهه‌فجر پروژه‌های استان زنجان از طریق ارتباط ویدئوکنفرانسی با رئیس‌جمهور در مقیاس ملی مورد بهره‌برداری قرار گرفت.

نماینده عالی دولت در استان زنجان با اشاره به اینکه تسهیلات پرداختی از ۸۰۹۴ میلیارد تومان به ۱۷ هزار و ۹۰۰ میلیارد تومان رسید، ادامه داد: از سال ۹۷ تاکنون ۶۰ واحد تولیدی به چرخه فعالیت بازگشته و ۲۰۰۰ شغل احیا شده است. همچنین به تعداد بیمه‌های اجباری از فرودین‌ماه پارسال تا پایان سال گذشته ۷۸۰۰ نفر اضافه شده و نسبت به سال قبل ۳۸۸ نفر بیمه بیکاری کاهش یافته است.

وی با بیان اینکه ۷۵ درصد سخت‌افزار برق فشار قوی کشور توسط شرکت ایران‌ترانسفو تولید می‌شود، یادآور شد: در سال‌های گذشته این شرکت ۸۰۰ میلیارد تومان طلب داشت و اکنون سود این واحد ۲۰۰ درصد افزایش پیدا کرده است. جذب نیرو در این کارخانه را ملزم به برگزاری آزمون با اولویت بهره‌مندی از نیروهای بومی کردیم. سال گذشته ۴۲۰ نفر از طریق آزمون پذیرفته شدند که هنوز شروع به کار نکردند و امسال نیز ۴۲۰ نفر دیگر جذب خواهند شد.

حقیقی ادامه داد: شرکت نخ‌تایر صبا نیز ۸۰ درصد پارچه ایربک کشور را تولید می‌کند و اجرای طرح توسعه در این کارخانه مورد قدردانی مسئولان کشوری قرار گرفت. همچنین زنجان تنها استانی است که در سه شاخص ستاد تسهیل و رفع موانع تولید در رتبه‌های اول تا سوم قرار دارد و این مقام به این دلیل است که مشکلات واحدهای تولیدی به شکل میدانی بررسی و جلسات ستاد در محل واحدها برگزار شده است.

وی با اشاره به اینکه سه شهر در شهرستان خدابنده فاقد طرح جامع بود و ابهر و خرم‌دره نیز تا سال پیش طرح تفصیلی نداشت، اظهار کرد: در حال حاضر طرح تفصیلی و جامع همه این شهرها ابلاغ شده و توسعه شهر حساب و کتاب پیدا کرده است. در بخش مسکن ملی نیز در ابتدا ۳۴۰۰ واحد سهمیه برای استان زنجان در نظر گرفته شده بود اما اکنون احداث بیش از ۱۵ هزار واحد در زنجان در دستور کار قرار گرفته و بیش از ۱۱ هزار واحد پیشرفت‌هایی از تاسیس کارگاه تا اجرای سقف چهارم دارد.

استاندار زنجان در مورد وضعیت مرغ در استان، تصریح کرد: بیشترین مصرف مرغ در استان ۴۰ تن است، در حالی که در روزهای پایانی اسفند پارسال، روزی ۱۳۰ تن مرغ توزیع شده و سعی کردیم قیمت مرغ را بر اساس مصوبه ستاد تنظیم بازار ثابت نگه داریم. همچنین بین مرغ‌دار و کشتارگاه تفاهم‌نامه منعقد و این کالا پیش‌خرید می‌شود اما برخی از مردم نیز تحت تاثیر شایعات، بیش از نیاز خود اقدام به خرید می‌کنند.

وی با بیان اینکه در مقابل حضور جوانان در برخی عرصه‌ها مقاومت وجود دارد اما اکنون از ایده‌ها و فعالیت جوانان استقبال می‌شود، خاطرنشان کرد: اگر به جوانان بها دهیم کارهای بزرگی را انجام می‌دهند و جوانان نیز باید مطالبات خود را با ادبیات مناسب مطرح کنند.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: زنجان روزجوان استانی اجتماعی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۴۱۷۴۴۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

چرخه اقتصادی کشور وابسته به قشر کارگر است

به گزارش خبرنگار مهر، محمد اسدی ظهر پنج شنبه در دیدار با سرپرست و پرسنل اداره تعاون، کار و رفاه اجتماعی و جمعی از جامعه کارگری شهرستان دیلم با تبریک هفته کار و کارگر گفت: همه کارگران زحمتکش امروز به عنوان سربازان عرصه اقتصادی در بخش تولید و خدمات نقش بسزایی دارند.

فرماندار دیلم افزود: چرخه اقتصادی و تولید کشور وابسته به قشر کارگر است.

نماینده عالی دولت در شهرستان دیلم اظهار داشت: زحمات دستان پر مهر کارگران قابل ستایش است و اگر تلاش و کوشش کارگران نباشد امورات جامعه نیز پیشرفت نخواهد کرد و پاسداشت خدمات کارگران یک امر مهم است.

کارگران حاضر در این نشست به بیان نظرات خود پرداختند و مسائل و مشکلات حوزه کاری خود را با فرماندار مطرح نمودند.

در پایان فرماندار دیلم به پاس زحمات این قشر زحمتکش و خدوم از آنها قدردانی کرد.

کد خبر 6088496

دیگر خبرها

  • توسعه شهری و روستایی باید مبتنی بر سامانه‌های مدیریتی باشد
  • جامعه و دولت به درآمدی که مردم ایجاد می‌کنند وابسته است
  • سرمربی سپاهان مسلمان شد
  • مورایس مسلمان شد
  • ورزش زورخانه ای و پهلوانی-زنجان
  • واکنش وزارت ورزش به تغییرات مدیریتی در استقلال و پرسپولیس
  • دستگاه‌ها در اجرای مصوبات روستایی سفرهای شهرستانی استاندار فارس کوتاهی نکنند
  • نمایشگاه بین‌المللی صنایع وابسته فرش ماشینی برگزار می‌شود
  • چرخه اقتصادی کشور وابسته به قشر کارگر است
  • سپاه به هیچ جریان سیاسی وابسته نیست