Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از تبریز،بهروز مهدوی  فرماندار شهرستان تبریزگفت:بحث ثبت نام شورا‌ها انجام شد و دراین ثبت نام ۶۱۱ نفر ثبت‌نام کردند که ۵۴۴ نفر از تبریز ۲۱ نفر از خسروشاه ۲۲ نفر سردرود و ۱۸ نفر از با سمنج بودند و ثبت نام روستا‌ها نیز از ۱۶ تا ۲۰ و ۲۱ انجام خواهد گرفت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

او افزود: تنها انتخابات شهرستان تبریز به صورت تمام الکترونیکی خواهد بود و به محض اتمام رأی گیری نتیجه آرا پس از یک ساعت اعلام می‌شود، همجنین میزان ثبت نام افراد در این دوره از شورای‌های شهر نسبت به گذشته ۲۲ درصد کاهش داشته که از این ثبت نامی‌ها ۵۱۷ نفر آقا و ۹۴ نفر خانم هستند.

او تصریح کرد:از امروز بررسی صلاحیت‌ها در هیات‌های اجرایی و سپس در هیات‌های نظارتی شهرستان انجام خواهد شد، چون این انتخابات تمام الکترونیک خواهد بود، تعداد ۸۰۰ شعبه اخذ رای برای شهرستان تبریز پیش بینی شده است.

سید محمدرضا میرتاج الدینی نماینده مردم تبریز در مجلس شورای اسلامی نیز گفت:به لطف خدا توفیق شد تا روند انتخابات آتی مخصوصاً شورا‌های اسلامی بررسی شود و گام‌های اولیه انتخابات با نظم خاصی صورت بگیرد و بعد از هیات اجرایی هیات نظارت شهرستان صلاحیت‌ها را بررسی می‌کند، اما ویژگی خاص این دوره از انتخابات شورا این است که تمام الکترونیکی خواهد بود و مراحل جالبی دارد، چون قبلاً این دستگاه در سایر شهرستان‌ها به صورت پایلوت استفاده شده است و جای نگرانی ندارد.

او افزود:مزیت این دستگاه این است که شمارش آرا بعد از یک ساعت انجام می‌گیرد و لازم است دستگاه‌های اجرایی آموزش‌های لازم را به مردم بدهند و این مسائل بسیار اطمینان بخش است.

اوگفت:اهمیت انتخابات ریاست جمهوری که در سطح ملی است بسیار زیاد است و این بار هم به صورت دستی برگزار خواهد شد و حضورمردم پشتوانه بزرگی برای نظام اسلامی ما خواهد بود و این مطلب همیشه مورد تاکید مقام معظم رهبری بوده که حضور حداکثری و انتخاب اصلح و شایسته مهم است و حضور پرشور ما در انتخابات در مقابل بدخواهان یک پاسخ محکمی به آن‌ها است و می‌تواند آن‌ها را مایوس کند.

انتهای پیام/

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: انتخابات ریاست جمهوری رای گیری شهرستان تبریز ثبت نام

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۴۱۷۸۰۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آمادگی ۲۸۷ شعبه اخذ رأی در دور دوم انتخابات مجلس شورای اسلامی در خراسان جنوبی

 

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای خراسان جنوبی، سلیمی در برنامه گفتمان هفته شبکه خاوران با بیان اینکه تمامی زیرساخت‌ها برای برگزاری انتخابات سالم در این حوزه انتخابیه آماده است، گفت: تعرفه‌ها و ملزومات مورد نیاز برگزاری انتخابات در استان نیز تامین شده و در این زمینه نگرانی وجود ندارد.

وی با اشاره به اهمیت برگزاری این دوره از انتخابات و وجود ۵۰ درصد جمعیت استان در این سه شهرستان، از وجود ۲۸۹ هزار نفر واجد شرایط رأی دادن در حوزه انتخابیه بیرجند، درمیان و خوسف خبر داد.

سلیمی با بیان اینکه کاندیدا‌ها تا ۷۲ ساعت قبل از زمان رأی گیری امکان انصراف دارند، افزود: در صورتی که کاندیدایی در ۷۲ ساعت باقیمانده انصراف دهد انتخابات با حضور یکی دیگر از کاندیدا‌ها که بیشترین آراء را در دور قبل بدست آورده برگزار خواهد شد.

وی با بیان اینکه کاندیدا‌ها تنها در مکان‌های مجاز و مورد تایید دست اندرکاران انتخابات می‌توانند تبلیغات کنند گفت: کاندیدا‌ها و طرفداران ان‌ها اصل قانونمداری را رعایت کنند.

دیگر خبرها

  • آمادگی ۲۸۷ شعبه اخذ رأی در دور دوم انتخابات مجلس شورای اسلامی در خراسان جنوبی
  • زمان برگزاری انتخابات فدراسیون انجمن‌های ورزشی مشخص شد
  • آمادگی کامل مازندران برای برگزاری دور دوم انتخابات نمایندگی مجلس در قائمشهر
  • آمادگی شهرستان‌های بیرجند، درمیان و خوسف برای برگزاری مرحله دوم انتخابات
  • آمادگی استان مازندران برای برگزاری مرحله دوم انتخابات
  • آمادگی کامل خراسان جنوبی برای برگزاری مرحله دوم انتخابات
  • تعاملات دستگاه‌ برای برگزاری انتخابات سالم افزایش یابد
  • افزایش تعاملات دستگاه‌ها برای برگزاری انتخابات سالم و رقابتی
  • برگزاری الکترونیکی دور دوم انتخابات مجلس در تبریز
  • توضیحات معتمدی درباره جلسه با ورزشکاران شانس المپیکی