Web Analytics Made Easy - Statcounter

ایسنا/اردبیل رئیس کمیسیون برنامه و بودجه شورای شهر اردبیل گفت: سازمان فرهنگی، ورزشی به تناسب منابع دریافتی خروجی مناسب و رضایت بخشی ندارد.

حسین افسانه در گفت و گو با ایسنا، اظهار کرد: سازمان فرهنگی، ورزشی سالانه بیش از 10 میلیارد تومان منابع دریافت می کند اما به تناسب این دریافتی خروجی مشخصی نداشته و فعالیت های آن رضایت بخش نیست.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی تصریح کرد: به جای این هزینه های گزاف در سازمان فرهنگی، ورزشی بهتر است با استفاده از افراد صاحب تجربه و تخصص برنامه ریزی دقیق و مناسب در حوزه فرهنگی، اجتماعی و ورزشی انجام شود تا یک شرایط مناسبی را در برگزاری رویدادها در این حوزه و تأثیرگذاری بیشتر شاهد باشیم.

رئیس کمیسیون برنامه و بودجه شورای شهر اردبیل به تفاوت توازن و تعادل در برنامه ریزی ها و هدف گذاری های شهری اشاره کرد و گفت: به تناسب هر منطقه شهرداری سالانه 32 میلیارد تومان منابع صرف پروژه های اجرایی می شود که البته در مناطق محروم و کمتر توسعه یافته توزیع این منابع قطعا شکلی متفاوت پیدا می کند.

افسانه افزود: ما 70 درصد عوارض و درآمد شهرداری را از هفت تا هشت شهرک اردبیل دریافت می کنیم در حالی که در هزینه کرد توزیع اعتبارات در همه مناطق است در حالی که باید به تناسب میزان درآمد از مناطق شهری هزینه کردها نیز مورد توجه قرار گیرد.

وی با بیان اینکه تعریض معابر در مناطق یک و دو شهری بسیار کمتر از سایر مناطق بوده است، خاطر نشان کرد: کارشناسان ما در بخش طرح و برنامه شهرداری نتوانستند به صورت علمی و کارشناسی و اصولی تحلیل هایی را ارائه کنند تا ما در برنامه ریزی های سالانه بتوانیم یک تعادل و توازن مناسبی را در توسعه مناطق مختلف شهر شاهد باشیم.

افسانه در بخش دیگری از سخنان خود اضافه کرد: در کنار ضعف استفاده از کارشناسان زبده در بخش طرح و برنامه اعضای شورای شهر اردبیل نیز نتوانستند ضعف نظارت خود را در این چهار سال برطرف کنند در حالی که نظارت متفاوت از موضع گیری و تقابل احتمالی است و ما در بحث نظارت دنبال مچ گیری نیستیم بلکه سعی می کنیم تا نقاط ضعف برطرف و نقاط قوت تقویت شود.

رئیس کمیسیون برنامه و بودجه شورای شهر اردبیل بیان کرد: باید هدف گذاری ها را در سال جدید به سمتی به پیش ببریم تا عملکردها شفاف و برنامه ریزی ها به موقع و درست متناسب با بودجه مصوب انجام شود.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: شهرداري شوراي شهر استانی فرهنگی و هنری شورای شهر اردبیل سازمان فرهنگی برنامه ریزی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۴۱۷۶۱۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

برنامه ریزی برای دونده های شانس کسب سهمیه المپیک ۲۰۲۴ پاریس

به گزارش جام جم آنلاین، در این جلسه زمان بندی تمرینی ورزشکاران با نظر مربیان هر ورزشکار، برنامه به اوج رسانی عملکرد ورزشی، زمان و محل برگزاری اردوهای تمرینی و الویت مسابقات پیشرو به بحث گذاشته شد. در این راستا با حضور مدیر روابط بین الملل فدراسیون کلیه مسابقات ثبت شده در لیست فدراسیون جهانی و میزان اهمیت و امتیار کسب شده در هر کدام مورد بررسی قرار گرفت. و در نهایت با توجه به محدودیت زمانی تا کسب سهمیه المپیک که ۱۰ تیرماه سال‌جاری میباشد، مسابقات مد نظر، زمان برگزاری، امکانات مورد نیاز تا کسب سهمیه و هزینه های اردو، ماسور و فیزیوتراپ ورزشی به تصویب طرفین رسید. 

لازم به ذکر است این جلسات بصورت مجازی با دو شانس دیگر کسب سهمیه المپیک، خانم فرزانه فصیحی و حمیده اسماعیل نژاد ادامه خواهد داشت.

دیگر خبرها

  • ایجاد ۱۳ ایستگاه ورزش همگانی در اردبیل
  • نمره صفر رئیس شورای شهر به سازمان فرهنگی شهرداری قزوین
  • ضرورت برگزاری امتحانات نهایی در محیطی مناسب و آرام
  • اماکن ورزشی شهرداری یزد از حالت تعطیلی خارج شود
  • فعالیت مجدد اماکن ورزشی شهرداری یزد
  • نقاط حادثه خیز با احکام برنامه و منابع مالی مناسب رفع می شود
  • برنامه ریزی برای دونده های شانس کسب سهمیه المپیک ۲۰۲۴ پاریس
  • عملیات «وعده صادق» سایه جنگ را از کشور دور کرد
  • ۹۷۶میلیارد تومان اعتبار به حساب دستگاه های اجرایی اردبیل واریز شد
  • ۹۷۶ میلیارد تومان اعتبار به حساب دستگاه های اجرایی واریز شد