Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش ایرنا به نقل از پایگاه خبری پلیس، سردار قاسم رضایی روز یکشنبه در نشست تخصصی با فرماندهان انتظامی و مرزبانی استان خوزستان ضمن تبریک اعیاد شعبانیه و فرا رسیدن سال جدید افزود: سال گذشته با توجه به شیوع کرونا، تحرکات گروه‌های معاند نظام در مرزها و همچنین تلاش دشمن برای تحت فشار قرار دادن مردم از طریق مسائل اقتصادی سالی پر فراز و نشیب برای نیروی انتظامی بود که توانستیم با اقدامات موثر سربلند وارد سال ۱۴۰۰ شویم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با اشاره به توطئه‌های استکبار جهانی در کشور ادامه داد: نیروی انتظامی با درک شرایط موجود وقتی که معتادان متجاهر، اراذل و اوباش، معاندان و ... را مدیریت کرد، دیگر چیزی برای دشمنان باقی نماند که بخواهند طرح‌های شوم خود را عملی کنند.
جانشین فرمانده نیروی انتظامی درخصوص امنیت استان خوزستان گفت: اقدامات خوبی در حوزه انتظامی و مرزبانی در این استان انجام شده و با توجه به شرایطی که اشرار و معاندان نظام در کشور ایجاد کردند، موفق عمل کرده است.
وی ادامه داد: به لطف خدا همدلی، همزبانی و هماهنگی خوبی بین نیروها برقرار است و باید این هم‌پوشانی و هم‌افزایی افزایش یابد.
سردار رضایی بیان کرد: اخبار و گزارش‌هایی که از استان خوزستان به ما می‌رسد نشان از مدیریت شایسته و مناسب، تسلط بر کار و اشرافیت دارد که امیدوارم این روند همچنان ادامه داشته باشد.
وی افزود: سرقت یکی از دغدغه‌های جدی مردم است که باید با برنامه‌ریزی مناسب، مسئول سازی سازمان‌ها و نهادهای متولی در قرارگاه سرقت بتوانیم در این زمینه موفق‌تر از گذشته عمل کنیم.
جانشین فرمانده نیروی انتظامی قدرت نمایی در فضای حقیقی و مجازی را خط قرمز نیروی انتظامی دانست و گفت: در هر نقطه که اراذل و اوباش قدرت نمایی کنند، نیروی انتظامی باید قوی و محکم برخورد کند.

وی با اشاره به شعار سال ۱۴۰۰ مبنی برتولید، پشتیبانی‎‌ها و مانع زدایی‌ها بیان کرد: اولویت نیروی انتظامی در سال ۱۴۰۰ مقابله جدی با قاچاق کالا و ارز است.
نشست تخصصی با فرماندهان انتظامی و مرزبانی استان خوزستان امروز در ستاد کل فرماندهی خوزستان با حضور جمعی از فرماندهان انتظامی و مرزبانی استان برگزار شد.

برچسب‌ها ناجا مقام معظم رهبری سردار قاسم رضایی فرماندهی نیروی انتظامی خوزستان مرزبانی اهواز

منبع: ایرنا

کلیدواژه: ناجا مقام معظم رهبری سردار قاسم رضایی ناجا مقام معظم رهبری سردار قاسم رضایی فرماندهی نیروی انتظامی خوزستان مرزبانی اهواز اخبار کنکور انتظامی و مرزبانی نیروی انتظامی استان خوزستان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۴۱۹۰۷۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

برادرکُشی به دلیل اختلافات مالی در مشهد

جانشین فرمانده انتظامی مشهد گفت: فردی به دلیل اختلافات مالی برادر خود را به ضرب گلوله به قتل رساند. - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم ازمشهد به نقل از پایگاه خبری پلیس، سرهنگ محمد چراغ اظهارداشت: دوشنبه شب هفته جاری در پی اعلام مرکز فوریت‌های پلیسی 110 مبنی بر مرگ مشکوک مردی جوان در بیمارستان طالقانی مشهد، ماموران انتظامی در محل حاضر شدند.

وی افزود: با حضور ماموران در بیمارستان و در تحقیقات اولیه مشخص شد، فرد 31 ساله به علت اختلافات خانوادگی برادر 37 ساله خود را در شهرک غرب مشهد با شلیک سلاح گرم مجروح کرد که به رغم تلاش تیم های پزشکی، این فرد جان خود را از دست داد.

جانشین فرمانده انتظامی مشهد ادامه داد: متهم به قتل دستگیر شد و تحقیقات تکمیلی در این خصوص با دستور مقام قضایی ادامه دارد.

انتهای پیام/282/.

دیگر خبرها

  • دشمن دوباره خباثت کند، با اقدامی بزرگتر پاسخ داده می‌شود
  • کشف ۲۰۰ میلیارد ریال کالای قاچاق در قم
  • واکنش فرمانده انتظامی کردستان به شهادت نیروی مرزبانی
  • فرمانده انتظامی کردستان شهادت مرزبان هنگ مرزی بانه را تسلیت گفت
  • «فرزین بلیان» مقتدرانه در برابر اشرار مسلح ایستادگی کرد
  • سردار رادان: آرام و قرار نداریم | برای عفت اسلامی درنگ نخواهیم کرد
  • برهنگی یکی از دسیسه‌های اساسی دشمن برای نابود کردن خانواده‌ها
  • با قرارگاه نور جواب دشمن را می‌دهیم / ادعای حقوق بشر غربی‌ها دیدنی است
  • برادرکُشی به دلیل اختلافات مالی در مشهد
  • پدافند هوایی ارتش در آمادگی بالای رزمی قرار دارد