Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایرنا»
2024-05-08@23:38:52 GMT

هشت هزار و ۵۰۰ کیلوگرم گوشت مرغ در سلسله توزیع شد

تاریخ انتشار: ۸ فروردین ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۱۴۱۹۰۷۶

هشت هزار و ۵۰۰ کیلوگرم گوشت مرغ در سلسله توزیع شد

به گزارش ایرنا مرتضی مهدوی کیا در جلسه ستاد تنظیم بازار اظهار داشت: روز گذشته نیز حدود ۱۰ هزار و ۵۰۰‌ کیلوگرم مرغ در سلسله توزیع شد تا نیاز مردم در این حوزه رفع شود و بازار این کالای اساسی به ثبات برسد.

وی افزود: همزمان با توزیع گوشت مرغ، باید کارشناسان و اعضای این ستاد از تمامی فروشگاه‌های عرضه محصول بازدید کنند تا نظارت بر این صنف با شدت و دقت بیشتری انجام شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

مهدوی کیا با اشاره به جلسه اخیر ستاد تنظیم بازار لرستان عنوان کرد: در این جلسه مصوب شد سپاه و بسیج به منظور جلوگیری از هرگونه سودجویی افراد متخلف و شوتی ها، از مرحله تولید تا توزیع و رسیدن به دست مصرف کننده، حضور داشته باشند که این مسئولیت در شهرستان نیز به عهده سپاه خواهد بود.

وی با اشاره به اینکه تاکنون در چندین مرحله بیش از یک و نیم تا ۲ برابر نیاز شهرستان، مرغ گرم در بازار توزیع شده است افزود: مابقی تولید شهرستان باید برای توزیع در شهرهای خرم آباد و نورآباد در اختیار ستاد تنظیم بازار استان قرار گیرد.

بیش از ۶۵ واحد مرغداری فعال در سلسله وجود دارد.

برچسب‌ها کالای اساسی گوشت مرغ ستاد تنظیم بازار سلسله

منبع: ایرنا

کلیدواژه: کالای اساسی گوشت مرغ ستاد تنظیم بازار کالای اساسی گوشت مرغ ستاد تنظیم بازار سلسله اخبار کنکور ستاد تنظیم بازار

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۴۱۹۰۷۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

جلسه ستاد انتخابات استان تهران

جلسه ستاد انتخابات استان تهران باحضور علیرضا فخاری استاندار تهران عصر امروز برگزار شد. به اشتراک بگذارید: https://tn.ai/3081649 درباره ما ارتباط با ما آرشیو اخبار ؛ جدیدترین اخبار لحظه به لحظه امروز پیوندها بازار پربیننده‌ترین اخبار قیمت ارز و طلا لیگ ایران و جهان ما را دنبال کنید: RSS تلگرام اینستاگرام توییتر   آپارات   سروش   آی‌گپ   گپ   بله   روبیکا   ایتا
All Content by Tasnim News Agency is licensed under a Creative Commons Attribution 4.0 International License.

دیگر خبرها

  • سراب سفره کوه سلسله
  • قیمت محصولات غذایی منجمد، گوشت بوقلمون و قارچ اعلام شد
  • ۱۶هزار و ۵۵۴صندوق رأی در دو حوزه انتخابیه تهران و ورامین توزیع شد
  • توزیع کارت تردد خبرنگاران برای پوشش خبری انتخابات استان تهران
  • جلسه ستاد انتخابات استان تهران
  • آغاز طرح هوشمندسازی تامین و توزیع گوشت در چهارمحال وبختیاری
  • آخرین قیمت گوشت و دام زنده اعلام شد
  • ثبات در بازار مرغ همدان با قیمت ۲۰ درصد ارزان‌تر از سال قبل
  • قیمت روز مرغ و ماهی دوشنبه ۱۷ اردیبهشت ۱۴۰۳
  • برگزاری جلسه آموزشی پیشگیری از تب کریمه کنگو در بابل