Web Analytics Made Easy - Statcounter

معاون فرهنگی و سیاسی نهاد رهبری در دانشگاه‌ها از کاهش چشمگیر بودجه این نهاد انتقاد کرد.

حجت الاسلام تقوی، معاون فرهنگی و سیاسی نهاد رهبری در دانشگاه‌ها در گفتگو با خبرنگار دانشگاه خبرگزاری دانشجو، در خصوص کاهش بودجه این نهاد گفت: نگرانی ما در بحث بودجه پرداخت حقوق‌های نیروی انسانی است، در بحث فرهنگی یقینا اگر هیچ بودجه‌ای پرداخت نشود، مسیر را ادامه می‌دهیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در ۲۰ سال گذشته امسال کمترین بودجه به معاونت فرهنگی سیاسی نهاد داده شده است.

وی افزود: با وجود کاهش بودجه، اما حجم فعالیت‌ها کمتر که نشد، بیشتر هم شد. آنقدرظرفیت‌های پرداخت نشده داریم که از آن‌ها می‌توان استفاده کرد. نگران بودجه برای بخش فرهنگی نیستم و دانشگاه‌ها هم باید راه را پیدا کنند.

تقوی اضافه کرد:۲۵۰ دفتر و مسئول دفتر نهاد در دانشگاه‌ها داریم که تبلیغات را می‌توانند بدون هزینه انجام دهند.

وی در خصوص برنامه سال جدید نهاد رهبری در دانشگاه‌ها گفت: دستگاه‌های اجرایی دچار یک سرگردانی هستند، نمی‌دانند چه اتفاقی می‌افتد اگر دانشگاه‌ها حضوری باشد، برنامه‌هایی مانند نشست‌های دانشجویی، کرسی‌های آزاد اندیشی و سایر موارد برگزار می‌شود و نیاز به برنامه ریزی خاصی نداریم و وارد فاز اجرا می‌شویم.

معاون فرهنگی و سیاسی نهاد رهبری اضافه کرد: خوشبختانه در سال گذشته یاد گرفتیم که اگر شرایط به صورت مجازی بود، باید چه کنیم. یاد گرفتیم که با این فضا جلو برویم. نباید این مسیری که تازه وارد شده ایم به بهانه حضوری شدن دانشگاه‌ها تعطیل کنیم. ظرفیت بسیار مناسبی است و هزینه‌ها در فضای مجازی بسیار کمتر است.

منبع: خبرگزاری دانشجو

کلیدواژه: نهاد رهبری در دانشگاهها حجت الاسلام تقوی بودجه فضای مجازی نهاد رهبری در دانشگاه ها سیاسی نهاد

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت snn.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری دانشجو» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۴۱۷۵۸۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

سیگنال مثبت شفافیت؛ عامل رشد چشمگیر قراردادها در سال گذشته

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین استان سمنان؛ کلثوم همتی رئیس امور پیمان های این شرکت با اعلام خبر فوق، گفت: مؤثرترین مشخصه در تسریع و اجرای به موقع قراردادها، ضوابط و مقررات حاکم بر آن هاست؛ در سال گذشته، ۵ جلسه بازنگری پیمانها (۶۰ نفر ساعت) توسط کمیته بازنگری انجام و تعداد یک تیپ پیمان تهیه، تصویب و منعقد شد.

همتی ادامه داد: در سال ۱۴۰۲، ۱۰۳ تعدیل و اضافه کاری پیمان های اجرایی و ۱۲ تعدیل حقوق و دستمزد مطابق بخشنامه وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی محاسبه و به نمایندگان کارفرما ارسال شد.

رئیس امور پیمان های شرکت گاز استان سمنان با اشاره به اینکه در سال ۱۴۰۲، در مجموع ۱۵ قرارداد جاری (خدماتی) و ۴۳ قرارداد عمرانی (اجرایی) منعقد شده است، گفت: روش‌های اجرایی مدون معمولاً فعالیت‌هایی را شرح می‌دهند که مربوط به امور مختلف است درحالی‌که دستورالعمل‌های کاری عموماً مربوط به کارهایی است که برای انجام یک وظیفه صورت می‌گیرد.

همتی در ادامه گفت: ساختار تدوین روش اجرایی، باید به‌صورت متن، نمودارهای گردش کار، جداول یا ترکیبی از آن‌ها و یا هر روش دیگری که متناسب با نیازهای سازمان باشد؛ در همین راستا ۵ روش اجرایی تهیه و تخصیص کد ایزو انجام شده است.

46

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید. کد خبر 1903118

دیگر خبرها

  • خبر خوش شورای نگهبان برای بازنشستگان | افزایش چشمگیر حقوق بازنشستگان از این ماه
  • افزایش ۵۹۳ درصدی قیمت کره حیوانی از سال ۱۳۹۹/ پیش بینی قیمت طلا تا پایان سال/ انتقاد وزیر صمت از مافیای واردات خودرو/ صف میلیونی برای دریافت وام اجاره
  • واریزی مددجویان تحت پوشش در سال جدید چند برابر شد؟
  • سیگنال مثبت شفافیت؛ عامل رشد چشمگیر قراردادها در سال گذشته
  • فرید مرجایی، تحلیل گر مسائل آمریکا و مقیم این کشور: جنبش دانشجویی سپهر غالب بر فضای سیاسی آمریکا را به چالش کشید/ شبکه های اجتماعی امپراطوری رسانه ای را زیر سوال بردند/ تظاهرات دانشجویی خط قرمز انتقاد از اسرائیل را شکسته است
  • کاهش سهم آموزش و پرورش از بودجه ۱۴۰۳ / ۶۳ درصد منابع دانشگاه فرهنگیان با کسر از حقوق دانشجومعلمان تأمین می‌‎شود
  • مقایسه صحنه اعتراضات دانشجویی در ایران و آمریکا
  • افزایش چشمگیر شمار اخراج های پناهندگان از آلمان
  • پیشرفت‌ چشمگیر در روند مذاکرات مربوط به آتش بس در غزه
  • انتقاد شدید عباس آخوندی از ساخت و ساز در پارک لاله