Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «فارس»
2024-05-01@09:18:07 GMT

اجرای ویژه‌برنامه نیمه شعبان در بقاع متبرکه ملایر

تاریخ انتشار: ۸ فروردین ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۱۴۱۸۶۵۴

اجرای ویژه‌برنامه نیمه شعبان در بقاع متبرکه ملایر

امیر مهدوی در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در ملایر با اشاره به اجرای طرح آرامش بهاری در دو بقعه متبرکه امامزاده عبدالله(ع) و تکیه حضرت ابوالفضل(ع) اظهار کرد: در این طرح ۶ نفر از مبلغان با اداره اوقاف و امور خیره ملایر همکاری دارند.

وی برگزاری خیمه معرفت در طرح آرامش بهاری با رعایت پروتکل‌های بهداشتی، غرفه مشاوره، سبک زندگی اسلامی، فرزندپروری، مهارت‌های زندگی و پاسخ به سوالات شرعی و غرفه ویژه کودکان  را از برنامه‌های طرح آرامش بهاری در بقاع متبرکه ملایر دانست.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

مسئول فرهنگی اداره اوقاف و امور خیریه شهرستان ملایر با بیان اینکه روزانه بین ۲۰۰ تا ۳۰۰ نفر از دو بقعه متبرکه و شاخص امامزاده عبدالله(ع) و تکیه حضرت ابوالفضل(ع) ملایر بازدید و از خدمات طرح آرامش بهاری استفاده می‌کنند گفت: این طرح از ۲۸ اسفندماه سال گذشته شروع شده و تا ۱۴ فروردین ماه امسال ادامه دارد.

وی از توزیع ۱۸۰ بسته معیشتی همزمان با هفته اول سال نو از سوی اداره اوقاف و امور خیریه ملایر و از محل نیت واقف خیر اندیش مرحوم سیف‌الدوله در بین خانواده‌های بی‌سرپرست خبر داد و تصریح کرد: برای هر کدام از این بسته‌ها ۴۰۰ هزار تومان هزینه شده است.

مهدوی در ادامه با اشاره به برگزاری ویژه برنامه‌ جشن منجی عالم بشریت همزمان با روز نیمه شعبان در چهار نقطه شهر ملایر افزود: این ویژه برنامه در تکیه حضرت ابوالفضل(ع) امامزاده عبدالله(ع)، مسجد نرجس خاتون پارک سیفیه و پارک چمران برگزار می‌شود، ضمن اینکه اجرای مسابقه نقاشی، قرآن‌خوانی و شعرخوانی ویژه کودکان همراه با یک‌هزار جایزه در نظر گرفته شده است.

وی خاطرنشان کرد: این ویژه برنامه در پارک چمران با اجرای سرود توسط گروه سرود از همدان و پذیرایی شیرینی و شربت با رعایت پروتکل‌های بهداشتی و با همکاری ویژه سپاه برگزار می‌شود.

انتهای پیام/89013

منبع: فارس

کلیدواژه: سبک زندگی امیر مهدوی جشن نیمه شعبان سیف الدوله طرح آرامش بهاری ویژه برنامه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۴۱۸۶۵۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اجرای فاز نخست خط ویژه مسیر اتوبوس خیابان حضرت امام خمینی(ره) اراک

رئیس سازمان مدیریت حمل‌ونقل بار و مسافر شهرداری اراک از اجرای فاز نخست خط ویژه مسیر اتوبوس خیابان حضرت امام خمینی(ره) خبر داد.

محمدحسین ساده‌وند در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا در مرکزی، اظهار کرد: اجرای خط ویژه مسیر اتوبوس یک گام اساسی در کاهش آلودگی هوای شهر اراک مبتنی بر توسعه حمل‌ونقل همگانی و کاهش تردد خودروهای شخصی خواهد بود.

وی افزود: در حال حاضر کاهش آلودگی هوای شهر اراک از دغدغه‌های مدیریت شهری، اعضای شورای شهر و شورای ترافیک است؛ بنابراین اقداماتی همچون برقی‌سازی ناوگان اتوبوس و ویژه‌سازی معابر به طور جدی در دستور کار قرار دارد.

