Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایرنا»
2024-04-30@20:42:28 GMT

مهلت شرکت در جشنواره دانشجویی رهوا تمدید شد

تاریخ انتشار: ۸ فروردین ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۱۴۱۹۱۸۲

مهلت شرکت در جشنواره دانشجویی رهوا تمدید شد

حجت‌الاسلام والمسلمین جواد مهدوی‌نسب روز یکشنبه در گفتگو با خبرنگار ایرنا افزود: پیش از این مهلت ثبت نام در این جشنواره ۲۰ اسفند اعلام شده بود که با توجه به استقبال دانشجویان و به مناسبت سالروز میلاد با سعادت امام زمان (عج) برای دومین بار تمدید شد.

وی ادامه داد: جشنواره رهوا شامل ۲۷ رشته در پنج قالب ادبی هنری، آموزشی، فناوری، پژوهشی، ایده‌پردازی و تجربه‌نگاری با موضوعات متنوع پیرامون مسائل و دغدغه‌های روز دانشجویان می باشد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

رییس دفتر نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه آزاد اسلامی خراسان رضوی گفت: در مجموع ۸۰۰ میلیون ریال جایزه نقدی برای ۸۰ برنده جشنواره در نظر گرفته شده که از این میان، هشت برنده به نام امام هشتم (ع) توسط مخاطبان انتخاب می شوند.

وی افزود: همچنین شرکت کنندگان در بخش‌های آموزشی و پژوهشی جشنواره که بیش از ۶۰ درصد امتیاز رشته موردنظر را کسب کنند، معادل ۲ نمره امتیاز دروس معارف دریافت خواهند کرد.

مهدوی نسب ادامه داد: جشنواره رهوا از بهمن ماه ۹۹ تا اردیبهشت ماه ۱۴۰۰ ویژه دانشجویان مقاطع مختلف دانشگاه‌ها و موسسات آموزش عالی استان خراسان رضوی و دانش آموختگانی که یک سال از دانش‌آموختگی آنان می‌گذرد، برگزار می‌گردد.

وی گفت: علاقه‌مندان برای کسب اطلاعات بیشتر و ثبت نام می‌توانند به سایت www.rahvaa.ir مراجعه یا با دبیرخانه جشنواره به شماره های ۰۵۱۳۷۱۲۳۹۸۵ و ۰۵۱۳۸۴۵۱۵۲۷ و  ۰۹۰۱۱۲۴۶۵۱۱ تماس بگیرند.

کلمه "رهوا" عبارت قرآنی به معنای وسعت و راه با آرامش می‌باشد که از آیه ۴۴ سوره مبارکه دخان گرفته شده است.

دانشگاه آزاد اسلامی خراسان رضوی با ۶۰ هزار دانشجو شامل ۱۰ واحد و ۶ مرکز است که از این میان مشهد و نیشابور واحدهای جامع هستند. این دانشگاه هزار عضو هیات علمی دارد و ۶۱۶ رشته‌شهر، ۱۴۰ رشته مقطع کارشناسی ارشد و ۱۱۴ رشته مقطع دکتری در آن دایر است.

برچسب‌ها مشهد دانشگاه آزاد اسلامی نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه ها

منبع: ایرنا

کلیدواژه: مشهد دانشگاه آزاد اسلامی نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه ها مشهد دانشگاه آزاد اسلامی نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه ها اخبار کنکور

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۴۱۹۱۸۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

همایش روانشناسی در دانشگاه آزاد قم برگزار شد

در همایش دانشجویان و اساتید رشته روانشناسی در دانشگاه آزاد قم که ۳۵۰ نفر از اساتید و دانشجویان رشته روانشناسی دانشگاه آزاد اسلامی حضور داشتند، کارشناسان و روانشناسان مطرح استان موضوعات نقش روانشناس در جامعه، اخلاق مداری در روانشناسی و معرفی آسیب‌ها و ظرفیت‌های این رشته در استان را مورد بحث و بررسی قرار دادند.

در استان قم هزار و ۸۰۰ دانشجو در رشته روانشناسی و مشاوره در دانشگاه آزاد  تحصیل می‌کنند.

باشگاه خبرنگاران جوان قم قم

دیگر خبرها

  • همایش روانشناسی در دانشگاه آزاد قم برگزار شد
  • مهلت انتخاب رشته داوطلبان دکتری تخصصی دانشگاه آزاد تمدید شد
  • مهلت ثبت نام بدون آزمون دکتری تخصصی دانشگاه آزاد تمدید شد
  • تمدید مهلت ثبت‌نام بدون آزمون دکتری دانشگاه آزاد تا ۱۲ اردیبهشت
  • رویداد صدرا با حضور ۳۱ شرکت صنعتی در دانشگاه آزاد دزفول گشایش یافت
  • مهلت انتخاب رشته دکتری برای بار سوم تمدید شد
  • تمدید مهلت انتخاب رشته آزمون دکتری تا 12 اردیبهشت 1403
  • مهلت انتخاب رشته در آزمون دکتری سال ۱۴۰۳ برای بار سوم تمدید شد
  • مهلت انتخاب رشته دکتری برای بار دوم تمدید شد / جزییات
  • تمدید دوباره مهلت انتخاب رشته آزمون دکتری ۱۴۰۳