Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از سنندج ،بهمن مرادنیا استاندار کردستان در پیامی آغاز هفته سربازان گمنام امام زمان را به همه تلاشگران عرصه امنیت و آسایش تبریک و تهنیت گفت.

در این  پیام آمده است:

امنیت یکی از مهمترین شاخص‌های توسعه پایدار و محور برنامه‌ریزی‌های کلان سیاسی، اقتصادی، فرهنگی و اجتماعی در همه بخش‌ها و بازە‌های زمانی به شمار می‌رود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

استان کردستان به دلیل شرایط خاص و مرزی بودن همواره مورد طمع و چشم داشت دشمنان در جهت ایجاد تفرقه و دو دستگی بوده است که این امر بحمدلله و با تلاش شبانه روزی و خستگی ناپذیر حافظان امنیت و بویژه سربازان گمنام امام زمان ناکام مانده است.

امروز با توجهات خاص نظام و همت مضاعف دولت، استان کردستان در حال کم کردن فاصله توسعه‌ای خود با استان‌های برخوردار است و تحقق این مهم بی‌گمان جز با همکاری ایثارگران و خادمان امنیت آفرین امکان پذیر نبود.

اینجانب فرارسیدن هفته سربازان گمنام امام زمان (عج) را به محضر تمامی نیرو‌های ارجمند و گرانمایه امنیت که آرامش همه جانبه را برای شهروندان فراهم می‌سازند تبریک و تهنیت عرض کرده و صحت و سلامتی و طول عمر همگان بویژه کادر و مدیران خدوم آن نیرو را از خداوند سبحان مسئلت می‌نمایم.

انتهای پیام/م

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: سربازان گمنام امام زمان امنیت ملی سربازان گمنام امام زمان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۴۱۷۶۹۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پیام راموس برای رئالی‌ها

سرخیو راموس در پیامی قهرمانی رئال مادرید در رقابت‌های لالیگا را تبریک گفت.

به گزارش ایسنا، قهرمانی رئال مادرید در فصل جاری رقابت‌های لالیگا قطعی شد. شکست عجیب بارسلونا در دیدار برابر ژیرونا باعث شد رئال مادرید چهار هفته مانده به پایان رقابت‌های لالیگا قهرمانی خود را نهایی کند.

سرخیو راموس، کاپیتان سابق رئال مادرید که در فصل جاری برای سویا به میدان رفته است، با منتشرکردن پیامی قهرمانی رئالی‌ها را تبریک گفت. او در این پیام نوشت: تاریخ‌سازی رئال مادرید را تبریک می‌گویم. این سی‌وششمین قهرمانی است.

سرخیو راموس سال ۲۰۲۱ رئال مادرید را بعد از سال‌ها ترک کرد و راهی پاری‌سن‌ژرمن شد. او دو فصل برای تیم پاریسی به میدان رفت و در تابستان قبل به سویا برگشت.

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • تاریخ روز جهانی صلیب سرخ و هلال احمر ۱۴۰۳ + پیام و متن تبریک
  • پیام سپاه لرستان به مناسبت هفته بسیج سازندگی
  • پیام استاندار لرستان به مناسبت هفته بسیج سازندگی
  • پیام تبریک فرمانده کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی به مناسبت فرارسیدن روز بسیج سازندگی
  • تیم‌های تروریستی زیر ضربه سربازان گمنام امام زمان(عج)
  • دستگیری اعضای چند تیم تروریستی در کرمان توسط سربازان گمنام امام‌زمان(عج)
  • دستگیری اعضای چند تیم تروریستی در استان کرمان توسط سربازان گمنام امام‌زمان(عج)
  • چندین تیم تروریستی زیر ضربه سربازان گمنام امام زمان (عج)
  • پیام راموس برای رئالی‌ها
  • پیام تسلیت امام جمعه و استاندار کرمانشاه در پی شهادت سرباز مرزبانی