Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرگزاری مهر و به نقل از سایت فدراسیون فوتبال، سید رضا صالحی امیری رئیس کمیته ملی المپیک امروز با حضور در فدراسیون فوتبال و تبریک سال جدید شمسی به مردم عزیز ایران گفت: امیدوارم در سال نو، نگاه نو، تحول، اخلاق مداری، همدلی، همنوایی و هگرایی سرلوحه کار ما باشد. در سال جدید ملت بزرگ از این بیماری بزرگ نجات پیدا کند تا لبخند را بر لبان ملت ببینیم و دل ملت ایران شاد باشد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی ادامه داد: امروز در فدراسیون فوتبال حضور یافتم تا ضمن تبریک بههار انتصاب آقای عزیزی خادم را تبریک بگویم و آرزوی موفقیت داشته باشم. امیدوارم با انگیزه، نشاط و جدیتی که دارد در مسیر پر مشقتی که آغاز کرده، به نتیجه مثبتی منتهی شود. هر چند که در ابتدای را با مشکلاتی مواجه شدند اما باور دارم با اراده و انگیزه‌ای که وجود دارد، از این مسیر سخت عبور خواهند کرد.

رئیس کمیته ملی المپیک ادامه گفت: فدراسیون این اراده را دارد تا در مقابل زیاده خواهی دیگران مقاومت کند و حق مطلب را ایفا کند. ایران بزرگ در آسیا و جهان به مانند نگینی می‌درخشد و هیچ‌کسی نمی‌تواند چهره تابناک ایران را مخدوش کند. در حوزه فوتبال نیز جامعه ما علاقمند به این رویداد است و میزبانی حق ملت ایران است.

وی ادامه داد: خوشبختانه تلاش‌های وسیعی آغاز شده است که امیدوارم به نتیجه مثبت منجر شود. وزارت ورزش و جوانان، کمیته ملی المپیک، وزارت امور خارجه و مجموعه نظام در این مسیر با فدراسیون همکاری خواهند کرد.

صالحی امیری در خصوص تیم فوتبال امید گفت: در حوزه تیم امید نیز مذاکرات مثبتی داشتیم. قرار است به صورت مشترک همکاری‌های خود را با فدراسیون فوتبال ادامه دهیم. در هزینه‌ها مشارکت داشته باشیم و آن را تقبل خواهیم کرد. هر نوع حمایتی که می‌تواند به توسعه و موفقیت تیم ملی امید کمک کند، دریغ نخواهیم کرد و این یک رسالت برای کمیته المپیک است.

وی در پایان گفت: فدراسیون فوتبال باید در حوزه بین الملل فعال‌تر ظاهر شود. ظهور فعال فدراسیون در عرصه بین الملل به منزله دفاع از حقوق فوتبال ایران در عرصه آسیا و جهان است و قدم اول نحوه مواجه با پرونده‌ای است که امروز AFC برای ایران ایجاد کرده است. خوشبختانه در مدت کوتاه، رئیس فدراسیون با استراتژی مقاومت و دفاع از حقوق ملت قدم‌های مثبتی برداشته است. باید دیگران بدانند با رفتار سیاسی و زیاده خواهی نمی‌توانند اراده خود را بر ملت تحمیل کنند. برای ایشان و همکاران و مجموعه فوتبال ایران که یکی از کانون‌های اصلی نشاط ملی است، ارزوی عزت و سلامت در سال جدید دارم.

کد خبر 5177021

منبع: مهر

کلیدواژه: ریاست کمیته ملی المپیک فدراسیون فوتبال ایران تیم فوتبال امید ایران سید رضا صالحی امیری شهاب الدین عزیزی خادم تیم ملی فوتبال ایران تیم فوتبال استقلال تهران تیم فوتبال پرسپولیس تیم ملی فوتبال سوریه لیگ برتر بسکتبال تیم ملی والیبال ایران کشتی فرنگی فرهاد مجیدی کشتی آزاد لیگ قهرمانان فوتبال آسیا تیم فوتبال تراکتور دراگان اسکوچیچ شهرداری گرگان باشگاه پرسپولیس فدراسیون فوتبال

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۴۱۸۴۷۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ستاره‌هایی که باعث حذف پرسپولیس شدند/ از کریم باقری تا احمد نوراللهی و کاپیتان

ستاره‌های زیادی با خراب کردن پنالتی باعث حذف پرسپولیس شدند که مهم‌ترین آن‌ها کریم باقری است.

به گزارش مشرق، پرسپولیس در حالی که دو بار با اختلاف دو گل از الومینیوم پیش افتاد، در نهایت نتوانست این تیم را شکست دهد و در ضربات پنالتی مغلوب آلومینیوم شد و از گردونه رقابت‌های جام حذفی کنار رفت. دانیال اسماعیلی‌فر و وحید امیری دو ستاره‌ای بودند که در این بازی پنالتی خراب کردند و باعث حذف پرسپولیس شدند.

با این حال از آنجاییکه امیری پنالتی حساسی را خراب کرد، خیلی‌ها او را مسبب شکست پرسپولیس در اراک می‌دانند. پرسپولیس در سال‌های اخیر سابقه شکست در ضربات پنالتی و حذف در جام حذفی را زیاد داشته و در این راه ستاره‌های زیادی هم پنالتی خراب کردند.

همانطور که در همه جای دنیا و در بزرگترین باشگاه‌های فوتبال دنیا، ستاره‌های گرانقیمت پنالتی خراب می‌کنند، این موضوع امری جدانشدنی از فوتبال است و خیلی از بزرگان فوتبال ایران و جهان هم در طول دوران بازی خود پنالتی خراب کردند. در همین پرسپولیس و طی سال‌های اخیر، ستاره‌های زیادی مثل کریم باقری، احمد نوراللهی، شیث رضایی، علی علیپور، عیسی آل‌کثیر، مهدی عبدی، کمال کامیابی‌نیا، محمدرضا خلعتبری، حسین ماهینی و سهراب انتظاری در جام حذفی پنالتی خراب کردند و باعث شکست تیمشان شدند.

حالا وحید امیری و دانیال اسماعیلی‌فر به این جمع اضافه شدند که با خراب کردن پنالتی‌شان در جام حذفی، باعث شکست پرسپولیس می‌شوند. هرچند اوسمار می‌توانست در انتخاب پنالتی زنان تیمش تصمیم بهتری بگیرد و مثلا به امیری که هیچوقت پنالتی‌زن خوبی نبوده و سابقه خراب کردن پنالتی را هم داشته، پنالتی ندهد؛با این حال خراب کردن پنالتی در فوتبال امری است اجتناب ناپذیر.

منبع: خبر ورزشی

دیگر خبرها

  • فدراسیون فوتبال دوباره درخواست حواله خودرو داد
  • گفتم یا قهرمان می‌شوم یا به خانه می‌روم!
  • زارعی: سهمیه ایران در لیگ نخبگان آسیا در سال ۲۰۲۴ تغییری نکرده است
  • استقلال و یاسین سلمانی، بیرانوند و سپاهان!
  • ادامه مداخله جویی واشنگتن؛ کاخ سفید خواستار آزادی خواننده رپ ایرانی شد
  • ستاره‌هایی که باعث حذف پرسپولیس شدند
  • مقابله با آمریکا؛ هدف مشترک تهران - مسکو
  • ستاره‌هایی که باعث حذف پرسپولیس شدند/ از کریم باقری تا احمد نوراللهی و کاپیتان
  • آماده‌باش فدراسیون برای ال‌کلاسیکوی ایران
  • آماده‌باش فدراسیون برای ال‌کلاسیکوی فوتبال ایران