Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش  گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، به نقل از روابط ‌عمومی فدراسیون قایقرانی و وب‌ سایت فدراسیون جهانی کانوئینگ، این فدراسیون پس از بررسی‌های محلی در رابطه با شیوع ویروس کرونا، مسابقات کسب سهمیه المپیک کانواسلالوم که قرار بود از ۹ اردیبهشت در برزیل برگزار شوند را لغو کرد. پس از لغو این مسابقات، فدراسیون جهانی کانوئینگ برای تخصیص سهمیه‌های باقی مانده المپیک برای منطقه پان‌آمریکن با کمیته بین‌المللی المپیک وارد بحث و گفت‌وگو شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

دبیرکل فدراسیون جهانی با اشاره به لغو این مسابقات گفت: پس از بررسی و مشورت با دست‌اندرکاران اسلالوم در منطقه پان‌آمریکن بهترین‌ها را برای المپیک انتخاب خواهیم کرد.

سیمون تولسون ادامه داد: دست‌اندرکاران برگزاری مسابقات بسیار برای برگزاری این رقابت‌ها تلاش کردند، اما متاسفانه وضعیت شیوع کرونا در برزیل دعوت از ورزشکاران و مسئولان به ریو را برای مسابقات غیرممکن می‌کند.

ICF همچنین به دلیل عدم اطمینان از وضعیت شیوع ویروس کرونا مجبور شده است ۳ رویداد در اروپا را به تعویق بیندازد. مسابقات قهرمانی جهان استندآپ پدلینگ در مجارستان، قهرمانی زیر ۲۳ سال و جوانان کانواسپرینت در پرتغال و کاپ جهانی آب‌های خروشان در فرانسه نیز تا اواخر سال ۲۰۲۱ به تاخیر افتاده اند.

دبیرکل ICF تاکید کرد: اگر چه ممکن است این لغو و تاخیر‌ها باعث ناراحتی بسیاری از افراد شوند، اما سلامتی و ایمنی ورزشکاران باید در اولویت قرار بگیرد.

او ادامه داد: هیچ کس دوست ندارد برنامه‌ها را تغییر دهد، اما مطمئن هستیم که همه بحرانی که در حال حاضر جهان با آن رو به رو است را درک خواهند کرد. در بسیاری از مناطق جهان ورزشکاران هنوز قادر به مسافرت و حتی تمرین نیستند. ما تصمیم گرفتیم مسابقات را به زمانی موکول کنیم که بتوانیم مسابقات را به شکلی ایمن‌تر و عادلانه‌تر برگزار کنیم.

بر اساس اعلام فدراسیون جهانی کانوئینگ مسابقات قهرمانی جهان استندآپ پدلینگ ۱۸ تا ۲۱ شهریور در بالاتونفرود مجارستان، مسابقات قهرمانی جهان زیر ۲۳ سال و جوانان کانواسپرینت ۱۲ تا ۱۵ شهریور در مونتمور ولو پرتغال و کاپ جهانی اسلالوم ۹ تا ۱۱ مهر در ترینیاک فرانسه برگزار خواهند شد.

بیشتر بخوانید

صابونچی: مسابقات لیگ قایقرانی در ۴ رشته المپیکی برگزار می‌شود

انتهای پیام/

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: اسلالوم قایقرانی قایقرانی قایقران فدراسیون جهانی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۴۱۸۵۴۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

حمایت دانشگاهیان قائمشهر از قیام جهانی دانشجویان

به گزارش خبرنگار مهر، همزمان با بیداری و قیام سراسری دانشجویان جهان علیه جنایت اسرائیل غاصب در کشتار مسلمانان مظلوم غزه، اساتید و دانشجویان دانشگاه‌های قائم شهر بعدازظهر شنبه به حمایت از دانشجویان آزاده جهان در آمریکا و اروپا برخاستند.

دانشجویان و اساتید دانشگاه دخترانه حضرت فاطمه (س) فرهنگیان قائم شهر، با اجتماع در محوطه این دانشگاه، اقدام وحشیانه دولت‌ها و نیروهای امنیتی آمریکا و اروپا ضد قیام انسان دوستانه دانشجویان جهان در حمایت از مظلومان غزه را محکوم کردند.

دانشجویان در این مراسم ضمت قدرشناسی از اقدامات پشیمان کننده حملات پهپادی و موشکی جمهوری اسلامی به اسرائیل و محکومیت حمایت‌های ضد بشری آمریکا و انگلیس و دیگر کشورهای استکباری از اسرائیل کودک کش را از اهداف برپایی اجتماع بیان و حمایت قاطع خود را از قیام جهانی دانشجویان علیه جنایات استکبار جهانی و صهیونیسم بین المللی اعلام کردند.

همچنین اساتید و دانشجویان دانشگاه آزاد اسلامی واحد قائم شهر، جنایت اسرائیل غاصب در غزه و سرکوبی دانشجویان آزادیخواه جهان در آمریکا و اروپا توسط دولت‌ها و نیروهای امنیتی غربی را در محیط دانشگاه‌ها، به شدت محکوم کردند.

کد خبر 6090154

دیگر خبرها

  • خداحافظی 4 قهرمان توکیو با المپیک پاریس!
  • معرفی برترین‌های مسابقات مینی گلف کشور در اصفهان
  • حسن یزدانی در المپیک پاریس برابر قاتل تیلور؛ اشتباه یا احترام؟
  • اماواگر‌های ۲ مسابقه حساس در مسیر پاریس-آلبانی برای برادران گرایی؛ انتخابی با پایانِ باز!
  • قهرمانی تیم پالایش نفت بندرعباس در مسابقات پدل برد انتخابی تیم ملی
  • شمشیرباز یزدی از کسب سهمیه المپیک بازماند
  • حمایت دانشگاهیان قائمشهر از قیام جهانی دانشجویان
  • غیبت وزنه‌برداری ایران در قهرمانی نوجوانان جهان
  • واکنش فدراسیون کشتی به حذف داور المپیکی و جلسه دبیر و یزدانی
  • قایقران‌ها را با تمرین پشت سد به جنگ المپیک نفرستید