Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از سمنان، مهدی جمال مدیرکل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی استان سمنان گفت: بیشترین میزان اقامت در تأسیسات گردشگری استان متعلق به اقامتگاه‌های بوم‌گردی است.

او با اشاره به اینکه میزان اقامت در تأسیسات گردشگری مجاز استان سمنان شامل هتل و مهمانسرا، هتل‌آپارتمان، مهمان‌پذیر، اقامتگاه‌های بوم‌گردی، مجتمع‌های گردشگری و اقامتگاه‌های سنتی در مقایسه با مدت مشابه سال قبل افزایش یافته است، افزود: بیشترین اقامت تاکنون در اقامتگاه‌های بوم‌گردی ثبت شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

جمال با اشاره به اینکه تاکنون هفت هزار و ۳۲۵ نفر مسافر با رعایت شیوه‌نامه‌های بهداشتی، توجه به سفر سالم و مسئولانه در تأسیسات گردشگری مجاز استان سمنان اقامت داشته‌اند، افزود: یکهزار و ۸۷۲ نفر در هتل‌ها و مهمانسراها، ۱۶۳ نفر در هتل‌آپارتمان‌ها، ۶۱۵ نفر در مهمان‌پذیرها، یکهزار و ۶۸۰ نفر در مجتمع‌های گردشگری و ۱۲۱ نفر در اقامتگاه‌های سنتی اقامت داشتند.

مدیرکل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی استان سمنان گفت: با وجود اینکه هیچ‌گونه تبلیغ برای سفر، مسافران در استان سمنان اقامت کردند و دبیرخانه ستاد اجرایی خدمات سفر استان سمنان براساس شیوه‌نامه ابلاغی ستاد ملی مقابله با کرونا رسالت ذاتی خود را مبنی بر مدیریت سفر مسئولانه انجام می‌دهد تا هم‌وطنان و مسافران در سلامت کامل باشند و با خاطره خوش استان را ترک کنند.

دبیر ستاد اجرایی خدمات سفر استان سمنان تصریح کرد: تابع مصوبات ستاد ملی مدیریت مقابله با کرونا، برپایی هرگونه کمپ و چادر در استان ممنوع است و به‌واسطه شیوه‌نامه این ستاد در خصوص سفر‌های نوروزی، اقدامات در دستور کار قرار گرفته است.

انتهای پیام/ح

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: اقامتگاه بوم گردی تاسیسات گردشگری اقامتگاه های بوم گردی استان سمنان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۴۱۸۲۰۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تور مدرسه گردی در مشهد

دریافت 61 MB

تصویربردار: سیدحسین میرپور

کد خبر 6091384

دیگر خبرها

  • ضرورت توسعه زیرساخت‌های اقامت و حمل و نقل در خراسان رضوی
  • پیاده‌راه خیابان ملت شهرکرد، موجب جذب گردشگر خواهد شد
  • ۸۰ هزار گردشگر خارجی پارسال به مازندران سفر کردند
  • تخریب فنس‌های اطراف اقامتگاه نتانیاهو
  • ۱۶ روستای هدف گردشگری در کهگیلویه و بویراحمد وجود دارد
  • ۴۰۰۰ موکب به زائران اربعین حسینی خدمات رسانی می کنند
  • تور مدرسه گردی در مشهد
  • تعداد فروشگاه‌های صنایع‌دستی استان سمنان به ۱۹ باب افزایش یافت
  • آزادی ۷ زندانی جرائم غیر عمد استان سمنان در سال جدید
  • لزوم استفاده از شیوه‌های نوین در جذب گردشگر