رئیس سازمان مدیریت حمل‌ونقل بار و مسافر شهرداری اراک خاطرنشان کرد: با مصوبه شورای ترافیک استان، فاز نخست خط ویژه مسیر اتوبوس خیابان حضرت امام خمینی (ره)، حد فاصل چهارراه دکتر حسابی تا ابتدای خیابان محسنی اجرایی و تکمیل شده است و امتداد آن ظرف دو روز آینده تا چهارراه ولی عصر (عج) اجرا می‌شود.

ساده‌وند اضافه کرد: خط ویژه مسیر اتوبوس خیابان حضرت امام خمینی (ره) بر اساس مصوبه شورای ترافیک استان، پس از جمع‌آوری خط ویژه خیابان شهید رجایی و یک‌طرفه شدن این خیابان تا ابتدای ۱۲ متری، جایگزین خط ویژه خیابان شهید رجایی شد.

وی ادامه داد: خط ویژه خیابان حضرت امام خمینی (ره) حدفاصل چهار راه ولی عصر (عج) تا ابتدای محسنی، به خطوطی که از شمال شرقی و شرق شهر به هسته مرکزی تردد می‌کنند، از جمله کوی صنعتی، فاز یک و دو شهید بهشتی، هپکو، الهیه، امیریه، مسکن، شهرک حضرت ولی عصر (عج) خدمات خواهد داد.

رئیس سازمان مدیریت حمل‌ونقل بار و مسافر شهرداری اراک تاکید کرد: در حال حاضر، ۳۰ دستگاه اتوبوس با وضعیت فعلی از مسیر خط ویژه خیابان حضرت امام خمینی (ره) استفاده می‌کنند که به ازای هر سفر درون شهری، در زمان پیک ترافیک، بین هفت تا ۱۰ دقیقه کاهش زمان سفر را به دنبال خواهد داشت.

ساده‌وند اضافه کرد: خط ویژه مسیر اتوبوس حدفاصل چهار راه ولی عصر (عج) تا گردش به راست خیابان محسنی، فاز نخست خط ویژه خیابان حضرت امام خمینی (ره) است که بر اساس مصوبه شورای ترافیک استان اجرایی و عملیاتی شده است و در صورتی که با موفقیت همراه باشد، سایر معابری که خط ویژه مصوب دارند همچون خیابان شهید بهشتی، خیابان حضرت امام (ره) از مسجد سیدها تا میدان شورا نیز با نصب جداکننده‌های ترافیکی، احیا و اجرا خواهد شد تا اتوبوس در سریع‌ترین زمان ممکن در شهر تردد داشته باشد.

وی گفت: ایجاد مسیر ویژه خطوط اتوبوس و فراهم شدن زمینه تسریع آمد و شد اتوبوس‌ها بدون گرفتار شدن در ترافیک، موجب پیشگیری از اتلاف وقت مسافران و اقبال آن‌ها به استفاده از اتوبوس به جای خودروی شخصی می‌شود.

کد خبر 749064

دیگر خبرها

  • راه‌حل رفع مشکل پرونده‌های معوق در سند تحول قضایی
  • اجرای ۶۴ برنامه در هفته عقیدتی و سیاسی شهرستان زهک
  • (تصاویر) شکوفه‌های بهاری در منطقه قره‌داغ
  • اجرای صد‌ها برنامه طی دهه کرامت در استان تهران
  • اجرای صدها برنامه طی دهه کرامت در استان تهران
  • قطعی شدن مدال سلطانی و حذف شعبان در بوکس جوانان آسیا
  • هشدار نارنجی  هواشناسی: بارش باران استان فارس را در بر می‌گیرد
  • نخستین مدال ایران قطعی شد/ شعبان از دور رقابتها کنار رفت
  • اجرای فاز نخست خط ویژه مسیر اتوبوس خیابان حضرت امام خمینی(ره) اراک
  • امنیت شغلی کارگران سبب آرامش جامعه می‌شود