Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «خبرگزاری میزان»
2024-04-29@20:42:03 GMT

عملیات پهپادی نیرو‌های یمنی علیه عربستان

تاریخ انتشار: ۸ فروردین ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۱۴۱۸۸۲۹

عربستان سعودی مدعی شناسایی و رهگیری پهپاد انصارالله شده است.

خبرگزاری میزان - آژانس مطبوعاتی سعودی گزارش داد، ائتلاف نظامی به سرکردگی عربستان سعودی اعلام کرد که هواپیمای بدون سرنشین متعلق به انصارالله را که به سمت شهر «خمیس مشیط» در عربستان در پرواز بوده رهگیری کرده است.


به گزارش «اسپوتنیک نیوز»، شش سال پیش، در ۲۶ مارس، ائتلافی به سرکردگی عربستان سعودی عملیاتی را برای حمایت از نیرو‌های دولت مستعفی یمن در درگیری با انصارالله آغاز کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

روز دوشنبه، عربستان سعودی آتش بس گسترده‌ای را با حمایت سازمان ملل در یمن پیشنهاد کرد و گفت که در انتظار پاسخ انصارالله است.


انصارالله اغلب برای حمله به مناطق مرزی عربستان از پرتاب موشک و هواپیما‌های بدون سرنشین حامل مواد منفجره استفاده می‌کند.

 

بیشتر بخوانید: حمله پهپادی یمن به تاسیسات نفتی عربستان عضو انصارالله: رژیم سعودی در توقف حملات و تجاوزات خود به یمن جدی نیست

 

چند روز قبل وزارت انرژی عربستان اعلام کرده بود که حمله به یک ترمینال نفتی در ساحل دریای سرخ عربستان سعودی باعث آتش سوزی یک مخزن سوخت شده است.


بر اساس این بیانیه وزارت انرژی عربستان، روز جمعه یک موشک به یک ترمینال نفتی در جیزان، بندری در دریای سرخ در شمال مرز سعودی و یمن، برخورد کرده و باعث ایجاد آتش سوزی شده بود.

 

انتهای پیام/

 

برچسب ها: انصارالله ائتلاف سعودی

منبع: خبرگزاری میزان

کلیدواژه: عربستان سعودی انصارالله ائتلاف سعودی عربستان سعودی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mizan.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری میزان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۴۱۸۸۲۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بیانیه مقامت عراق درباره حمله به هدفی «حیاتی» در حیفا

رزمندگان مقاومت اسلامی عراق روز جمعه یک هدف حیاتی را در حیفا در داخل فلسطین اشغالی هدف قرار دادند.

به گزارش ایسنا، مقاومت اسلامی عراق در بیانیه‌ای با بیان اینکه هدف‌گیری توسط هواپیماهای بدون سرنشین انجام شد، تاکید کرد: در تکمیل مرحله دوم عملیات برای مقاومت در برابر اشغالگری، حمایت از مردم فلسطین در غزه و در پاسخ به کشتار صهیونیست‌ها علیه غیرنظامیان بی‌دفاع فلسطینی به انهدام سنگرهای دشمن ادامه خواهیم داد.

چهارشنبه گذشته، مقاومت عراق تصویری منتشر کرد که نشان می‌داد چندین پهپاد آن در حال پرواز به سمت شهرک «ایلات» در جنوب فلسطین اشغالی هستند.

براساس گزارش رای الیوم، رسانه‌های نظامی مقاومت این تصویر را با این عبارت ضمیمه کرده‌اند که «رعب و وحشت هنوز تمام نشده است و بیشتر است» که اشاره دارد به اینکه مقاومت با توجه به تداوم خصومت اشغالگران و در حمایت از غزه و مقاومت آن به عملیات خود علیه اهداف اشغالگران ادامه می‌دهد.

پیش از این، مقاومت در ۲۰ آوریل اعلام کرد که ۲ عملیات در سرزمین‌های اشغالی فلسطین با استفاده از هواپیماهای بدون سرنشین انجام داده است.

مقاومت عراق توضیح داد که مجاهدان آن در یک عملیات هدف حیاتی اسرائیل را در ایلات و در عملیات دیگر پایگاه هوایی عوبدا متعلق به رژیم صهیونیستی را هدف قرار دادند.

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • اعلام وضعیت قرمز و وخیم جنگی در جبهه شرقی اوکراین/حمله پهپادی اوکراین به تاسیسات نفتی روسیه
  • امتناع افسران و سربازان صهیونیست از دستور آماده شدن برای حمله به رفح
  • نافرمانی ده‌ها نظامی صهیونیست از مشارکت در عملیات علیه رفح
  • عملیات نجات نفس‌گیر در سیل عربستان؛ مهارت این جوان ستودنی است! | فیلم
  • لحظه اصابت و سرنگونی جنگنده پیشرفته آمریکا توسط انصارالله یمن+ ویدئو/ اعلام سفر رئیس موساد به عربستان/ طرح بلندپروازانه ترکیه برای ساخت ناو هواپیمابر/  حمله عناصر «پ.ک.ک» به نیروهای ارتش ترکیه
  • «پلن بی» آمریکا در برابر انصارالله چیست؟
  • عملیات پهپادی موفق حزب الله علیه مقر‌های فرماندهی صهیونیست‌ها
  • حملات سنگین روسیه به ۴ نیروگاه حرارتی اوکراین
  • سنتکام: کشتی انگلیسی در حمله موشکی یمنی‌ها آسیب دید
  • بیانیه مقامت عراق درباره حمله به هدفی «حیاتی» در حیفا