Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «فارس»
2024-05-07@20:41:43 GMT

برخورد با واحد‌های اقامتی متخلف در سیستان و بلوچستان

تاریخ انتشار: ۸ فروردین ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۱۴۱۷۸۳۸

برخورد با واحد‌های اقامتی متخلف در سیستان و بلوچستان

حمیدرضا کمالی امروز در گفت و گو با خبرنگار فارس در زاهدان اظهار کرد: در ادامه بازدیدهای کمیته نظارت ستاد اجرایی خدمات سفر استان از تاسیسات گردشگری سطح استان به تعدادی از واحد‌های متخلف تذکر داده شد.

وی گفت: در راستای این نظارت‌ها که از اوایل اسفندماه سال ۹۹ در قالب ستاد اجرایی خدمات سفر در سطح استان آغاز شده، ۱۰ مورد رسیدگی به شکایات صورت گرفته و ۶ واحد متخلف شناسایی و به اداره اماکن عمومی معرفی شدند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

رئیس گروه مراکز و خدمات گردشگری اداره‌کل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی استان افزود: یکی از واحدهای اقامتی تذکر دریافت کرده و با پلمپ ۲ واحد متخلف نیز از ادامه فعالیت آنها جلوگیری به عمل آمد.

وی گفت: همچنین به یک دفتر خدمات مسافرتی و گردشگری دیگر که تخلفاتی انجام داده بود نیز تذکر داده شده است.

کمالی بیان کرد: رعایت دستورالعمل‌های بهداشتی به منظور پیشگیری از شیوع ویروس کرونا به منظور ارائه خدمات مطلوب به گردشگران نوروزی اولویت این نظارتها است و این روند بازدیدها و نظارت‌ها تا پایان فروردین‌ماه امسال به صورت روزانه ادامه خواهد دارد.

وی گفت: گزارش بازدید به همراه مستندات نظارت در سامانه جامع نظارت و آمار تاسیسات گردشگری کشور ثبت شده است.
 
انتهای پیام/75005

منبع: فارس

کلیدواژه: سیستان و بلوچستان میراث فرهنگی گردشگری صنایع دستی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۴۱۷۸۳۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

(ویدیو) عضو شورای شهر تهران: با شهرداری نظارت‌ناپذیر رو‌به‌رو هستیم

وی ادامه داد: تذکر شماره ۷۱ بنده به سه ماه پیش برمی گردد و بنده به شهردار تهران اعلام کردم که مشکل شما در معاونتی است که به شورا ارتباط دارد و مدیرکل این بخش مدتی است که در شورا حضور ندارد و نمی‌دانیم استعفا داده یا خیر؟

به گزارش شرق، اقراریان تصریح کرد: ما مجوز قرارداد بیش از دو میلیارد یورویی را برای واردات تجهیزات سخت افزاری و نرم افزاری و ارائه گزارش آن به شهردار داده ایم. ممکن است قرارداد در اختیار شما و عضو دیگر باشد، اما در اختیار بنده نیست با اینکه سه ماه است تذکر داده ام.

وی ضمن تذکر به صدا و سیما برای دعوت از شهردار تهران به برنامه تلویزیونی، یادآور شد: باید منتقدین نیز به صدا و سیما دعوت شوند و بتوانند صحبت کنند.

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

دیگر خبرها

  • ببینید | تذکر کاظم صدیقی به دولت درباره برخورد با مردم!
  • کنترل ۱۸۰۰ دستگاه ناوگان حمل و نقل عمومی در سیستان و بلوچستان
  • نظارت و کنترل بیش از ۱۸۰۰ دستگاه ناوگان حمل و نقل عمومی در سیستان و بلوچستان
  • نجات ۴۳ هزار زن باردار در مناطق درگیر سیل بلوچستان
  • کمبود روزانه ۲۰۰ واحد خونی در سیستان و بلوچستان
  • جوجه ریزی در واحدهای مرغداری به ۲ میلیون و ۸۶۶ هزار و ۸۷۰ قطعه رسید
  • (ویدیو) عضو شورای شهر تهران: با شهرداری نظارت‌ناپذیر رو‌به‌رو هستیم
  • برخورد قانونی با خاطیان فوت کارگر شهرداری تهران
  • فروش صنایع‌ دستی سیستان و بلوچستان در کشور تقویت می‌شود
  • اصل کار تعلیم و تربیت بر عهده معلمین است