Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از تبریز،محمدرضا مشایخی فرماندار میانه گفت:ثبت نام نامزد‌های انتخابات میان دوره‌ای مجلس شورای اسلامی در این شهرستان همزمان با حوزه‌های انتخابیه «تهران، ری، شمیرانات، اسلامشهر و پردیس»، «تفرش، آشتیان و فراهان»، «بهار و کبودرآهنگ»، «گچساران و باشت»، «آستانه اشرفیه» صورت می‌گیرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

او افزود:ثبت‌نام از ساعت ۸ صبح امروز یکشنبه هشتم فروردین ۱۴۰۰ آغاز می‌شود و تا ساعت ۱۸ روز شنبه ۱۴ فروردین ادامه خواهد داشت.

اوبا اشاره به برگزاری سه انتخابات همزمان در شهرستان میانه گفت: جمع بندی نتایج روز اخذ رای مهمترین مرحله از انتخابات است که باید در سریعترین زمان انجام شود.

فرماندار میانه اظهار کرد: هماهنگی ارکان مهم و تاثیر گذار انتخاباتی از جمله نماینده فرمانداری، بخشدار، کاربران و اعضای هیئت نظارت موجب می‌شود تا نتایج انتخابات زود ارسال شده و در سامانه ثبت شود.

۲۸ خرداد امسال در شهرستان میانه سه انتخابات شامل انتخابات میان دوره‌ای مجلس یازدهم، انتخابات ششمین دوره شورا‌های اسلامی و انتخابات دوازدهمین دوره ریاست جمهوری برگزار خواهد شد.

داوطلبان انتخابات میان دوره‌ای مجلس می‌توانند جهت ثبت نام به سه روش زیر اقدام کنند:
۱. ثبت نام از طریق اپلیکیشن موبایلی (دانلود برنامه ثبتنام از پورتال وزارت کشور به آدرس entekhabat.moi.ir) و دریافت پیامک مبنی بر ثبت نام قطعی داوطلب از سرشماره ۳۰۰۰۷۷۸۷ (v.Keshvar)

۲. ثبت نام از طریق نسخه ویندوز و قابل نصب بر روی رایانه (دانلود برنامه ثبت نام از پورتال وزارت کشور به آدرس entekhabat.moi.ir) و دریافت پیامک مبنی بر ثبت نام قطعی داوطلب از سرشماره ۳۰۰۰۷۷۸۷ (v.Keshvar)

۳. ثبت نام از طریق مراجعه حضوری به فرمانداری مرکز حوزه انتخابیه یا ستاد انتخابات کشور (از ساعت ۰۸:۰۰ تا ۱۸:۰۰) و دریافت رسید ثبت‌نام

ثبت نام داوطلبان انتخابات میان دوره‌ای مجلس در میانهانتخابات میان دوره‌ای مجلس یازدهم در حوزه انتخابیه میانه قرار بود ۲۱ شهریور ماه پارسال همزمان با سراسر کشور برگزار شود که به دلیل رد صلاحیت یکی از نامزد‌های راه یافته به دوره دوم، لغو شد.

انتخابات یازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی در حوزه انتخابیه میانه دوم اسفند ماه سال ۹۸ همزمان با سراسر کشور برگزار شد و از مجموع ۶۸ هزار و ۸۱۴ رای ماخوذه در این حوزه، مهدی اسماعیلی با ۱۶ هزار و ۸۶۶ رای در مرحله اول حائز اکثریت آراء شد و به مجلس راه یافت.

علی شامی با ۱۱ هزار و ۷۰۳ رای و بهنام صفایی با ۱۱ هزار و ۳۴ رای هم به مرحله دوم انتخابات مجلس یازدهم راه یافته بودند.
حوزه انتخابیه میانه در جنوب شرقی آذربایجان شرقی ۲ نماینده در مجلس شورای اسلامی دارد.

انتهای پیام/

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: مجلس شورای اسلامی انتخابات انتخابات میان دوره ای مجلس حوزه انتخابیه ثبت نام

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۴۱۷۷۵۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تبلیغات داوطلبان دور دوم انتخابات مجلس در گنبد آغاز شد

به گزارش خبرنگار مهر، مهدی دهرویه صبح پنجشنبه در گفت‌وگو با خبرنگاران اظهار کرد: تبلیغات داوطلبان دور دوم دوازدهمین دوره انتخابات مجلس در گنبد کاووس از ساعت بیست و چهار روز پنجشنبه ۱۳ اردیبهشت آغاز شده و تا ساعت ۸ صبح روز پنجشنبه ۲۰ اردیبهشت ادامه دارد.

وی با اشاره به اینکه کاندیداها به مدت یک هفته کار تبلیغاتی خود را می‌توانند انجام دهند، افزود: کاندیدای گنبدی در ۲۱ نقطه از فضای عمومی برای برنامه‌های تبلیغاتی خود می‌توانند استفاده کنند.

فرماندار گنبد کاووس گفت: همان گونه که برنامه ریزی شد این دو کاندید در ۶۰ نقطه شهرستان هم می‌توانند پوستر و بنرهای تبلیغاتی خود را نصب کنند.

کد خبر 6094849

دیگر خبرها

  • آمار داوطلبان دور دوم انتخابات مجلس شورای اسلامی
  • اظهارات جدید سخنگوی ستاد انتخابات کشور درباره مرحله دوم انتخابات مجلس/ چه کسانی واجد شرایط رای دادن هستند؟
  • انتخابات الکترونیک در کدام حوزه‌های انتخابیه برگزار می‌شود؟
  • آغاز تبلیغات نامزد‌های دور دوم انتخابات مجلس در استان تهران
  • آغاز تبلیغات داوطلبان دور دوم انتخابات مجلس از بامداد امروز
  • تبلیغات داوطلبان دور دوم انتخابات مجلس در گنبد آغاز شد
  • آغاز تبلیغات نامزدهای دور دوم انتخابات مجلس در استان تهران
  • اعلام اسامی و مشخصات نامزدهای دور دوم انتخابات دوازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی در حوزه انتخابیه تهران، ری، شمیرانات، اسلامشهر و پردیس
  • با کاندیداهای راه‌یافته به دور دوم انتخابات مجلس دو حوزه انتخابیه فارس آشنا شوید
  • آشنایی با نامزدهای راه یافته به دور دوم انتخابات در میانه و شبستر