Web Analytics Made Easy - Statcounter

فرماندار ویژه شهرستان ری با اشاره به تحقق ۲۲۸ درصدی اشتغال در شهرستان ری و کسب رتبه نخست این حوزه در استان تهران، درعین حال از ثبت چشمه علی در فهرست میراث طبیعی ایران خبر داد.

حسین توکلی در گفتگو با ایسنا، در تشریح آخرین روند تحقق اشتغال در سطح شهرستان ری گفت: با توجه به سیاستگزاری‌ها و وجود ظرفیت های صنعتی و تولیدی شهرستان ری، در سال جاری بهره گیری از این ظرفیت ها و همچنین ضرورت ایجاد اشتغال در دستور کار قرار گرفت بر همین اساس در طول یکسال جلسات مستمر کارگروه اشتغال شهرستان با ۲۴ دستور کار برگزار که ۷۳ مصوبه تایید و ۸۵ درصد مصوبات معادل ۶۲ مصوبه اجرایی شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: در سال جهش تولید میزان تعهد ایجاد اشتغال در شهرستان ری ۶۶۸۸ نفر معین شد که با همراهی و مشارکت دستگاه های اجرایی و واحدهای تولیدی شهرستان برای ۱۵۲۱۶ شغل ایجاد و ۲۲۸ درصد میزان تحقق اشتغال در شهرستان ری در آخرین روز سال ۹۹ بوده است و موجب شد که شهرستان در رتبه اول در ایجاد اشتغال در سطح استان قرار گیرد که باید از تلاش و سرمایه‌گزاری واحدهای تولیدی و اقدامات دستگاه های اجرایی شهرستان ری در تحقق این امر مهم قدردانی کرد.

فرماندار ویژه شهرستان ری در بخش دیگری از صحبت های خود از ثبت چشمه علی در فهرست میراث طبیعی ایران خبر داد و افزود: با پیگیری دستگاه های اجرایی شهرستان ری و همچنین اداره کل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی استان تهران چشمه علی به‌جز محوطه و پهنه تاریخی‌اش که پیش از این ثبت ملی شده بود، در فهرست آثار طبیعی کشور ثبت شد.

وی ادامه داد: چشمه علی شهرری اولین میراث طبیعی شهرستان ری و سومین اثر طبیعی استان تهران محسوب می‌شود که در صورت ایجاد زیرساخت های لازم، قابلیت جذب گردشگر را دارد.

توکلی تاکید کرد: شهرستان ری بدلیل قدمت ۸ هزار ساله دارای آثار و بناهای متعدد تاریخی است که علی رغم تعدد آثار تاریخی در این شهرستان، اعتبارات لازم برای میراث فرهنگی ری تخصیص نمی‌یابد و در این راستا ضرورت دارد به آثار شهرستان ری بصورت ویژه توجه و رسیدگی شود.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: استانداري تهران فرمانداری ری چشمه علی شهرری گردشگري استان تهران میراث طبیعی شهرستان ری چشمه علی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۴۱۸۱۹۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

فیلم/ تحقق وعده یک میلیون اشتغال در دولت سیزدهم

وزیر تعاون کار و رفاه اجتماعی: وعده یک میلیون اشتغال در دولت سیزدهم به تحقق رسید.

دریافت 12 MB

دیگر خبرها

  • ادعای وزیر رئیسی درباره تحقق وعده مهم دولت سیزدهم! | فیلم
  • فیلم/ تحقق وعده یک میلیون اشتغال در دولت سیزدهم
  • جلوه گری دریاچه سد حنا در شهر هزار چشمه + فیلم
  • تحویل ۹ شی تاریخی به میراث‌فرهنگی هرمزگان
  • تحقق ۱۳۵ درصدی تعهدات اشتغالزایی در مهاباد
  • انتشار فراخوان بیست و نهمین جشنواره تئاتر استان تهران
  • اهدای ۵۹ شیء تاریخی به اداره میراث‌ فرهنگی شهرستان ملایر
  • تحقق ۱۰۰ درصدی نوسازی پلاک‌های بافت فرسوده در شرق تهران
  • افزایش ۳۵۳ درصدی آتش سوزی در طبیعت ایران / بیشترین آتش سوزی جنگل در چه ساعاتی رخ می‌دهد؟
  • افزایش ۳۵۳ درصدی آتش سوزی در طبیعت ایران | بیشترین آتش سوزی جنگل در چه ساعاتی رخ می دهد؟ | ۹۵ درصد حریق ها عامل انسانی دارد