Web Analytics Made Easy - Statcounter

دکتر مهدی فروزش درباره آخرین وضعیت رسیدگی به موضوع مرگ آزاده نامداری ازسوی پزشکی قانونی گفت: شب گذشته و پس از اعلام موضوع کشف جسد ازسوی مقام قضایی به پزشکی قانونی، رسیدگی به موضوع در دستورکار پزشکی قانونی نیز قرار گرده و تیمی از پزشکان پزشکی قانونی در ساعات اولیه در صحنه فوت حضور پیدا کردند.

وی با بیان اینکه کارشناسان با بررسی صحنه و معاینه  اولیه جسد در محل، اقدام به انتقال آن به مرکز تشخیص و آزمایشگاهی پزشکی قانونی کردند، گفت: پس از انتقال جسد به پزشکی قانونی، جسد مورد کالبدگشایی قرارگرفت و دقایقی پیش با اتمام نمونه‌برداری ها و اقدامات اولیه جسد خانم نامداری با دستور قضایی به خانواده‌اش تحویل داده شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

مدیرکل پزشکی قانونی استان تهران درباره اطلاعات به دست آمده از انجام آزمایشات نیز گفت: تعیین علت قطعی مرگ منوط به اعلام نتایج آزمایش‌های آسیب‌شناسی، سم‌شناسی و ... است و چند روزی به طول خواهند انجامید، اما در معاینه ظاهری و کالبدگشایی صورت گرفته، علائم و شواهدی از آثار ضرب و جرح یافت نشد.

فروزش با بیان اینکه نتایج آزمایش ها به مقام قضایی اعلام خواهد شد، گفت: بر اساس معاینه ظاهری و کالبدگشایی صورت گرفته توسط متخصصان پزشکی قانونی، هیچگونه آثاری از بارداری نیز در جسد یافت نشد و رحم و ضمائم رحمی در اندازه طبیعی و فاقد هرگونه محصول حاملگی است.

۴۷۲۳۲

کد خبر 1499324

منبع: خبرآنلاین

کلیدواژه: آزاده نامداری پزشکی قانونی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.khabaronline.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرآنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۴۱۸۸۴۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

نتایج اولیه آزمون دستیاری پزشکی در نیمه دوم خرداد اعلام می شود

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از وزارت بهداشت، دکتر ابوالفضل باقری فرد درباره برگزاری پنجاه و یکمین آزمون پذیرش دستیار تخصصی پزشکی گفت: در این آزمون ۵۲ درصد شرکت کنندگان خانم هستند که در ۲۵ رشته تخصصی رقابت کردند.

وی با بیان اینکه نتایج اولیه آزمون در نیمه دوم خرداد ماه اعلام خواهد شد، خاطر نشان کرد: کارنامه حاوی نمره و رتبه داوطلبان آزمون دستیاری پزشکی تا یک ماه بعد از آزمون در اختیار داوطلبان قرار می گیرد تا بتوانند نسبت به انتخاب رشته خود اقدام کنند.

معاون آموزشی وزارت بهداشت، تغییرات در برنامه دستیاری را موجب بهبود مشارکت خواند و تصریح کرد: امسال تغییراتی در برنامه دستیاری ایجاد کردیم تا موجب افزایش انگیزه در دستیاران شود که از مهمترین آن می‌توان به افزایش دستمزد دستیاران، کاهش شیفت های کاری اشاره کرد و اقدامات دیگری که در حال برنامه ریزی است.

باقری فرد افزود: امسال با مصوبه وزارت بهداشت، در بعضی از رشته های مورد نیاز کشور مانند جراحی قلب، جراحی قفسه صدری، جراحی کودکان افراد هم در مقطع تخصص و هم فوق تخصص می توانند وارد رشته شوند. سال گذشته تعداد زیادی از صندلی های خالی با همین شیوه تکمیل شد و امسال نیز این اقدام صورت خواهد گرفت.

پنجاه و یکمین آزمون پذیرش دستیار تخصصی پزشکی در دانشگاه‌های علوم پزشکی اراک، شهرکرد، اردبیل، شیراز، ارومیه، کرمان، اصفهان، کرمانشاه، اهواز، گلستان، بندرعباس، گیلان، بوشهر، لرستان، بیرجند، مشهد، تبریز، مازندران، همدان، زاهدان، شهیدصدوقی یزد، سمنان، قزوین، کاشان، کردستان، قم و دانشگاه‌های علوم پزشکی شهر تهران با بیش از ۱۲ هزار داوطلب برگزار شده است.

کد خبر 6095972

دیگر خبرها

  • ضرورت افزایش مراکز معاینه فنی خودرو در شهرستان‌ها
  • کلید اولیه آزمون دستیاری پزشکی منتشر شد
  • کاهش تعداد مراجعین ناشی از نزاع به پزشکی قانونی اردبیل
  • واکنش به اظهارات حسن روحانی درباره دلایل رد صلاحیت خود | آخرین وضعیت لایحه حجاب | شورای نگهبان به مصوبه متناسب‌سازی حقوق بازنشستگان ایراد گرفت؟
  • طرح ساماندهی اجاره‌بهای مسکن تأیید شد/ تمهیدات شورای نگهبان برای انتخابات الکترونیک/ آخرین وضعیت لایحه عفاف و حجاب
  • کلید اولیه پنجاه و یکمین دوره آزمون دستیاری پزشکی منتشر شد
  • نتایج اولیه آزمون دستیاری پزشکی در نیمه دوم خرداد اعلام می‌شود
  • نتایج اولیه آزمون دستیاری پزشکی در نیمه دوم خرداد اعلام می شود
  • (ویدیو) معاینه پزشکی یسنا در بیمارستان
  • تصاویر معاینه پزشکی یسنا در بیمارستان + فیلم