Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «باشگاه خبرنگاران»
2024-04-26@05:05:34 GMT

اجرای ۱۶۰۰ پروژه عمرانی در استان اردبیل

تاریخ انتشار: ۸ فروردین ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۱۴۱۸۳۳۸

اجرای ۱۶۰۰ پروژه عمرانی در استان اردبیل

به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اردبیل، داود شایقی، رئیس سازمان مدیریت و برنامه‌ریزی اردبیل گفت: پارسال ۴۰۰ پروژه عمرانی در  دهه فجر و هفته دولت افتتاح شد و امسال هم با تکمیل پروژه‌های نیمه تمام سعی براین است پروژه های با پیشرفت بالا در اولویت اجرایی برای بهره برداری قرار گیرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

او تحقق شعار سال را ضروری دانست و افزود: با هماهنگی مدیران دستگاه‌های اجرایی اولویت‌های سال ۱۴۰۰ مشخص و تعیین می‌شود تا ضمن رونق تولید و اشتغال ،موانع موجود واحد های تولیدی و صنعتی برطرف شود و در کنار این مسائل سعی بر این است تا امسال فعال شدن پروژه‌های آبرسانی، عمران روستایی و بهداشت و درمان با هدف جلوگیری از مهاجرت روستاییان تسریع شود.

شایقی با بیان اینکه  توجه جدی به حوزه گردشگری به ویژه تامین زیرساخت‌های راه، فرودگاه، راه آهن و توسعه تاسیسات گردشگری نظیر هتل‌ها و آبدرمانی‌ها صورت می‌گیرد گفت: امسال علاوه بر سرعین و مشگین‌شهر شهرستان خلخال نیز به عنوان محور گردشگری طبیعی معرفی خواهد شد.

رئیس سازمان مدیریت و برنامه‌ریزی استان اردبیل ادامه داد: با تکمیل جاده  ماسوله – ماجولان – شال خلخال ، جنوب استان میزبان مسافران و گردشگران ورودی از ماسوله خواهد بود.

شایقی با بیان اینکه  تکمیل راه آهن اردبیل امسال با تامین یک هزار میلیارد تومان اعتبار امکان‌پذیر است گفت: شنیدن صدای سوت قطار آرزوی دیرینه مردم استان اردبیل است که در ۲ سال اخیر سعی بر این بوده تا از طریق فاینانس بانک ملی و تزریق اعتبارات ملی،  عملیات راه آهن پیشرفت  قابل توجهی داشته باشد.

او افزود: در قانون بودجه سال ۹۹ مقرر بود ۱۱۹ میلیارد تومان اعتبار برای راه آهن اردبیل تامین شود که با پیگیری‌های مستمر علاوه بر این بودجه هزار میلیارد تومان اعتبار برای پروژه راه آهن اردبیل اختصاص یافت.

رئیس سازمان مدیریت و برنامه‌ریزی اردبیل به رشد بیش از پنج برابری اعتبار راه آهن اردبیل در پارسال اشاره کرد و گفت: دولت توجه جدی به پروژه راه آهن داشته و مقرر است اوایل سال جاری این پروژه به اتمام برسد.

شایقی بیان کرد: اسفندماه پارسال ۲۴۰ میلیارد تومان اعتبار برای راه آهن اردبیل اختصاص یافت که ۱۰۰ میلیارد تومان آن از محل سازمان برنامه و بودجه و ۱۴۰ میلیارد تومان نیز از طریق بانک ملی برای این پروژه تامین شد.

انتهای پیام/ع

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: رونق تولید و اشتغال پروژه های آبرسانی راه آهن اردبیل میلیارد تومان اعتبار راه آهن اردبیل

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۴۱۸۳۳۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اختصاص یک هزار و ۷۸۰ میلیارد ریال اعتبار به طرح‌های عمرانی نیر

به گزارش خبرگزاری صداوسیمای مرکز اردبیل، و به نقل از روابط عمومی فرمانداری شهرستان نیر، علی نیکزاد روز پنجشنبه در جلسه شورای اداری نیر گفت: یک هزار میلیارد ریال اعتبار برای تکمیل کمربندی جنوبی شهر نیر اختصاص یافته و این پروژه عمرانی امسال تکمیل خواهد شد.
وی با بیان اینکه ۸۰ میلیارد ریال اعتبار برای تکمیل ساختمان دولت شهر نیر اختصاص یافته است، ادامه داد: ۷۰۰ میلیارد ریال اعتبار نیز برای رفع مشکلات آب شرب نیر اختصاص یافته و ۲ هزار و ۵۰۰ متر مربع زمین نیز در بالادست شهر برای احداث زیرساخت‌های آبرسانی از جمله منبع آب تامین شده است.
نماینده مردم اردبیل، نیر، نمین و سرعین گفت: مشکل آنتن‌دهی تلفن همراه و پوشش اینترنت روستا‌های بالای ۲۰ خانوار شهرستان نیر با جدیت در حال پیگیری بوده و تا هفته دولت امسال برطرف خواهد شد.
نیکزاد به مشکل سه‌راهی میراشرف نیز اشاره کرد و گفت: ۲۰۰ میلیارد ریال اعتبار برای رفع مشکل سه‌راهی میراشرف به سمت شهرستان مشگین‌شهر اختصاص یافته و راه ۲ روستای شهرستان نیر هم در سال جاری آسفالت خواهد شد.
وی همچنین از تکمیل طرح آبیاری مکانیزه اراضی پایاب سد سرخاب نیز خبر داد و افزود: امسال باید با پیگیری‌های لازم شهرک دامپروری نیر تکمیل خواهد شد.
نماینده مردم اردبیل، نیر، نمین و سرعین در مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه مشکل انشعاب گاز متقاضیان در منطقه گردشگری بولاغلار نیز برطرف شده است، افزود: از محل سفر سابق وزیر ورزش و جوانان به استان اردبیل ۱۵۰ میلیارد ریال اعتبار برای توسعه ورزش شهرستان نیر اختصاص یافته بود که به زودی ابلاغ خواهد شد.
علیرضا حسینی، فرماندار نیر هم در این جلسه گزارشی از روند اجرا و تکمیل طرح‌ها و پروژه‌های عمرانی این شهرستان ارائه داد.

دیگر خبرها

  • پیگیری و اجرای پروژه‌های شهرستان خلخال در اولویت مدیران باشد
  • پیگیری و اجرای پروژه‌ها بر اساس زمان‌بندی در اولویت مدیران باشد
  • اجرای ٢٠ پروژه عمرانی-زیرساختی منطقه ویژه لامرد در سال ١۴٠٢
  • اختصاص یک هزار و ۷۸۰ میلیارد ریال اعتبار به طرح‌های عمرانی نیر
  • اجرای ۸ پروژه عمرانی در پیربازار با اعتبار ۴ میلیارد تومانی
  • ضروت تسریع در اجرای پروژه فیبرنوری در خوزستان
  • بودجه عمرانی ۲۱۹ میلیارد تومانی منطقه ۶ قم در سال گذشته
  • بودجه عمرانی ۲۱۹ میلیارد تومانی منطقه شش قم در سال گذشته
  • ۸۰۰ میلیارد تومان پروژه عمرانی در منطقه ۱۲ اصفهان/ اجرای فاز نخست پردیس خانواده به‌زودی
  • اجرای ۸۰ پروژه مرمتی و عمرانی در آذربایجان‌غربی