Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مهر»
2024-04-29@10:49:03 GMT

۳۷۲۰ بازدید نظارتی از تاسیسات گردشگری فارس انجام شد

تاریخ انتشار: ۸ فروردین ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۱۴۱۷۸۲۰

۳۷۲۰ بازدید نظارتی از تاسیسات گردشگری فارس انجام شد

به گزارش خبرنگار مهر، مصیب امیری صبح یکشنبه در جمع خبرنگاران، گفت: به منظور تشدید نظارت‌های ویژه برای کنترل کیفیت خدمات در تأسیسات و مؤسسات گردشگری استان در سال گذشته ۳ هزار و ۷۲۰ بازدید انجام شد.

وی ادامه داد: از این تعداد یک هزار و ۶۰۸ مورد بازدید و نظارت بر واحدهای اقامتی، تعداد ۲۶۸ مورد نظارت بر رستوران‌ها و واحدهای پذیرایی بین‌راهی، تعداد یک هزار و ۱۲۴ مورد بازدیدهای نظارتی از دفاتر خدمات مسافرتی و تعداد ۷۲۰ مورد بازدید از واحدهای اقامتی موقت شامل کمپ‌ها، مهمانسراها، خانه مسافرها و سایر مراکز اقامتی بوده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

مدیرکل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی استان فارس با بیان اینکه بازرسی و نظارت‌ها در قالب تیم‌های نظارتی در سطح استان صورت گرفته است، اضافه کرد: در اقدامات نظارتی از واحدهای اقامتی و پذیرایی، دفاتر خدمات مسافرتی و گردشگری و سایر تأسیسات گردشگری ۱۰ مورد تشویق، ۴۰ مورد تذکر و ۱۰ فقره اخطار کتبی اعلام‌شده است.

امیری از تعلیق و لغو شدن ۲۴ واحد از دفاتر خدمات مسافرتی و مراکز اقامتی خبر داد و افزود: این بازرسی‌ها با همکاری سایر دستگاه‌های نظارتی استان از جمله اداره بهداشت، اماکن عمومی نیروی انتظامی، تعزیرات حکومتی به‌عمل‌آمده است.

وی تصریح کرد: تمام تأسیسات گردشگری ارائه‌کننده خدمات به گردشگران در طول سال به‌صورت روزانه مورد نظارت و بازرسی قرار گرفته‌اند.

کد خبر 5176974

منبع: مهر

کلیدواژه: گردشگری میراث فرهنگی فارس ویروس کرونا آمار کرونا شیوع کرونا کرمانشاه تردد وسایل نقلیه خطبه های نماز جمعه مسافران نوروزی گرگان اردبیل وزش باد بوشهر تولید پشتیبانی ها و مانع زدایی ها کرونای انگلیسی توفان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۴۱۷۸۲۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بازدید هیئت هرمزگانی از نمایشگاه صنعت پلاستیک چین

معاون هماهنگی امور اقتصادی استانداری هرمزگان از بازدید تولیدکنندگان هرمزگانی از نمایشگاه صنعت پلاستیک چین خبرداد. - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از بندرعباس، عادل شهرزاد معاون هماهنگی امور اقتصادی استانداری هرمزگان در حاشیه بازدید از نمایشگاه بین‌المللی لاستیک و پلاستیک در کشور چین اظهار داشت: دستاورد بازدید از نمایشگاه‌های تخصصی خارجی، افزایش سطح تعاملات و روزآمدن شدن و بهره‌گیری از فناوری‌های نوین در تولیدات صنایع کوچک و بزرگ استان خواهد بود چراکه یکی از سیاست‌های استان توسعه واحدهای پایین دستی با استقرار در شهرک‌های صنعتی و حمایت از این واحدهای صنعتی است.

شهرزاد با اشاره به 7 ناحیه صنعتی راه‌اندازی شده در سال گذشته‌ افزود: آشنایی تولید کنندگان و صنعتگران با تجهیزات و ماشین‌آلات جدید در محیط‌های نمایشگاهی بین‌المللی می‌تواند در ارتقاء کیفیت تولیدات و افزایش سطح صادرات مؤثر باشد که تسهیلات تکمیلی تبصره 18 برای تجهیز واحد‌های تولیدی به ماشین آلات به روز و مورد نیاز واحدهای تولیدی درنظر گرفته شده است.

وی رونق بخشی به شهرک‌ها و نواحی صنعتی را جزء سیاست‌های اقتصادی استان برشمرد و افزود: در بازدیدی که از نمایشگاه لاستیک و پلاستیک انجام شد مذاکرات دوجانبه بیشتری بین تولیدکنندگان شکل گرفت که در توسعه تولیدات فعلی و ایجاد صنایع جدید در راستای تکمیل زنجیره ارزش و ایجاد اشتغال پایدار اثربخش خواهد بود.

گفتنی است هیئت تجاری و اقتصادی استان هرمزگان بااستقبال گرم سرکنسول در فرودگاه شانگهای، وارد کشور چین شده و در اولین و دومین روز از سفر هیات تجاری، مذاکرات دوجانبه تولیدکنندگان هرمزگانی با طرف چینی در حوزه‌های مختلف بویژه تولید قطعات بتنی و متدهای سبک ساختمانی، توسعه واحدهای پتروپلاستیک، تولید آب معدنی و تولید پلاستوفوم صورت پذیرفت همچنین نمایشگاه بین‌المللی صنعت لاستیک و پلاستیک (CHINA PLUST) کشور چین نیز در شهر شانگهای مورد بازدید هیئت تجاری قرار گرفت.

انتهای پیام/864/.

دیگر خبرها

  • صدور دستور اصلاح قبوض گازبهای تأسیسات گردشگری به یک‌چهارم
  • اصلاح قبوض گازبهای تاسیسات گردشگری و صنایع‌دستی
  • برخورد قاطع با تور‌های گردشگری غیرمجاز در کردستان
  • بیش از ۷۰ درصد جمعیت کردستان از خدمات وزارت کار بهره‌مند هستند
  • آتش‌سوزی در ساختمان اقامتی در خیابان ولی‌عصر(عج)
  • کارگروه تخصصی بررسی مشکلات ممیند تشکیل می‌شود
  • شرکت ملی نفت منطقه تربت‌حیدریه افزون‌ بر ۷۰۰ بازدید انجام داد
  • بازدید هیئت هرمزگانی از نمایشگاه صنعت پلاستیک چین
  • تشکیل ۵۷ پرونده تعزیراتی برای نانوایان مشهدی
  • تعدد مراکز نظارتی در وزارت علوم مطلوب نیست