Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار حوزه حوادث و انتظامی گروه اجتماعی باشگاه خبرنگاران جوان، سرهنگ "مهدی کرمی" در تشریح جزئیات این خبر اظهار کرد: در پی چند فقره سرقت محتویات داخل خودرو در شهرستان شهریار، موضوع در دستور کار پلیس قرار گرفت.
وی افزود: مأموران کلانتری ۲۲ صباشهر با انجام اقدامات پلیسی و گشت زنی نامحسوس، موفق به دستگیری سارق حرفه‌ای محتویات داخل خودرو در یکی از محلات صباشهر شدند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

  جانشین فرمانده انتظامی غرب استان تهران تصریح کرد: متهم در بازجویی‌های پلیس به ۲۲ فقره سرقت محتویات داخل خودرو، در مناطق مختلف شهریار اعتراف کرد.   سرهنگ مهدی کرمی در پایان با اشاره به اینکه متهم با تشکیل پرونده به مرجع قضائی تحویل داده شد، از شهروندان خواست، در صورت مشاهده هرگونه فعالیت غیرقانونی و مجرمانه توسط افراد فرصت طلب و قانون گریز، مراتب را در اسرع وقت از طریق تلفن فوریت‌های پلیس ۱۱۰ اعلام تا نسبت به دستگیری مجرمان و متخلفان اقدام شود. انتهای پیام/

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: پلیس دستگیری

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۴۱۸۱۵۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

انهدام باند سارقان منزل در زابل

 سرهنگ  حمید نوری فرمانده انتظامی شهرستان زابل  اظهار داشت: در پی وقوع چند فقره سرقت منزل در سطح شهرستان زابل، بررسی موضوع به صورت ویژه در دستور کار ماموران پلیس این فرماندهی قرار گرفت.

 وی افزود: با انجام اقدامات فنی و اطلاعاتی مشخص گردید ۳ نفر از سارقان سابقه دار اقدام به سرقت در سطح شهرستان می‌نمایند؛ که با شناسایی افراد تشکیل دهنده این باند، ماموران پلیس این شهرستان موفق شدند در دو عملیات هماهنگ، اعضای این باند را در مخفیگاهشان دستگیر کنند.

 سرهنگ نوری با بیان اینکه در بازرسی از مخفیگاه سارقان مقدار زیادی لوازم سرقتی به ارزش بیش از ۵۰۰ میلیون ریال کشف شد، اظهار داشت: متهمان در تحقیقات به عمل آمده پلیس به ۱۶ فقره سرقت لوازم منزل در سطح شهرستان زابل اعتراف کردند؛ و در نهایت متهمان به همراه پرونده تشکیل شده تحویل مراجع قضایی گردیدند.

   
 

باشگاه خبرنگاران جوان سیستان و بلوچستان زاهدان

دیگر خبرها

  • کشف ۸ فقره سرقت در دیر/ سارق دستگیر شد
  • انهدام باند سارقان منزل در زابل
  • بازداشت پنج سارق حرفه ای در خرمشهر
  • بازداشت سارق اماکن دولتی در دشت آزادگان
  • دستگیری ۵ سارق در خرمشهر
  • دستگیری سارق احشام و کشف ۴۸ رأس دام سرقتی در اسدآباد
  • دستگیری ۳ سارق با ۷ فقره سرقت در یزد
  • دستگیری سارق گاردریل‌های جاده‌ای در شیروان
  • از توقیف خودرو ۱۷ میلیارد ریالی قاچاق تا دستگیری عامل آتش سوزی عمدی منزل در فارس
  • سارق سیم و کابل برق در سمنان دستگیر شد