Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش ایرنا، حسین کلانتری روز یکشنبه در نشست با فرمانده سپاه فتح کهگیلویه و بویراحمد در یاسوج اظهار داشت: مرداد و شهریور ماه مبلمان شهری سی سخت با نمای جدید خود را نشان خواهد داد.

وی افزود: اقدام های انجام شده در روند امداد، اسکان موقت و مراحل انجام بازسازی واحدهای زلزله زده سی سخت قابل تحسین است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

استاندار کهگیلویه و بویراحمد ابراز داشت: همکاری میان بخش‌های مختلف اعم از هلال احمر، اورژانس، وزارتخانه‌های مختلف، سپاه، بسیج، نیروی انتظامی و ... چشمگیر بوده است و مسئولان و مردم در این زمینه برای کمک به زلزله زدگان در کنار هم قرار گرفتند.

کلانتری ادامه داد: دولت در زمینه زلزله سی سخت یک کار کم ‌سابقه‌ای انجام داده، به دلیل اینکه به سرعت اعتبار مورد نیاز بررسی و تصویب شد و بازسازی منازل در دستور کار قرار گرفت.

وی با اشاره به خسارت های وارده به بخش کشاورزی شهرستان دنا در زلزله اخیر، افزود: ظرف یک ماه آینده مقدمات حضور وزیر جهاد کشاورزی در این استان فراهم خواهد شد.

استاندار کهگیلویه و بویراحمد تاکید کرد: امسال کهگیلویه و بویراحمد چهار ماموریت اصلی دارد که شامل مقابله با کرونا، برداشتن موانع تولید و حمایت از تولید، بازسازی منازل زلزله زده سی سخت و برپایی انتخابات سالم هستند و باید به خوبی مدیریت شوند.

کلانتری ابراز داشت: رهبر معظم انقلاب اسلامی سال ۱۴۰۰ را سال «تولید، پشتیبانی‌ها، مانع‌زدایی‌ها» نامگذاری کردند که بر اساس این شعار امسال باید حمایت از تولید کنندگان و برداشتن موانع پیش روی آن ها مورد توجه قرار گیرد.

وی ادامه داد: یکی از دیگر دغدغه های استان با توجه به نزدیک شدن به فصل تابستان وقوع آتش سوزی های مکرر است که باید مردم و مسئولان همه پای کار بیایند.

استاندار کهگیلویه و بویراحمد تصریح کرد: عامل بیشتر آتش سوزی‌ها در سال گذشته در استان انسانی بوده که در این رابطه برخورد های قانونی با این افراد انجام خواهد گرفت.

وی عنوان کرد: تلاش ها برای برگزاری انتخابات سالم و بی طرفانه در استان انجام خواهد شد و امید است مردم مشارکت حداکثری داشته باشند.

فرمانده سپاه فتح کهگیلویه و بویراحمد نیز گفت: به منظور رفاه و آسایش زلزله زدگان کار استقرار و راه اندازی ۳۰۰ کانکس برای زلزله زدگان سی سخت امروز به پایان می رسد.

سردار حمید خرمدل افزود: ۷۰ سرویس بهداشتی در شهر توزیع و درخواست ۲۰ حمام برای زلزله زدگان به تهران ارائه شده است.

وی تصریح کرد: گروه های جهادی مختلف برای تعمیرات، ساخت و بازسازی منازل سی سخت پای کارند و کمک می کنند.

برچسب‌ها کهگیلویه و بویراحمد یاسوج زلزله

منبع: ایرنا

کلیدواژه: کهگیلویه و بویراحمد یاسوج زلزله کهگیلویه و بویراحمد یاسوج زلزله اخبار کنکور کهگیلویه و بویراحمد زلزله زدگان سی سخت

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۴۱۷۹۸۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

سالروز شهادت امام جعفر صادق (ع) در کهگیلویه و بویراحمد

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

دیگر خبرها

  • کهگیلویه و بویراحمد سوگوار صادق آل عبا
  • وارد آمدن خسارت به زیر ساخت ها در استان کهگیلویه و بویراحمد
  • امدادرسانی هلال احمر کهگیلویه و بویراحمد به ۲۴۰ سیل زده
  • با سامانه خودنویس امکان کنترل قیمت اجاره و حذف واسطه بین مالک و مستاجر فراهم خواهد شد
  • سالروز شهادت امام جعفر صادق (ع) در کهگیلویه و بویراحمد
  • ساخت خانه برای اقشار کم درامد
  • طراوت باران بهاری به طبیعت کهگیلویه و بویراحمد
  • دهدشت رکورددار میزان بارش‌ها
  • یادگاری زلزله در سی‌سخت، نیمه تمام ماندن ۲۷۰ واحد مسکونی
  • امکان تماس تصویری بدون اینترنت (ViLTE) فراهم شد (جزئیات)